eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa rękawiczek diagnostycznych lateksowych, foliowych, winylowych, nitrylowych i gospodarczych dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie, nr sprawyZP/7/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-13

Kraków: Dostawa rękawiczek diagnostycznych lateksowych, foliowych, winylowych, nitrylowych i gospodarczych dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie, nr sprawy: ZP/7/2009
Numer ogłoszenia: 61358 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla , ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6876330, faks 012 6876331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dietl.krakow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -----------------

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rękawiczek diagnostycznych lateksowych, foliowych, winylowych, nitrylowych i gospodarczych dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie, nr sprawy: ZP/7/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawiczek dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w następującym zakresie: Pakiet nr 1 - Rękawice diagnostyczne lateksowe, niejałowe; Pakiet nr 2 - Rękawice foliowe, niejałowe; Pakiet nr 3 - Rękawice winylowe, niejałowe, pudrowane; Pakiet nr 4 - Rękawice winylowe, niejałowe, niepudrowane; Pakiet nr 5 - Rękawice nitrylowe, niejałowe, niepudrowane; Pakiet nr 6 - Rękawice lateksowe gospodarcze; 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00 - Rękawice 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: Wartość wadium dla całości zamówienia: 2 400,00 (dwa tysiące czterysta złotych i 00/100) Wartość wadium dla poszczególnych pakietów: 1 - 1 540,00 zł 4 - 340,00 zł 2 - 32,00 zł 5 - 140,00 zł 3 - 320,00 zł 6 - 28,00 zł 2. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego KREDYT BANK S.A. II Oddział Kraków nr 63 1500 1487 1214 8002 0031 0000 z oznaczeniem: Przetarg nieograniczony na: Dostawę rękawiczek dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie - nr sprawy: ZP/7/2009. 3. Wadium może być wnoszone w formie: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowy w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). 4.Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5.Dokumenty, o których mowa w ust. 3, muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 6.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art.46 ust.1 oraz ust.2 PZP na wniosek Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 4a i ust. 5 tegoż artykułu. 8.Wykonawca winien podać w ofercie sposób, w jaki Zamawiający ma zwrócić wniesione wadium, tj. adres banku, nr rachunku bankowego (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu) - załącznik nr 1 do SIWZ Formularz oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP. 2.Spełnienie wymogów, podanych w ust. 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3 do SIWZ oraz poprzez przedłożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII. 3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3PZP wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty), z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom zgodnie z wymogami, tj.: a)deklaracje zgodności CE producenta lub/i b)certyfikat jednostki notyfikowanej zgodnie z ustawą z 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. Z 2004r. Nr 93 poz.896 z późn. zm.) lub/i c)wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych oferowanego przedmiotu zamówienia; 4)dokument producenta (zawierający datę i termin ważności badań) potwierdzający: a)poziom protein dla każdego rozmiaru rękawicy - dotyczy Pakietu nr 1; b)szczelność AQL dla każdego rozmiaru rękawicy - dotyczy Pakietu nr 1, 3, 4 i 5; c)grubość palca dla każdego rozmiaru rękawicy - dotyczy Pakietu nr 1, 3, 4 i 5; 5)opis oferowanego przedmiotu zamówienia (katalogi, foldery, itp.) 6)pełnomocnictwo do składania oświadczeń, wniosków, dokumentów w postępowaniu, podpisania umowy, jeżeli nie wynika to z dokumentu wymienionego w pkt 2)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dietl.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w budynku Szpitala przy ul. Skarbowej 4 w Krakowie ( III piętro, pokój 325 - Zamówienia publiczne).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, III piętro, pokój 307 (Kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.