eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ParchowoI ETAP :BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI GOŁCZEWO W RAMACH DZIAŁANIA PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ OBJĘTEGO PROGRAMEM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007-2013 OPERACJA BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-05

Parchowo: I ETAP :BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI GOŁCZEWO W RAMACH DZIAŁANIA PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ OBJĘTEGO PROGRAMEM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007-2013 OPERACJA BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCIWOŚCI GOŁCZEWO I JAMNO
Numer ogłoszenia: 61360 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Parchowo , ul. Krótka 2, 77-124 Parchowo, woj. pomorskie, tel. 059 8214466, faks 059 8214466.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I ETAP :BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI GOŁCZEWO W RAMACH DZIAŁANIA PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ OBJĘTEGO PROGRAMEM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007-2013 OPERACJA BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCIWOŚCI GOŁCZEWO I JAMNO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, rurociągów tłocznych i przepompowni ścieków w miejscowości Gołczewo w gminie Parchowo 2.1. Kanalizacja sanitarna: a) rurociągi tłoczne: -PE160x14,6 mm SDR 11(PE100)długość łączna L=1.337,9 -PE90x5,4 mm SDR(PE100)długość łączna L=2.217,1 m -PE63x3,6 mm SDR 17 (PE80) długość łączna L=95,0 m b) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: -KAM.200 mm - L=87,7m -PCV 200mm - L=910,8m -PCV 160 mm - L=877,9 m 2.2.Przepompownie ścieków: a) główną przepompownię ścieków PS zlokalizowaną na działce nr 121 w Gołczewie o wydajności Qmaxh =4,91 na s i wysokości H=25,9 m w komorze z polimerobetonu średnicy 1500 mm głębokości H=3,0 m wyposażoną w dwie pompy z zaworem płuczącym ITT FLYGT typ CP 3060.390HT 53-250-00-0150 z silnikami o mocy 2,4kW z króćcem tłocznym 50 mm , w tym jedna rezerwowa lub rozwiązanie równoważne o takich samych parametrach techniczno-użytkowych. b) przepompownię ścieków PD1 zlokalizowaną nz działce nr 94 w Gołczewie o wydajności Qmaxh =1,8 na sek i wysokości podnoszenia H=9,6 m w komorze z polietylenu średnicy 800 mm, głębokości H=2,5 m wyposażona w jedną pompę zatapialną ITT FLYGT typ MH 3068.170HT 53-218-00-2110 z silnikiem o mocy 1,5 kW z króćcem tłocznym O 50mm o ciężarze jednostkowym 31 kg lub rozwiązanie równoważne o takich samych parametrach techniczno-użytkowych. c) przepompownię ścieków PD2 zlokalizowaną na działce nr 157-3 w Parchowie o wydajności Qmaxh =1,8 na sek i wysokości podnoszenia H=16,5 m w komorze z polietylenu średnicy 800 mm głębokosci H=2,5m wyposazona w dwiepompy z zaworem płuczacym ITT FLYGT typ MP 3065.170 51-214-00-2120 z silnikiem o mocy 1,5kW z króćcem tłocznym 50 mm o ciężarze jednostkowym 31 kg lub rozwiazanie równoważne o takich samych parametrach techniczno-użytkowych. 2.3.Modernizacja istniejącej przepompowni ścieków w Nakli: a)modernizacja istniejącej przepompowni ścieków polegać będzie na wymianie pomp wraz z osprzętem oraz wymianie istniejącej sterownicy b) parametry pomp-wydajność Q=11,7 na sek wysokość podnoszenia H= 39,4 m , wstepnie dobrane dwie pompy z zaworem płuczącym ITT FLYGT typ NP 3153.181 SH 53-273-00-078 z silnikiem o mocy 11 kW z króccem tłocznym 100 mm o ciężarze jednostkowym 247 kg lub rozwiązanie równoważne o takich samych parametrach techniczno-użytkowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10.000 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych której przedmiotem było : - wykonanie co najmniej 500 m kanalizacji grawitacyjnej o średnicy , co najmniej Dz 200 mm -wykonanie 2 przepompowni ścieków (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych której przedmiotem było : - wykonanie co najmniej 500 m kanalizacji grawitacyjnej o średnicy , co najmniej Dz 200 mm -wykonanie 2 przepompowni ścieków (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, i być wpisany do właściwej izby samorządu zawodowego lub odpowiadających im ważnych uprawnień budowlanych wydanych na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących przepisów na terenie kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej musi wykazać się co najmniej 1 budową kanalizacji sanitarnej, na której pełniła stanowisko kierownika budowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.parchowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Parchowie ul.Krótka 2 77-124 Parchowo pok. nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Parchowie ul.Krótka 2 77-124 Parchowo pok. nr 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie Podstawowe usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.