eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaTC/03/2011 - Dostawy proszku cynku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-01

Legnica: TC/03/2011 - Dostawy proszku cynku
Numer ogłoszenia: 61254 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48517 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica, ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8505500, faks 076 8505501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JBR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TC/03/2011 - Dostawy proszku cynku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ciągu roku 15 Mg (15 000 kg) proszku cynku o następujących wymaganiach technicznych i jakościowych: a)skład chemiczny: -Znmetaliczny - minimum 99,0% -Pb - maksimum 0,001% -Cd - maksimum 0,01% b)pozostałość na sicie 32 ?m - maksimum 0,5%, c)średni rozmiar ziaren 7,0-10 ?m, d)pakowanie: w worki hermetyczne po 25 kg (oznakowane przez Producenta zgonie z obowiązującymi przepisami). Dostawa obejmuje załadunek, transport i dostawę proszku do miejsca dostawy: IMN O/ Legnica - Zakład Doświadczalny Chemii ul. Złotoryjska 194, 59-220 Legnica (teren Huty Miedzi Legnica). Realizacja dostaw następować będzie na koszt Wykonawcy przy użyciu jego własnych środków transportu lub będących w jego dyspozycji. Do każdej dostawy należy dołączyć Świadectwo Kontroli Jakości Towaru. Dokładne terminy dostarczenia poszczególnych partii produktu będą uzgadniane i potwierdzane między Zamawiającym a Wykonawcą. Wykonawca zrealizuje każdorazową dostawę w ciągu maksymalnie 5 dni od daty otrzymania zgłoszenia o zapotrzebowaniu. Czas realizacji dostawy oznacza okres liczony od dnia otrzymania zgłoszenia zapotrzebowania od Zamawiającego do dnia dostarczenia towaru na miejsce do zakładu Zamawiającego. Dostawy mają być realizowane regularnie w trakcie obowiązywania Umowy przez okres kolejnych 12 miesięcy, począwszy od daty podpisania umowy Dopuszcza się realizację dostaw na podstawie wcześniej opracowanego i obustronnie zatwierdzonego harmonogramu. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie 30 dni od daty jej wpływu do siedziby Zamawiającego w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Do podanej w formularzu ofertowym ceny netto zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. Podstawą zapłaty za dostarczony Zamawiającemu Produkt stanowić będzie faktura VAT, którą Wykonawca zobowiązuje się wysłać w terminie 7 dni roboczych od daty dostarczenia partii towaru. Wykonawca może rozliczać każdą zrealizowaną partię na podstawie oddzielnych faktur. Dopuszcza się rozliczanie jedną fakturą za całą dostawę zrealizowaną w danym miesiącu zgodnie z Zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego. Zamówienie Produktu w ilości mniejszej niż określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. Każdorazowa prawidłowo wykonana dostawa realizowana w terminie określonym w zleceniu będzie potwierdzana dokumentem WZ, który ma obowiązek sporządzić pracownik Wykonawcy. Na podstawie sporządzonego dokumentu WZ potwierdzonego podpisem pod względem merytorycznym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, Wykonawca wystawi fakturę VAT Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli jakości dostaw..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.71.30.00 - Cynk .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STANCHEM Sp. j. Przedsiębiorstwo Chemiczne D. Krawczyk i Z. Mączka ul. Olszewskiego 12, ul. Olszewskiego 12, 20-481 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 178500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 178500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 251850,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.