Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-22
Stalowa Wola: SUKCESYWNA DOSTAWA PALIW DO STACJI PALIW ZLOKALIZOWANEJ W STALOWEJ WOLI PRZY UL. OFIAR KATYNIA 30 DLA PKS W STALOWEJ WOLI S.A. Postępowanie nr ZP 1/26/2011.
Numer ogłoszenia: 61269 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Stalowej Woli , ul. Ofiar Katynia 30, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8425811, faks 015 8442773.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pksstwola.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA PALIW DO STACJI PALIW ZLOKALIZOWANEJ W STALOWEJ WOLI PRZY UL. OFIAR KATYNIA 30 DLA PKS W STALOWEJ WOLI S.A. Postępowanie nr ZP 1/26/2011..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę paliw wg szacunkowego trzyletniego zapotrzebowania: - Ekologiczny olej nappędowy - 6 600 000 litrów - Benzyna bezołowiowa Pb95 - 1 050 000 litrów - olej opałowy lekki - 150 000 litrów. Dostarczane paliwa mają być zgodne z wymaganiami Polskich Norm, jak również z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami określającymi wymagania jakościowe paliw płynnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 150 000,00 PLN.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie podpisane przez Wykonawcę o spełnianiu wymagań określonych w Art.22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunku udziału polegać będzie na sprawdzeniu czy czy oferta spełania warunki na podstawie załączonych dokumentów określonych w rozdziale VI SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie podpisane przez Wykonawcę o spełnianiu wymagań określonych w Art.22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunku udziału polegać będzie na sprawdzeniu czy czy oferta spełania warunki na podstawie załączonych dokumentów określonych w rozdziale VI SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie podpisane przez Wykonawcę o spełnianiu wymagań określonych w Art.22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunku udziału polegać będzie na sprawdzeniu czy czy oferta spełania warunki na podstawie załączonych dokumentów określonych w rozdziale VI SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie podpisane przez Wykonawcę o spełnianiu wymagań określonych w Art.22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie podpisane przez Wykonawcę o spełnianiu wymagań określonych w Art.22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunku udziału polegać będzie na sprawdzeniu czy czy oferta spełania warunki na podstawie załączonych dokumentów określonych w rozdziale VI SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie o spełnianiu jakości paliwa - załącznik nr 5 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- dokument wadialny potwierdzający wniesienie wadium; - parafowany wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ; - zastrzeżenie Wykonawcy, które dokumenty (informacje) zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania (Wykonawcom); - umowę konsorcjum, umowę spółki cywilnej w przypadku złożenia oferty przez takie jednostki.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak
- nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Warunki płatności - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pksstwola.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PKS w Stalowej Woli S.A. ul. Ofiar Katynia 30, 37-450 Stalowa Wola.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat PKS w Stalowej Woli S.A. ul. Ofiar Katynia 30, 37-450 Stalowa Wola..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa AGD na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Przebudowa ul. 11-go Listopada - II Etap
- Wymiana stolarki okiennej w zasobach Gminy Stalowa Wola administrowanych przez Zakład Administracji Budynków
- Wykonanie prac budowlanych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego (gabinet zabiegowy, aneksy pielęgniarskie I, II piętro) w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli - Etap II
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Przedszkola Nr 5 w Stalowej Woli
- "Przebudowa pomieszczeń starego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli"
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz innego asort. na potrzeby pojazdów i innych urządzeń gosp. napędzanych silnikami spalinowymi SP ZOZ MSWiA w Koszalinie - lok. Koszalin oraz Słupsk
- Zakup oleju napędowego oraz płynów eksploatacyjnych do pojazdów będących w użytkowaniu Zakładu Gospodarki Odpadami w Ziębicach Sp. z o.o.
- Zakup oleju napędowego oraz płynów eksploatacyjnych do pojazdów będących w użytkowaniu Zakładu Gospodarki Odpadami w Ziębicach Sp. z o.o.
- DOSTAWA PALIWA
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
- Dostawa oleju opałowego.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.