Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-05
Parchowo: I ETAP :BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI GOŁCZEWO
W RAMACH DZIAŁANIA PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ OBJĘTEGO PROGRAMEM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007-2013 OPERACJA BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCIWOŚCI GOŁCZEWO I JAMNO
Numer ogłoszenia: 61360 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Parchowo , ul. Krótka 2, 77-124 Parchowo, woj. pomorskie, tel. 059 8214466, faks 059 8214466.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I ETAP :BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI GOŁCZEWO W RAMACH DZIAŁANIA PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ OBJĘTEGO PROGRAMEM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007-2013 OPERACJA BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCIWOŚCI GOŁCZEWO I JAMNO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, rurociągów tłocznych i przepompowni ścieków w miejscowości Gołczewo w gminie Parchowo 2.1. Kanalizacja sanitarna: a) rurociągi tłoczne: -PE160x14,6 mm SDR 11(PE100)długość łączna L=1.337,9 -PE90x5,4 mm SDR(PE100)długość łączna L=2.217,1 m -PE63x3,6 mm SDR 17 (PE80) długość łączna L=95,0 m b) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: -KAM.200 mm - L=87,7m -PCV 200mm - L=910,8m -PCV 160 mm - L=877,9 m 2.2.Przepompownie ścieków: a) główną przepompownię ścieków PS zlokalizowaną na działce nr 121 w Gołczewie o wydajności Qmaxh =4,91 na s i wysokości H=25,9 m w komorze z polimerobetonu średnicy 1500 mm głębokości H=3,0 m wyposażoną w dwie pompy z zaworem płuczącym ITT FLYGT typ CP 3060.390HT 53-250-00-0150 z silnikami o mocy 2,4kW z króćcem tłocznym 50 mm , w tym jedna rezerwowa lub rozwiązanie równoważne o takich samych parametrach techniczno-użytkowych. b) przepompownię ścieków PD1 zlokalizowaną nz działce nr 94 w Gołczewie o wydajności Qmaxh =1,8 na sek i wysokości podnoszenia H=9,6 m w komorze z polietylenu średnicy 800 mm, głębokości H=2,5 m wyposażona w jedną pompę zatapialną ITT FLYGT typ MH 3068.170HT 53-218-00-2110 z silnikiem o mocy 1,5 kW z króćcem tłocznym O 50mm o ciężarze jednostkowym 31 kg lub rozwiązanie równoważne o takich samych parametrach techniczno-użytkowych. c) przepompownię ścieków PD2 zlokalizowaną na działce nr 157-3 w Parchowie o wydajności Qmaxh =1,8 na sek i wysokości podnoszenia H=16,5 m w komorze z polietylenu średnicy 800 mm głębokosci H=2,5m wyposazona w dwiepompy z zaworem płuczacym ITT FLYGT typ MP 3065.170 51-214-00-2120 z silnikiem o mocy 1,5kW z króćcem tłocznym 50 mm o ciężarze jednostkowym 31 kg lub rozwiazanie równoważne o takich samych parametrach techniczno-użytkowych. 2.3.Modernizacja istniejącej przepompowni ścieków w Nakli: a)modernizacja istniejącej przepompowni ścieków polegać będzie na wymianie pomp wraz z osprzętem oraz wymianie istniejącej sterownicy b) parametry pomp-wydajność Q=11,7 na sek wysokość podnoszenia H= 39,4 m , wstepnie dobrane dwie pompy z zaworem płuczącym ITT FLYGT typ NP 3153.181 SH 53-273-00-078 z silnikiem o mocy 11 kW z króccem tłocznym 100 mm o ciężarze jednostkowym 247 kg lub rozwiązanie równoważne o takich samych parametrach techniczno-użytkowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10.000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych której przedmiotem było : - wykonanie co najmniej 500 m kanalizacji grawitacyjnej o średnicy , co najmniej Dz 200 mm -wykonanie 2 przepompowni ścieków (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych której przedmiotem było : - wykonanie co najmniej 500 m kanalizacji grawitacyjnej o średnicy , co najmniej Dz 200 mm -wykonanie 2 przepompowni ścieków (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, i być wpisany do właściwej izby samorządu zawodowego lub odpowiadających im ważnych uprawnień budowlanych wydanych na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących przepisów na terenie kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej musi wykazać się co najmniej 1 budową kanalizacji sanitarnej, na której pełniła stanowisko kierownika budowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.parchowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Parchowie
ul.Krótka 2
77-124 Parchowo
pok. nr 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Parchowie ul.Krótka 2 77-124 Parchowo pok. nr 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie Podstawowe usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrowie Wielkopolskim
- Przebudowa ul. Harfowej w Lędzinach
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
- Przebudowa drogi gminnej nr 271218K Listówki w km od 0+038,00 do km 0+126,30 w miejscowości Ropa, Gmina Ropa.
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.