Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-29
Gliwice: Serwis, konserwacja i naprawa systemów klimatyzacji i wentylacji dla budynków Ratusza oraz Urzędu Miejskiego w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 61270 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Organizacyjny , ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2385466, faks +48 032 2385467.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis, konserwacja i naprawa systemów klimatyzacji i wentylacji dla budynków Ratusza oraz Urzędu Miejskiego w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis, konserwacja i naprawa systemów klimatyzacji i wentylacji dla budynków Ratusza oraz Urzędu Miejskiego w Gliwicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał nr 5 dla cz.I i II..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Serwis, konserwacja i naprawa systemów klimatyzacji i wentylacji dla budynków Ratusza oraz Urzędu Miejskiego w Gliwicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał nr 5 dla cz.I i II.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części I: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali jedną usługę polegającą na serwisie i naprawie systemów klimatyzacji i wentylacji budynków, przez okres co najmniej 12-u miesięcy, gdzie wartość usługi dwunastomiesięcznej wynosi co najmniej 7.000,00 zł brutto. Dla części II: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali jedną usługę polegającą na serwisie i naprawie systemów klimatyzacji i wentylacji budynków, przez okres co najmniej 12-u miesięcy, gdzie wartość usługi dwunastomiesięcznej wynosi co najmniej 24.000,00 zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dla części I i II 1.Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia z powodu: a)działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, b)wystąpienia zdarzeń mających wpływ na realizację przedmiotu umowy zależnych od zamawiającego, c)nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od zamawiającego, których zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Rezygnacji z części przedmiotu zamówienia - ograniczenie zakresu z przyczyn, które wynikły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający może żądać od wykonawcy zmiany osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. 4.Zmiany osób sprawujących nadzór nad realizacją niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UM, ul.Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, Biuro obsługi interesantów..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Biuro obsługi interesantów..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Serwis, konserwacja i naprawa systemów klimatyzacji i wentylacji dla budynku Ratusza w Gliwicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis, konserwacja i naprawa systemów klimatyzacji i wentylacji dla budynku Ratusza w Gliwicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał nr 5 dla cz.I.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwis, konserwacja i naprawa systemów klimatyzacji i wentylacji dla budynków Urzędu Miejskiego w Gliwicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis, konserwacja i naprawa systemów klimatyzacji i wentylacji dla budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał nr 5 dla cz.II..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników XV Międzynarodowej Konferencji Procesów Membranowych i Separacyjnych i X Konferencji Membranowej Krajów Wyszehradzkich - PERMEA 2025, znak sprawy: DZPZ.283.2.2025.AP
- Trzykrotne koszenie traw, chwastów i samosiewek przy drogach powiatowych powiatu gliwickiego.
- Trzykrotne koszenie traw, chwastów i samosiewek przy drogach wojewódzkich Nr 408, 901, 907 i 921
- ZP/G/6/25Dostawa układów specjalistycznych do maszyny prototypowej, zgodnie z dokumentacją udostępnioną przez Zamawiającego.
- Dostawy wodorotlenku sodu w postaci roztworu o stężeniu 50%
- Kompleksowa obsługa konferencji "LI(51) Jubileuszowe Ogólnopolskie Sympozjum Diagnostyka Maszyn" 2025. Znak sprawy: DZPZ.283.3.2025.AL
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie eksploatacji oraz wykonywanie stałej kompleksowej konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych instalacji automatycznego sterowania w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu gastronomicznego, chłodniczego, grzejnego, myjącego, polowego
- USŁUGI-Świadczenie usług przeglądu i konserwacji systemów i urządzeń wentylacji i klimatyzacji na rzecz Sądu Rejonowego w Częstochowie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.