Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-16
Poznań: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych
Numer ogłoszenia: 61347 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, faks 061 8575066.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja budżetowa- obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 3 do SIWZ - formularzach cenowych; 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 7: Zadanie nr 1 - Farby, lakiery, rozpuszczalniki, kleje i inne produkty chemiczne. Zadanie nr 2 - Farby alkidowe i poliuretanowe specjalne (kamuflażowe). Zadanie nr 3 - Materiały do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów i bazy szkoleniowej. Zadanie nr 4 - Uszczelnienia techniczne i wyroby z gumy Zadanie nr 5 - Blachy stalowe i inne wyroby ze stali Zadanie nr 6 - Przemysłowe (profesjonalne) produkty chemiczne do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów typu KTO Rosomak oraz innych pojazdów. Zadanie nr 7 - Materiały i narzędzia do naprawy ogumienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3, 44.80.00.00-8, 14.81.00.00-2, 31.40.00.00-0, 44.30.00.00-3, 44.40.00.00-4, 44.50.00.00-5, 19.50.00.00-1, 14.00.00.00-1, 24.90.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody - spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody - spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody - spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody - spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w części I pkt. 4 siwz. a) Wykonawca składający ofertę w zadaniu nr 2 zobowiązany jest do załączenia do oferty ważnego certyfikatu wystawionego przez upoważniony organ (tj. Wojskowy Instytut Techniki Inżynieryjnej we Wrocławiu) potwierdzający, iż oferowana farba poliuretanowa kamuflażowa w kolorze khaki (pozycja nr 6 formularza ofertowego) spełnia wymagania normy obronnej NO-80-A200:2011 Farby specjalne do malowania maskującego b) W przypadku zadania nr 2 Wykonawca oświadczy, że w przypadku wyboru jego oferty przeprowadzi w ciągu 14 dni roboczych od daty podpisania umowy, praktyczne szkolenie z pracownikami Zamawiającego (w siedzibie Zamawiającego), dotyczącego sposobu stosowania dostarczonych farb. ( wzór zał. nr 1 do siwz - formularz ofertowy ).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zawierać: a) formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, b) formularze cenowe, stanowiący załącznik nr 3 (3/1, 3/2, 3/3, 3/4, 3/5, 3/6,3/7) do SIWZ c) dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości towarów będących przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu: 1) zadanie nr 1 do kwoty 3.000,00 zł brutto 2) zadanie nr 2 do kwoty 6.000,00 zł brutto 3) zadanie nr 3 do kwoty 6.000,00 zł brutto 4) zadanie nr 4 do kwoty 2.500,00 zł brutto 5) zadanie nr 5 do kwoty 5.000,00 zł brutto 6) zadanie nr 6 do kwoty 4.000,00 zł brutto 7) zadanie nr 7 do kwoty 2.500,00 zł brutto 8) okres obowiązywania zwiększenia ilości towaru w umowie ( opcji) - od dnia zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2012 roku, 9) Zamawiający zastrzega sobie w ramach prawa opcji, zamawiania materiałów w codziennych zapotrzebowaniach, wynikających z jego bieżących potrzeb (dostawy sukcesywne). 10) Wykonawca dostarczać będzie zamówiony asortyment w ciągu 72 godzin od złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, transportem na własny koszt.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań. Sekcja Zamówień Publicznych budynek nr 17 pokój nr 6. tel (61) 8575245.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrum szkolenia Wojsk Lądowych w poznaniu ul. Wojska Polskiego 86/90. kancelaria Jawna budynek nr 18, pok 3 w dn od pon-pt w godz. 7.30-11.00 oraz 13.30-15.15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych - Zadanie nr 1 - Farby, lakiery, rozpuszczalniki, kleje i inne produkty chemiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farby, lakiery, rozpuszczalniki, kleje i inne produkty chemiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3, 44.80.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych - Zadanie nr 2 - Farby alkidowe i poliuretanowe specjalne (kamuflażowe)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farby alkidowe i poliuretanowe specjalne (kamuflażowe)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych - Zadanie nr 3 - Materiały do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów i bazy szkoleniowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów i bazy szkoleniowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.81.00.00-2, 31.40.00.00-0, 44.30.00.00-3, 44.40.00.00-4, 44.50.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych - Zadanie nr 4 - Uszczelnienia techniczne i wyroby z gumy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uszczelnienia techniczne i wyroby z gumy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych - Zadanie nr 5 - Blachy stalowe i inne wyroby ze stali.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Blachy stalowe i inne wyroby ze stali.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.00.00.00-1, 44.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych - Zadanie nr 6 - Przemysłowe (profesjonalne) produkty chemiczne do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów typu KTO Rosomak oraz innych pojazdów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przemysłowe (profesjonalne) produkty chemiczne do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów typu KTO Rosomak oraz innych pojazdów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3, 44.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych - Zadanie nr 7 - Materiały i narzędzia do naprawy ogumienia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały i narzędzia do naprawy ogumienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3, 44.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.