To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-31
Oleszno: Zakup i dostawa urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych i materiałów technicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek realizowana przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - znak postępowania 266/2016
Numer ogłoszenia: 61269 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37119 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, tel. 261474572, faks 261474571.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON - 16 WOG.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych i materiałów technicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek realizowana przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - znak postępowania 266/2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby 16 WOG w Drawsku Pomorskim urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych i materiałów technicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek według wykazu asortymentowo - ilościowego z podziałem na zadania nr 1,2,3,4. Zadanie nr 1 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i faxów Zadanie nr 2 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek igłowych i atramentowych Zadanie nr 3 - Zakup i dostawa materiałów technicznych do drukarek Zadanie nr 4 - Zakup i dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych Pozostałe wymagania zostały zawarte w SIWZ i załącznikach do SIWZ a) opis przedmiotu zamówienia b) projekt umowy c) formularz ofertowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 19.50.00.00 - Guma i tworzywa sztuczne 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 44.00.00.00 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej) 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i faxów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CITY BIURO S.C., 66-460 Witnica, ul. Krasickiego 22,, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221897,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 141882,03
Oferta z najniższą ceną: 141882,03 / Oferta z najwyższą ceną: 163697,60
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek igłowych i atramentowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CITY BIURO S.C., 66-460 Witnica, ul. Krasickiego 22,, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64259,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76133,31
Oferta z najniższą ceną: 76133,31 / Oferta z najwyższą ceną: 76133,31
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - Zakup i dostawa materiałów technicznych do drukarek.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowo-Handlowo Produkcyjna, ul. 15-go Grudnia 12 78-320 Połczyn Zdrój, OLMOT Jerzy OLECH, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32237,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39596,00
Oferta z najniższą ceną: 39596,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66352,35
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - Zakup i dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- QMC s.c., 41-800 Zabrze, ul. Żelazna 32, Artur MANDRAK, Sławomir WASZCZUK, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47459,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86020,05
Oferta z najniższą ceną: 86020,05 / Oferta z najwyższą ceną: 86020,05
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI OLESZNO
- Dostawa figur bojowych
- Dostawa urządzeń warsztatowych
- ,,Dostawa akumulatorów".
- Częściowy remont elewacji bud. nr 25 w m. Złocieniec.
- Częściowy remont pokryć dachowych bud nr 71 Bucierz, 215 Konotop oraz 149 OPBMR Głębokie.
więcej: przetargi OLESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz robotyki dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Werbkowicach z terenu gminy Werbkowice
- Utworzenie klubu dziecięcego "POZYTYWKA
- Modernizacja części Przedszkola Samorządowego wraz z wyposażeniem obiektu.
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zespołu Konserwacji Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Dostawa materiałów laboratoryjnych do projektu ReNutriWater w ramach Programu INTERREG BALTIC SEA REGION
- Realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. Zadaszenie nad boiskiem wielofunkcyjnym z funkcją lodowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Zespole Szkół nr 2 w Rypinie
więcej: Guma i tworzywa sztuczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.