Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-19
Ogłoszenie nr 612484-N-2020 z dnia 2020-11-19 r.
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej: Postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy artykułów stanowiących rodzaj - zboża, ziemniaki, warzywa, owoce, orzechy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej, krajowy numer identyfikacyjny
82109100000000, ul.
Sucha
144
,
89-526
Lubiewo, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
052 33 412 25 wew. 306, , e-mail
zp_sucha@sw.gov.pl, , faks
0-52 3341225 wew.316.
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
www.zp.sw.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej, 89-526 Lubiewo, Sucha 144
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
zp.sw.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
zp.sw.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy artykułów stanowiących rodzaj - zboża, ziemniaki, warzywa, owoce, orzechy
Numer referencyjny:
OSS.2232.219.2020.SZ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
1-40
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
40
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część Kod (CPV) Nazwa przedmiotu zamówienia zgodna z CPV Nazwa własna zamówienia Jednostka miary ilość 1 2 3 4 5 6 1 03212213-6 Groch suszony Groch suszony Kg 100 03212210-5 Warzywa strączkowe suszone Fasola suszona Kg 200 2 03212100-1 Ziemniaki Ziemniaki kg 16 500 3 03221240-0 Pomidory Pomidory koktajlowe Kg 50 4 03221230-7 Papryka Papryka czerwona Kg 200 5 03221320-5 Sałata masłowa Sałata masłowa Kg 40 6 03221310-2 Sałata ozdobna Sałata ozdobna Kg 20 7 03221310-2 Sałata lodowa Sałata lodowa Kg 20 8 03222121-5 Grzyby Pieczarki Kg 350 9 03221111-7 Burak ćwikłowy Burak ćwikłowy Kg 2000 10 03221113-1 Cebula Cebula biała Kg 3000 11 03221113-1 Cebula Cebula czerwona Kg 100 12 03.22.10.00 - Warzywa Warzywa Czosnek Kg 50 13 03221410-3 Kapusta Kapusta biała kg 2000 14 03221410-3 Kapusta Kapusta modra kg 600 15 03221410-3 Kapusta Kapusta pekińska Kg 600 16 03221300-9 Warzywa liściaste Koper Kg 150 17 03221112-4 Marchew Marchew Kg 3000 18 03221270-9 Ogórek Ogórek szklarniowy Kg 800 19 03221300-9 Warzywa liściaste Pietruszka natka Kg 150 20 03221110-0 Warzywa korzeniowa Pietruszka korzeń Kg 50 21 03221240-0 Pomidory Pomidory Kg 3100 22 03221000-6 Warzywa Por Kg 1400 23 03221110-0 Warzywa korzeniowe Rzodkiewka Kg 50 24 03221110-0 Warzywa korzeniowe Seler Kg 650 25 03221300-9 Warzywa liściaste Szczypiorek Kg 50 26 03221420-6 Kalafior Kalafior Kg 100 27 03222111-4 Banany Banany Kg 250 28 03222210-8 Cytryny Cytryny Kg 250 29 03222321-9 Jabłka Jabłka Kg 250 30 03222220-1 Pomarańcze Pomarańcze Kg 200 31 03222332-9 Brzoskwinie Brzoskwinie Kg 150 32 03222118-3 Owoce kiwi Kiwi Kg 50 33 03222240-7 Mandarynki Mandarynki Kg 50 34 03222340-8 Winogrono Winogrono Kg 50 35 03222332-9 Nektarynki Nektarynki Kg 50 36 03222322-6 Gruszka Gruszka Kg 50 37 03212100-1 Ziemniaki Ziemniaki Kg 1500 03212100-1 Ziemniaki Ziemniaki młode Kg 500 38 03212213-6 Groch suszony Groch suszony Kg 15 03212210-5 Warzywa strączkowe suszone Fasola suszona Kg 20 39 03221100-7 Warzywa korzeniowe i bulwiaste Por Kg 80 03221100-7 Warzywa korzeniowe i bulwiaste Czosnek Kg 5 03221100-7 Warzywa korzeniowe i bulwiaste Rzodkiewka Kg 15 03221100-7 Warzywa korzeniowe i bulwiaste Seler Kg 150 03221300-9 Warzywa liściaste Pietruszka natka Kg 15 03221300-9 Warzywa liściaste Koperek Kg 15 03221300-9 Warzywa liściaste Szczypiorek Kg 15 03221410-3 Kapusta Kapusta biała Kg 200 03221410-3 Kapusta Kapusta czerwona Kg 100 03221410-3 Kapusta Kapusta pekińska Kg 50 03221240-0 Pomidory Pomidory Kg 200 03221270-9 Ogórki Ogórek świeży Kg 200 03221113-1 Cebula Cebula Kg 300 03221420-6 Kalafior Kalafior świeży Kg 10 03221111-7 Burak ćwikłowy Buraczki czerwone Kg 200 03221111-7 Burak ćwikłowy Botwinka Kg 10 03221212-5 Fasola szparagowa Fasolka szparagowa Kg 10 03221230-7 Papryka Papryka czerwona Kg 80 03221112-4 Marchew Marchew Kg 250 03221320-5 sałata masłowa Sałata Kg 50 03221310-2 Sałata lodowa Sałata lodowa Kg 5 03221260-6 Grzyby Pieczarki Kg 60 40 03222210-8 Cytryny Cytryny Kg 80 032222220-1 Pomarańcz Pomarańcze Kg 80 03222240-7 Mandarynki Mandarynki Kg 25 03222111-4 Banany Banany Kg 35 03222332-9 Brzoskwinie Brzoskwinie Kg 10 03222330-5 Owoce pestkowe Nektarynki Kg 5 03222334-3 Winogrona Winogrona Kg 5 03222118-3 Owoce kiwi Kiwi Kg 5 03222321-9 Jabłka Jabłka Kg 150
II.5) Główny kod CPV: 03221000-6
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01 lub zakończenia: 2021-06-30
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2021-01-01 | 2021-06-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1. W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VI pkt 1, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: a) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do niniejszej siwz). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale V pkt 3, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do niniejszej siwz); Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 3 i 3a. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 tego rozdziału. 4. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi (Załącznik nr 4 do siwz). UWAGA: Oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta. 5. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie będzie badał czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w niniejszym postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VI pkt 1, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
a) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do niniejszej siwz).
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale V pkt 3, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do niniejszej siwz);
Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 3 i 3a.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 tego rozdziału.
4. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi (Załącznik nr 4 do siwz). UWAGA: Oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
5. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie będzie badał czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w niniejszym postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumentu: 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity -Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póź. zm. ). 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: a) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2; b) ceny artykułów, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1; c) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły stanowiących rodzaj - zboża, ziemniaki, warzywa, owoce, orzechy. d) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; e) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem § 3 pkt 3.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-27, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Groch suszony |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | ziemniaki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Pomidory |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Papryka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221230-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Sałata masowa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221320-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Sałata ozdobna |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221310-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Sałata lodowa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221310-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Grzyby |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03222121-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Burak ćwikłowy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221111-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Cebula |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221113-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Cebula |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221113-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Warzywa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | Kapusta |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221410-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | Kapusta |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221410-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | Kapusta |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221410-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | Warzywa liściaste |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221300-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | Marchew |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221112-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 18 | Nazwa: | Ogórek szklarniowy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221270-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 19 | Nazwa: | Warzywa liściaste |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221300-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 20 | Nazwa: | Warzywa korzeniowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221110-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 21 | Nazwa: | Pomidory |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221240-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 22 | Nazwa: | Warzywa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 23 | Nazwa: | Warzywa korzeniowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221110-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 24 | Nazwa: | Warzywa korzeniowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221110-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 25 | Nazwa: | Warzywa liściaste |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221300-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 26 | Nazwa: | Kalafior |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221420-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 27 | Nazwa: | Banany |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03222111-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 28 | Nazwa: | Cytryny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03222210-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 29 | Nazwa: | Jabłka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03222321-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 30 | Nazwa: | Pomarańcze |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03222220-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 31 | Nazwa: | Brzoskwinie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03222332-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 32 | Nazwa: | Owoce kiwi |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03222118-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 33 | Nazwa: | Mandarynki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03222240-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 34 | Nazwa: | Winogrono |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03222340-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 35 | Nazwa: | Nektarynki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03222332-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 36 | Nazwa: | Gruszka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03222322-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 37 | Nazwa: | ziemniaki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 38 | Nazwa: | Groch suszony |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212213-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 39 | Nazwa: | Warzywa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 40 | Nazwa: | Owoce |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03222000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI LUBIEWO
więcej: przetargi LUBIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zamówienie na dostawy warzyw i owoców lato
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej i przedszkolnej w Zespole Szkół Samorządowych w Targanicach.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kowarach 2024
- Sukcesywne dostawy warzyw do Zakładu Karnego w Płocku
- Dostawy jabłek, ziemniaków, warzyw
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.