Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-19
Ogłoszenie nr 612773-N-2020 z dnia 2020-11-19 r.
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Opolu Lubelskim: "Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół w okresie od 01 grudnia 2020 r. do 30 czerwca 2021 r."
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Opolu Lubelskim, krajowy numer identyfikacyjny
43273453200000, ul.
ul. Kościuszki
4
,
24-300
Opole Lubelskie, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
818 273 221, e-mail
zeas@opolelubelskie.pl, faks
818 272 149.
Adres strony internetowej (URL): https://zeasopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://zeasopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://zeasopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, zgodnie z zsdami określonymi w SIWZ
Adres:
Zespoł Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Opolu Lub. ul. Tadeusza Kościuszki 4 pokój nr 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół w okresie od 01 grudnia 2020 r. do 30 czerwca 2021 r."
Numer referencyjny:
ZEAS.271.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług transportowych w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Opole Lubelskie oraz gminy Józefów nad Wisłą. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: Część nr 1: "Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Karczmiskach w okresie od 1 grudnia 2020r. do 30 czerwca 2021 r." Przedmiot zamówienia dla części nr 1 obejmuje wykonanie usług transportowych w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Opole Lubelskie do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Karczmiskach zgodnie z poniższą trasą: 1) Kurs poranny - przystanek początkowy: Opole Lubelskie, Górna Owczarnia, Wólka Komaszycka, Truszków, Białowoda, Stary Franciszków, Kluczkowice, Wrzelowiec, Wrzelowiec-Kierzki, Ożarów Pierwszy, Elżbieta, Niezdów, Opole Lubelskie ul. Długa, Opole Lubelskie ul. Fabryczna, Opole Lubelskie ul. Puławska, Opole Lubelskie, ul. Szkolna, Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Karczmiskach. - przystanek końcowy. Po kursie porannym dodatkowo jeden dzień w tygodniu dowóz 1 ucznia niepełnosprawnego: przystanek początkowy: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Karczmiskach, Trzebiesza, Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Karczmiskach. 2) Kurs popołudniowy - przystanek początkowy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Karczmiskach, Opole Lubelskie, ul. Szkolna, Opole Lubelskie ul. Puławska, Opole Lubelskie, ul. Fabryczna, Opole Lubelskie ul. Długa, Niezdów, Elżbieta, Ożarów Pierwszy, Wrzelowiec, Wrzelowiec - Kierzki, Kluczkowice, Stary Franciszków, Białowoda, Truszków, Wólka Komaszycka (dowóz ucznia z Internatu do domu w piątek), Górna Owczarnia, Opole Lubelskie - przystanek końcowy. Przed kursem popołudniowym dodatkowo jeden dzień w tygodniu odwóz 1 ucznia niepełnosprawnego: przystanek początkowy: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Karczmiskach, Trzebiesza, Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Karczmiskach. Przewóz uczniów odbywać się będzie zgodnie z kalendarzem roku szkolnego określonym w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz.U. z 2017 roku poz. 1603). Dowóz i odwóz będzie obejmował ucznia niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim. Zamawiający przewiduje przewóz do 24 uczniów, jednocześnie zastrzega możliwość zmiany ilości uczniów, co może wiązać się ze zmianą trasy. Dowożenie uczniów musi odbywać się pojazdem samochodowym liczącym co najmniej 26 miejsc siedzących. Przebieg dzienny środka transportu określa się na około 180 km plus dodatkowo jeden dzień w tygodniu 40 km. Część nr 2: "Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej im. bł. Jana Pawła II w Kluczkowicach - Ćwiętalka 2a - w okresie od 1 grudnia 2020 r. do 30 czerwca 2021 r." Przedmiot zamówienia dla części nr 2 obejmuje wykonanie usług transportowych w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Opole Lubelskie oraz gminy Józefów nad Wisłą do Szkoły Podstawowej im. bł. Jana Pawła II w Kluczkowicach - Ćwiętalka 2a zgodnie z poniższą trasą: Trasa nr 1. 6.50 - Emilcin - wsiada 1 dziecko 6.55 - ul. Fabryczna - wsiada 1 dziecko 7.00 - ul. Fabryczna - wsiada 3 dzieci 7.10 - Kręciszówka - wsiada 1 dziecko 7.15 - Kluczkowice szkoła - wysiada 3 dzieci 7.20 - Ćwiętalka - wysiadają wszyscy 7.40 - Nietrzeba - wsiada 1 dziecko 7.45 - Chruślina - wsiada 1 dziecko 7.55 - Wandalin - wsiada 1 dziecko 8.00 - Ćwiętalka - wysiadają wszyscy Kurs popołudniowy - przystanek początkowy: Szkoła Podstawowa w Kluczkowicach, Poniedziałek 14.00 - Ćwiętalka - wsiada 6 dzieci 14.15 - Chruślina - wysiada 1 dziecko 14.20 - Nietrzeba - wysiada 1 dziecko 14.30 - Wandalin - wysiada 1 dziecko 14.40 - Kluczkowice szkoła - wsiada 3 dzieci 14.45 - Kręciszówka - wysiada 1 dziecko 14.55 - ul. Fabryczna - wysiada 1 dziecko 15.00 - ul. Fabryczna - wysiada 3 dzieci 15.05 - Emilcin - wysiada 1 dziecko Wtorek, środa, czwartek 13.40 - Ćwiętalka - wsiada 3 dzieci 13.55 - Chruślina - wysiada 1 dziecko 14.00 - Nietrzeba - wysiada 1 dziecko 14.05 - Wandalin - wysiada 1 dziecko 14.10 - Ćwiętalka - wsiada 3 dzieci 14.20 - Kluczkowice szkoła - wsiada 3 dzieci 14.25 - Kręciszówka - wysiada 1 dziecko 14.35 - ul. Fabryczna - wysiada 1 dziecko 14.40 - ul. Fabryczna - wysiada 3 dzieci 14.45 - Emilcin - wysiada 1 dziecko Piątek 13.30 - Ćwiętalka - wsiada 3 dzieci 13.45 - Chruślina - wysiada 1 dziecko 13.50 - Nietrzeba - wysiada 1 dziecko 13.55 - Wandalin - wysiada 1 dziecko 14.00 - Ćwiętalka - wsiada 3 dzieci 14.10 - Kluczkowice szkoła - wsiada 3 dzieci 14.15 - Kręciszówka - wysiada 1 dziecko 14.25 - ul. Fabryczna - wysiada 1 dziecko 14.30 - ul. Fabryczna - wysiada 3 dzieci 14.35 - Emilcin - wysiada 1 dziecko Przewóz uczniów odbywać się będzie zgodnie z kalendarzem roku szkolnego określonym w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz.U. z 2017 roku poz. 1603). Zamawiający przewiduje przewóz 7 uczniów, jednocześnie zastrzega możliwość zmiany liczby uczniów, co może wiązać się ze zmianą trasy. Dowożenie uczniów musi odbywać się pojazdem samochodowym liczącym co najmniej 9 miejsc siedzących. Przebieg dzienny środka transportu określa się na około 140 km. Trasa nr 2. 7.00 - Kazimierzów - wsiada 2 dzieci 7.10 - ul. Kraszewskiego - wsiada 1 dziecko 7.15 - Opole ul. Stary Rynek - wsiada 1 dziecko 7.25 - Kamionka - wsiada 1 dziecko 7.30 - Kluczkowice Osiedle - wsiada 1 dziecko 7.35 - Kluczkowice szkoła - wysiada 2 dzieci 7.40 - Ćwiętalka - wysiadają wszyscy 7.40 - 7.50 - oczekuje bus w Ćwiętalce na dzieci z integracji sensorycznej 7.55 - Góry Kluczkowickie - wsiada 1 dziecko 8.00 - Kluczkowice szkoła - wysiada 2 dzieci Kurs popołudniowy: przystanek początkowy: Szkoła Podstawowa w Kluczkowicach, od poniedziałku do piątku 13.40 - Kluczkowice szkoła - wsiada 1 dziecko 13.50 - Góry Kluczkowickie - wysiada 1 dziecko 14.00 - Ćwiętalka - wsiada 5 dzieci 14.05 - Kluczkowice szkoła - wsiada 1 dziecko 14.10 - Kluczkowice Osiedle - wysiada 1 dziecko 14.20 - Kamionka - wysiada 1 dziecko 14.35 - Opole ul. Stary Rynek- wysiada 1 dziecko 14.40 - ul. Kraszewskiego - wysiada 1 dziecko 14.50 - Kazimierzów - wysiada 2 dzieci Przewóz uczniów odbywać się będzie zgodnie z kalendarzem roku szkolnego określonym w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz.U. z 2017 roku poz. 1603). Zamawiający przewiduje przewóz 7 uczniów, jednocześnie zastrzega możliwość zmiany liczby uczniów, co może wiązać się ze zmianą trasy. Dowożenie uczniów musi odbywać się pojazdem samochodowym liczącym co najmniej 9 miejsc siedzących. Przebieg dzienny środka transportu określa się na około 74 km.
II.5) Główny kod CPV: 60170000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
60100000-9 |
60130000-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-12-01 lub zakończenia: 2021-06-30
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-12-01 | 2021-06-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli posiada aktualną w okresie realizacji zamówienia licencję na wykonywanie transportu drogowego zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 58 ze zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy sumie ubezpieczenia, co najmniej 50 000,00 zł przez cały okres realizacji zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 pojazdem na każdą trasę do realizacji zamówienia, przy czym liczba miejsc siedzących musi wynosić:
- dla części nr 1 co najmniej 26 miejsc;
- dla części nr 2 co najmniej 9 miejsc;
Pojazdy muszą być sprawne techniczne (posiadające aktualne badania techniczne), wyposażone w atestowany sprzęt zabezpieczający, klimatyzację, sprawną instalację grzewczą, specjalne oznakowanie, dla części nr 1 umożliwiające transport uczniów na wózkach inwalidzkich (tj. wyposażone w windę lub najazd, specjalne umocowania na wózki inwalidzkie) oraz dla części nr 2 wyposażone w rozkładany fotel - Wzór wykazu - Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VI pkt. 3, ppkt. 3.1. niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób lub zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dn. 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t. j. Dz.U. z 2019 roku poz. 58 ze zm.) - wymagana forma - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
Wykaz pojazdów do realizacji zamówienia potwierdzający prawo do dysponowania przez Wykonawcę pojazdami wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Wzór wykazu Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z badaniami technicznymi sprzętu dopuszczonego do przewozu osób w transporcie publicznym na każdy pojazd oraz dowodów rejestracyjnych na każdy pojazd -wymagana forma: kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę, co najmniej 50.000,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wraz z polisą należy przedłożyć dowód uiszczenia składki ubezpieczeniowej, jeżeli z treści polisy nie wynika, że polisa została opłacona -wymagana forma: kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
wypełniony formularz ofertowy zgodny z treścią załącznika nr 1 do SIWZ do każdej części odrębny; . w sytuacji Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo; w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp;zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( art. 22a ust.2 ustawy Pzp) - jeżeli dotyczy. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto zamówienia | 60,00 |
Wiek pojazdów którymi będzie realizowane zamówienie | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Ponadto Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w przypadkach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t.j.). Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t.j.) zastrzega możliwość zmiany niniejszej umowy, w tym zmiany liczby przewożonych uczniów, zmiany liczby kilometrów realizowanych kursów, zmiany wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z uwagi na zmianę tras przejazdu określonych w SIWZ, w tym ich skrócenia, wydłużenia, konieczności wykonywania kursów z uwzględnieniem dodatkowej trasy, spowodowanych okolicznościami zewnętrznymi, niezawinionymi przez Zamawiającego, tj. w szczególności zmiany miejsca zamieszkania ucznia, konieczności zapewnienia dowozu dodatkowemu uczniowi, konieczności dowozu ucznia na uroczystości szkolne lub inne, dodatkowe wydarzenia szkolne. Zmiana terminu wykonania niniejszej umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i jemu zapobiec, uniemożliwiającego lub poważnie utrudniającego wykonanie niniejszej umowy w ustalonym terminie (siła wyższa), w szczególności: ogólnokrajowego lub regionalnego zawieszenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych przez właściwe organy, wojny, epidemii, powodzi, blokady komunikacyjnej o charakterze ponadregionalnym, kataklizmu społecznego - zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić o łączny czas występowania siły wyższej (czas jest liczony w dniach).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
14. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 i art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa nie mogą być udostępniane i wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r., poz. 1010 t.j. ze zm.) rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności., tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą one być udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenia Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej kopercie z oznakowaniem "Tajemnica przedsiębiorstwa". Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, czasu na podstawienie pojazdu zastępczego w przypadku awarii zawartych w ofercie (art. 8 ust. 3 w zw. z art. 86 ust.4 ustawy Pzp).
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-26, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | "Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Karczmiskach w okresie od 1 grudnia 2020r. do 30 czerwca 2021 r." |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60170000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-12-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena brutto zamówienia | 60,00 |
wiek pojazdów ktorymi bedzie realizowana usługa | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | "Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej im. bł. Jana Pawła II w Kluczkowicach - Ćwiętalka 2a - w okresie od 1 grudnia 2020 r. do 30 czerwca 2021 r." |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60170000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-12-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena brutto zamówienia | 60,00 |
wiek pojazdów ktorymi bedzie realizowana usluga | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy ul. Fabrycznej w Opolu Lubelskim"
- Budowa drogi dojazdowej do Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach
- "Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Opole Lubelskie".
- "Dostawa materiału kamiennego (kruszywa) na potrzeby remontu dróg gminnych"
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Popów
- Usługi w zakresie organizacji, konferencji, konwentów, targów, szkoleń i innych wydarzeń dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- "Dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Żednia w 2025 roku"
- Dostawa kruszywa z kamienia łamanego na potrzeby napraw nawierzchni i budowy dróg gminnych na terenie Gminy Braniewo w latach 2025/2026
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli przez okres 12 miesięcy
- Świadczenie usług transportu drogowego na rzecz Kociewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.