eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-16

Poznań: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych
Numer ogłoszenia: 61347 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, faks 061 8575066.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja budżetowa- obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 3 do SIWZ - formularzach cenowych; 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 7: Zadanie nr 1 - Farby, lakiery, rozpuszczalniki, kleje i inne produkty chemiczne. Zadanie nr 2 - Farby alkidowe i poliuretanowe specjalne (kamuflażowe). Zadanie nr 3 - Materiały do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów i bazy szkoleniowej. Zadanie nr 4 - Uszczelnienia techniczne i wyroby z gumy Zadanie nr 5 - Blachy stalowe i inne wyroby ze stali Zadanie nr 6 - Przemysłowe (profesjonalne) produkty chemiczne do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów typu KTO Rosomak oraz innych pojazdów. Zadanie nr 7 - Materiały i narzędzia do naprawy ogumienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3, 44.80.00.00-8, 14.81.00.00-2, 31.40.00.00-0, 44.30.00.00-3, 44.40.00.00-4, 44.50.00.00-5, 19.50.00.00-1, 14.00.00.00-1, 24.90.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody - spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody - spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody - spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody - spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w części I pkt. 4 siwz. a) Wykonawca składający ofertę w zadaniu nr 2 zobowiązany jest do załączenia do oferty ważnego certyfikatu wystawionego przez upoważniony organ (tj. Wojskowy Instytut Techniki Inżynieryjnej we Wrocławiu) potwierdzający, iż oferowana farba poliuretanowa kamuflażowa w kolorze khaki (pozycja nr 6 formularza ofertowego) spełnia wymagania normy obronnej NO-80-A200:2011 Farby specjalne do malowania maskującego b) W przypadku zadania nr 2 Wykonawca oświadczy, że w przypadku wyboru jego oferty przeprowadzi w ciągu 14 dni roboczych od daty podpisania umowy, praktyczne szkolenie z pracownikami Zamawiającego (w siedzibie Zamawiającego), dotyczącego sposobu stosowania dostarczonych farb. ( wzór zał. nr 1 do siwz - formularz ofertowy ).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać: a) formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, b) formularze cenowe, stanowiący załącznik nr 3 (3/1, 3/2, 3/3, 3/4, 3/5, 3/6,3/7) do SIWZ c) dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości towarów będących przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu: 1) zadanie nr 1 do kwoty 3.000,00 zł brutto 2) zadanie nr 2 do kwoty 6.000,00 zł brutto 3) zadanie nr 3 do kwoty 6.000,00 zł brutto 4) zadanie nr 4 do kwoty 2.500,00 zł brutto 5) zadanie nr 5 do kwoty 5.000,00 zł brutto 6) zadanie nr 6 do kwoty 4.000,00 zł brutto 7) zadanie nr 7 do kwoty 2.500,00 zł brutto 8) okres obowiązywania zwiększenia ilości towaru w umowie ( opcji) - od dnia zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2012 roku, 9) Zamawiający zastrzega sobie w ramach prawa opcji, zamawiania materiałów w codziennych zapotrzebowaniach, wynikających z jego bieżących potrzeb (dostawy sukcesywne). 10) Wykonawca dostarczać będzie zamówiony asortyment w ciągu 72 godzin od złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, transportem na własny koszt.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań. Sekcja Zamówień Publicznych budynek nr 17 pokój nr 6. tel (61) 8575245.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrum szkolenia Wojsk Lądowych w poznaniu ul. Wojska Polskiego 86/90. kancelaria Jawna budynek nr 18, pok 3 w dn od pon-pt w godz. 7.30-11.00 oraz 13.30-15.15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych - Zadanie nr 1 - Farby, lakiery, rozpuszczalniki, kleje i inne produkty chemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farby, lakiery, rozpuszczalniki, kleje i inne produkty chemiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3, 44.80.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych - Zadanie nr 2 - Farby alkidowe i poliuretanowe specjalne (kamuflażowe)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farby alkidowe i poliuretanowe specjalne (kamuflażowe)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych - Zadanie nr 3 - Materiały do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów i bazy szkoleniowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów i bazy szkoleniowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.81.00.00-2, 31.40.00.00-0, 44.30.00.00-3, 44.40.00.00-4, 44.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych - Zadanie nr 4 - Uszczelnienia techniczne i wyroby z gumy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uszczelnienia techniczne i wyroby z gumy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych - Zadanie nr 5 - Blachy stalowe i inne wyroby ze stali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Blachy stalowe i inne wyroby ze stali.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.00.00.00-1, 44.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych - Zadanie nr 6 - Przemysłowe (profesjonalne) produkty chemiczne do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów typu KTO Rosomak oraz innych pojazdów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przemysłowe (profesjonalne) produkty chemiczne do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów typu KTO Rosomak oraz innych pojazdów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3, 44.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych - Zadanie nr 7 - Materiały i narzędzia do naprawy ogumienia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały i narzędzia do naprawy ogumienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3, 44.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.