eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecWykonywanie usług z zakresu wyceny nieruchomości na rok 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-11

Bolesławiec: Wykonywanie usług z zakresu wyceny nieruchomości na rok 2010
Numer ogłoszenia: 6125 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Bolesławiec , ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6456400, faks 075 6456402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług z zakresu wyceny nieruchomości na rok 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług z zakresu wyceny nieruchomości od daty zawarcia umowy w do 31 marca 2011 r (CPV - 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości ), w zakresie: 1.1. Wyceny lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz przynależnymi obiektami budowlanymi (typu: garaż, komórka, inne) znajdującymi się na zewnątrz budynku, w którym mieści się lokal mieszkalny, z wyceną ułamkowej części gruntu - termin wykonania 14 dni. Do operatu szacunkowego lokalu mieszkalnego, należy dołączyć szkic lokalu wykonany na podstawie własnej inwentaryzacji budowlanej, zaświadczenie o samodzielności lokalu oraz dodatkowo jeden(1) wyciąg z operatu szacunkowego. Przy wykonywaniu wyceny lokali mieszkalnych wszelkiego rodzaju nieścisłości należy wyjaśniać z zarządcą nieruchomości oraz administratorem budynku, np. z Miejskim Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej w Bolesławcu. 1.2. Wyceny lokali użytkowych wraz z pomieszczeniami przynależnymi, z wyceną ułamkowej części gruntu - termin wykonania 14 dni. Do operatu szacunkowego każdego lokalu należy dołączyć szkic lokalu wykonany na podstawie własnej inwentaryzacji budowlanej, dokumentację fotograficzną lokalu, zaświadczenie o samodzielności lokalu oraz dodatkowo jeden(1) wyciąg z operatu szacunkowego. Przy wykonywaniu wyceny lokali użytkowych wszelkiego rodzaju nieścisłości należy wyjaśniać z zarządcą nieruchomości oraz administratorem budynku, np. z Miejskim Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej w Bolesławcu. 1.3. Wyceny nieruchomości gruntowych zabudowanych budynkami (np. mieszkalny, biurowy, gospodarczy, garażowy i inny) wraz z budowlami i obiektami małej architektury z uwzględnieniem ewentualnie występujących na nieruchomości drzew, ogrodzeń itp. z opisem działki i występującego uzbrojenia - termin wykonania 14 dni. Do operatu szacunkowego budynku należy dołączyć szkic poszczególnych kondygnacji w budynku wykonany na podstawie własnej inwentaryzacji budowlanej i dokumentację fotograficzną. 1.4. Wyceny nieruchomości gruntowych niezabudowanych (działka) wraz z uwzględnieniem ewentualnie występujących na nieruchomości drzew, ogrodzeń itp. z opisem działki i występującego uzbrojenia - termin wykonania 14 dni. Do operatu należy dołączyć dokumentację fotograficzną nieruchomości. 1.5. Wyceny nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych wraz z uwzględnieniem ewentualnie występujących drzew, ogrodzeń itp. z opisem działki i występującego uzbrojenia - dla celów: a) renty planistycznej; b) ustalenia opłaty adiacenckiej; c) aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego; - termin wykonania 21 dni. 1.6 Inwentaryzacja uproszczona budynków mieszkalnych i usługowych z pomieszczeniami przynależnymi usytuowanymi wewnątrz i na zewnątrz budynków, w których został wytypowany do sprzedaży pierwszy lokal wraz z wyliczeniem udziałów poszczególnych lokali w nieruchomości - termin wykonania 14 dni. Do operatu inwentaryzacyjnego należy dołączyć szkic poszczególnych kondygnacji wykonany na podstawie własnej inwentaryzacji budowlanej z zachowaniem wiedzy technicznej i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1, dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia; tj. zrealizowanie w ostatnich 3 latach, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 usługi tożsame z niniejszym zamówieniem, dotyczące zadań ujętych przez wykonawcę w ofercie przetargowej 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; tj. posiadającymi aktualne uprawnienia zawodowe wydane przez uprawniony organ w zakresie szacowania nieruchomości 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony na podstawie art. 24 Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 4. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć co najmniej 1 dokument potwierdzający należyte wykonanie co najmniej 2 usług tożsamych z niniejszym zamówieniem, dotyczących zadań ujętych przez wykonawcę w ofercie przetargowej - załącznik Nr 3 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik Nr 4 - do załącznika należy dołączyć Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, wydanego przez uprawniony organ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=50080.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w pok. Nr 509-Biurowiec, pl. Piłsudskiego 1, 59-700 Bolesławiec w godz. 9-14. Dokumentację przetargową można pobrać również bezpłatnie ze strony internetowej zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, 59-700 Bolesławiec, Rynek 41-Ratusz, pokój nr 101 (sekretariat), lub przesłać na powyższy adres.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.