Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-18
Hajnówka: Przebudowa ulic w Hajnówce
Numer ogłoszenia: 61352 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hajnówka , ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822180, 6822875, faks 085 6822994.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic w Hajnówce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy przebudowie ulic: Jastrzębiej, Niedźwiedziej, Sarniej, Sokolej, Grabowej i Wiejskiej w Hajnówce. Zadanie Nr 1: Wykonanie nawierzchni utwardzonej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej i odwodnienia jezdni w ul. Jastrzębia w Hajnówce. 1. ul. Jastrzębia, a) nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) na łącznej powierzchni 637,00 m2, b) nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości 5 cm (warstwa wiążąca i wyrównawcza) na łącznej powierzchni 637,00 m2 wraz z wyprofilowaniem i dogęszczeniem podbudowy z kruszywa naturalnego do grubości 20 cm, c) kanalizacja deszczowa: - kanały z rur PCV kl. S SN 8 łączone na wcisk o śr. zewn. 315 mm (przykanaliki) - 6,8 m, - ścieki z elementów prefabrykowanych, ścianki czołowe z rusztem żeliwnym klasy D 400 - 50 m - studzienka systemowa 2-częściowa z osadnikiem i z rusztem żeliwnym klasy D 400 - 1 kp.l - studnia rewizyjna systemowa PP DN 1000 mm z osadnikiem i pokrywą żeliwną klasy C 250 - 1 kpl. - studnia rewizyjna z kręgów betonowych O 1200 z pierścieniem odciążającym i włazem D 400 z dwoma ryglami - 1 kpl - wylot prefabrykowany wg KPED 02.16 z klapą przecifcofkową - 1 kpl. 2. ul. Sokola a) nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) na łącznej powierzchni 848,00 m2, b) nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości 5 cm (warstwa wiążąca i wyrównawcza) na łącznej powierzchni 848,00 m2 wraz z wyprofilowaniem i dogęszczeniem podbudowy z kruszywa naturalnego do grubości 20 cm, c) przepust z rur betonowych O 800 - 12 m, 3. ul. Niedźwiedzia a) nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) na łącznej powierzchni 1235,00 m2, b) nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości 5 cm (warstwa wiążąca i wyrównawcza) na łącznej powierzchni 1235,00 m2 wraz z wyprofilowaniem i dogęszczeniem podbudowy z kruszywa naturalnego do grubości 20 cm, Zadanie Nr 2: Budowa kanałów technologicznych: a) ul. Sarnia - budowa studni kablowych prefabrykowanych SKR-1 - 9 szt. - budowa kanalizacji kablowej pierwotnej z rur z tworzyw sztucznych - 356 m, - montaż dodatkowych pokryw z listwami mechanicznej ochrony - 9 szt. b) ul. Niedźwiedzia - budowa studni kablowych prefabrykowanych SKR-2 - 10 szt. - montaż dodatkowych pokryw z listwami mechanicznej ochrony - 10 szt. - budowa kanalizacji kablowej pierwotnej z rur z tworzyw sztucznych - 462 m, c) ul. Grabowa - budowa studni kablowych prefabrykowanych SK-1 - 5 szt. - wykonanie przepustów wykopem otwartym, przepust rurą RHDPE 110/6,3 - 106 m, d) ul. Wiejska - budowa studni kablowych prefabrykowanych SK-1 - 16 szt. - wykonanie przepustów wykopem otwartym, przepust rurą RHDPE 110/6,3 - 350 m, Zadanie Nr 3: Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Grabowej w Hajnówce. - kanały z rur PCV o średnicy O 200 mm - 45,10 m, - studzienki kanalizacyjne systemowe o śr 425 mm z rusztem żeliwnym kl. D 400 ( studnie wpustowe) - 2 kpl. - studzienki kanalizacyjne systemowe o śr 425 mm z kinetą przepływową i pokrywą żeliwną kl. D 400 ( studnie włączeniowe ) - 2 kpl. - przykanaliki z rur kl. S SN 8 o średnicy O 200 mm - 7,81 m Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ i załącznikach do SIWZ zostały wskazane do opisu materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub ich pochodzenie, wszędzie tam zamawiający dodaje wyrażenie lub równoważny, co oznacza, iż oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisywanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy mają za zadanie sprecyzowanie wymagań jakościowych Zamawiającego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.23.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) zadanie nr 1 - wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości brutto min. 250 tys. zł. polegającą na budowie nawierzchni drogowej z mieszanki mineralno-bitumicznej. b) zadanie nr 2 i nr 3 - spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) zadanie nr 1 - wykonawca musi dysponować kierownikiem robót w branży drogowej; osoba ta powinna posiadać uprawnia (min. w ograniczonym zakresie) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. b) zadanie nr 2 - wykonawca musi dysponować kierownikiem robót w branży telekomunikacyjnej; osoba ta powinna posiadać uprawnia (min. w ograniczonym zakresie) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej. c) zadanie nr 3 - wykonawca musi dysponować kierownikiem robót w branży sanitarnej; osoba ta powinna posiadać uprawnia (min. w ograniczonym zakresie)do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) zadanie nr 1 - wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 150 tys. zł. oraz musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż wartość oferty. b) zadanie nr 2 i nr 3 - spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: a. zmiany regulacji prawnych obowiązujących w chwili zawarcia umowy, b. zmiany danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy, c. zmiany przez Wykonawcę formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d. zmiany osób kierujących robotami budowlanymi, na osoby o uprawnieniach, doświadczeniu i kwalifikacjach nie mniejszych niż wymagane w SIWZ, e. konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, f. terminu przekazania przez Zamawiającego terenu budowy, jeżeli zajdą uzasadnione okoliczności uniemożliwiające przekazanie terenu budowy w terminie określonym Umową, g. zmiany terminu i zakresu wykonania zamówienia, które zaistniały w trakcie realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy tj.: - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, geologicznych lub hydrologicznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy, - przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp., - wystąpienia odkryć archeologicznych, - natrafienia na niewybuchy i niewypały, - wystąpienia klęsk żywiołowych (powódź, pożar itp.), h. Zmiana podwykonawców robót, 2. Warunki ewentualnych zmian - stosownie do czasu trwania okoliczności będących podstawą zmiany. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w pkt. 2 nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Hajnówka
17-200 Hajnówka, ul. A. Zina 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Hajnówka 17-200 Hajnówka, ul. A. Zina 1 pokój nr 219 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający uważa, że w warunkach niniejszego przetargu dla wykazania dysponowania zasobami wiedzy i doświadczenia konieczne jest uczestnictwo podmiotów trzecich przy realizacji zamówienia na zasadzie podwykonawstwa. Ustawodawca dał zamawiającemu w art. 26 ust. 2b p.z.p. uprawnienie, aby wskazał wykonawcom, w jaki sposób mają udowodnić korzystanie z potencjału podmiotu trzeciego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nawierzchnia w ulicy Jastrzębiej, Sokolej i Niedźwiedziej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Wykonanie nawierzchni utwardzonej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej i odwodnienia jezdni w ul. Jastrzębia w Hajnówce. 1. ul. Jastrzębia, a) nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) na łącznej powierzchni 637,00 m2, b) nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości 5 cm (warstwa wiążąca i wyrównawcza) na łącznej powierzchni 637,00 m2 wraz z wyprofilowaniem i dogęszczeniem podbudowy z kruszywa naturalnego do grubości 20 cm, c) kanalizacja deszczowa: - kanały z rur PCV kl. S SN 8 łączone na wcisk o śr. zewn. 315 mm (przykanaliki) - 6,8 m, - ścieki z elementów prefabrykowanych, ścianki czołowe z rusztem żeliwnym klasy D 400 - 50 m - studzienka systemowa 2-częściowa z osadnikiem i z rusztem żeliwnym klasy D 400 - 1 kp.l - studnia rewizyjna systemowa PP DN 1000 mm z osadnikiem i pokrywą żeliwną klasy C 250 - 1 kpl. - studnia rewizyjna z kręgów betonowych O 1200 z pierścieniem odciążającym i włazem D 400 z dwoma ryglami - 1 kpl - wylot prefabrykowany wg KPED 02.16 z klapą przecifcofkową - 1 kpl. 2. ul. Sokola a) nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) na łącznej powierzchni 848,00 m2, b) nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości 5 cm (warstwa wiążąca i wyrównawcza) na łącznej powierzchni 848,00 m2 wraz z wyprofilowaniem i dogęszczeniem podbudowy z kruszywa naturalnego do grubości 20 cm, c) przepust z rur betonowych O 800 - 12 m, 3. ul. Niedźwiedzia a) nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) na łącznej powierzchni 1235,00 m2, b) nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości 5 cm (warstwa wiążąca i wyrównawcza) na łącznej powierzchni 1235,00 m2 wraz z wyprofilowaniem i dogęszczeniem podbudowy z kruszywa naturalnego do grubości 20 cm,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa kanałów technologicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2: Budowa kanałów technologicznych: a) ul. Sarnia - budowa studni kablowych prefabrykowanych SKR-1 - 9 szt. - budowa kanalizacji kablowej pierwotnej z rur z tworzyw sztucznych - 356 m, - montaż dodatkowych pokryw z listwami mechanicznej ochrony - 9 szt. b) ul. Niedźwiedzia - budowa studni kablowych prefabrykowanych SKR-2 - 10 szt. - montaż dodatkowych pokryw z listwami mechanicznej ochrony - 10 szt. - budowa kanalizacji kablowej pierwotnej z rur z tworzyw sztucznych - 462 m, c) ul. Grabowa - budowa studni kablowych prefabrykowanych SK-1 - 5 szt. - wykonanie przepustów wykopem otwartym, przepust rurą RHDPE 110/6,3 - 106 m, d) ul. Wiejska - budowa studni kablowych prefabrykowanych SK-1 - 16 szt. - wykonanie przepustów wykopem otwartym, przepust rurą RHDPE 110/6,3 - 350 m,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Grabowej w Hajnówce..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3: Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Grabowej w Hajnówce. - kanały z rur PCV o średnicy O 200 mm - 45,10 m, - studzienki kanalizacyjne systemowe o śr 425 mm z rusztem żeliwnym kl. D 400 ( studnie wpustowe) - 2 kpl. - studzienki kanalizacyjne systemowe o śr 425 mm z kinetą przepływową i pokrywą żeliwną kl. D 400 ( studnie włączeniowe ) - 2 kpl. - przykanaliki z rur kl. S SN 8 o średnicy O 200 mm - 7,81 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Modernizację stacji sprężonego powietrza gazów medycznych budynku Szpitala w Hajnówce
- Odbieranie,transportizagospodarowanieodpadówkomunalnychznieruchomości,naktórychzamieszkująmieszkańcyorazznieruchomościwczęścizamieszkałycha wczęściniezamieszkałychwGminieHajnówkaorazPSZOKna2025r.
- Dostawa cysterny asenizacyjnej
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w 2025 r.
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przyrodniczego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne", odcinki 1, 2A, 2B Eliaszuki, 1A Mikłaszewo - 4 Zadania"
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów - 4
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 ul. Szybka o budowę ścieżki pieszo- rowerowej w Radziejowie
- Budowa i rozbudowa drogi gminnej nr 251216W w Wachu kol. Zakobiałki
- "Budowa dróg gminnych na terenie Gminy Lniano"
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.