To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-07
Ogłoszenie nr 61291 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.
Kraśnik: Utrzymanie czystości wybranych dróg powiatowych na terenie miasta Kraśnik
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 43084-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kraśnik, krajowy numer identyfikacyjny
52410500000, ul.
ul. Lubelska
84,
23200
Kraśnik, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
818 251 540, faks
818 252 709, e-mail
zp@krasnik.eu
Adres strony internetowej (URL): https://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości wybranych dróg powiatowych na terenie miasta Kraśnik
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):FZP.271.1.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi dotyczącej utrzymania czystości wybranych dróg powiatowych na terenie miasta Kraśnik. 2. Zamówienie polega na mechanicznym oczyszczaniu jezdni dróg i zatok autobusowych wraz z oczyszczeniem krawężników lub opaski jezdni z darni, na zlecenie Zamawiającego - długość ulic 17 289 mb (długość ulic po obu stronach 34 578 mb). 3. Mechaniczne oczyszczanie jezdni dróg i zatok autobusowych wraz z oczyszczeniem krawężników, opaski jezdni z darni, na zlecenie Zamawiającego polega na: 1) mechanicznym usunięciu z powierzchni jezdni na szerokości minimum 60 cm od obrzeża jezdni zanieczyszczeń takich jak kurz, piasek, błoto, pył, odrosty roślinne, odpady (tj. odpady pozostawione przez użytkowników drogi oraz naniesione przez koła pojazdów i wiatr), gwarantując uzyskanie efektu dokładnie oczyszczonej jezdni wraz z ciekami przy krawężnikach, wpustami kanalizacji deszczowej, zatokami, pasami rowerowymi, progami zwalniającymi i podrzutowymi oraz powierzchniami wyniesionymi przy przejściach dla pieszych, 2) usunięciu zanieczyszczeń z jezdni ręcznie jeżeli nie jest możliwe mechaniczne wykończenie prac, 3) dokładnym oczyszczeniu krawężników, opaski jezdni, urządzeń bezpieczeństwa ruchu (powierzchni wyniesionych przy przejściach dla pieszych, powierzchni wyłączonych z ruchu - azyli, progów zwalniających i podrzutowych itp.) z zarastającej darni, chwastów, odrostów roślinnych (samosiejek), gałęzi, odpadów i wszelkich zanieczyszczeń, 4) wykonaniu oprysku herbicydami krawężników, opaski jezdni, urządzeń bezpieczeństwa ruchu (powierzchni wyniesionych przy przejściach dla pieszych, powierzchni wyłączonych z ruchu - azyli, progów zwalniających i podrzutowych itp.). Po zastosowaniu oprysku Wykonawca obowiązany jest usunąć uschniętą roślinność w terminie do 14 dni po wykonaniu oprysku. Oprysk należy wykonywać przy użyciu specjalistycznego sprzętu w taki sposób aby nie spowodował uschnięcia sąsiadujących powierzchni zielonych. Za zniszczenia spowodowane opryskiem odpowiada Wykonawca. 5) wykonaniu zlecenia Zamawiającego zgodnie z terminem określonym przez Wykonawcę w ofercie, wyliczonym proporcjonalnie do liczby zleconych metrów bieżących, 6) zagospodarowaniu zebranych odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, 7) przestawieniu we własnym zakresie zaparkowanych samochodów - parkujące przy krawężnikach samochody nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku oczyszczenia całej długości jezdni, 8) wykonywaniu zleconych prac w godzinach nie stwarzających utrudnień i uciążliwości dla użytkowników drogi. 4. Wykaz terenów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, informuje, że określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.): 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane z utrzymaniem czystości dróg, 2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług są zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców, 3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 skutkuje sankcjami określonymi w § 10 ust. 9-10 umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90610000-6
Dodatkowe kody CPV:
90910000-9,
90500000-2,
90511000-2,
90512000-9,
90513200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17609.17 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 76071,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Kraśnik w sezonie 2024/2025
- Zakup leków z programów lekowych IV dla SP ZOZ w Kraśniku
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.