Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2010-03-05
Grudziądz: Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach Geotermii Grudziądz sp. z o.o. w Grudziądzu.
Numer ogłoszenia: 61362 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Geotermia Marusza Sp. z o.o. , ul. Warszawska 36, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4644583, faks 056 4644584.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.geotermiagrudziadz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach Geotermii Grudziądz sp. z o.o. w Grudziądzu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiektach Geotermii Grudziądz Sp. z o.o. w Grudziądzu w sposób nie zakłócający pracy spółki, dokładny i terminowy. 1) Wykaz obiektów Geotermii Grudziądz sp. z o.o. w Grudziądzu objętych utrzymaniem porządku i czystości: Łączna powierzchnia pomieszczeń sprzątanych wynosi 2000,66 m2 w tym: *budynek Studio Sylwetki przy ul. Warszawskiej 36 w Grudziądzu o powierzchni 1214,86 m2 - powierzchnia wykładzin i dywanów do odkurzania wynosi 206,80 m 2 - powierzchnia z drewna (parkiet + sauna) wynosi 111,28 m 2 - powierzchnia z terakoty wynosi 729,43 m 2 - powierzchnia okien do mycia wynosi 104,83 m 2 - powierzchnia oszklenia drzwi wejściowych do biur wynosi 47,73 m2 - powierzchnia witryn wynosi 14,79 m2 - powierzchnia schodów zewnętrznych wynosi 28 m2 * budynek Balneologii przy ul. Warszawskiej 36 w Grudziądzu o powierzchni 785,80 m2 - powierzchnia wykładzin i dywanów do odkurzania wynosi 2,89 m 2 - powierzchnia wykładzin PCV wynosi 378,78 m 2 - powierzchnia z terakoty wynosi 323,47 m 2 - powierzchnia okien do mycia wynosi 53,38 m 2 - powierzchnia oszklenia drzwi wejściowych do biur wynosi 27,28 m2 2) Zakres i częstotliwość prac 1) Usługi sprzątania budynków Geotermii Grudziądz Sp. z o.o. w Grudziądzu, które obejmują: a/ zamiatanie codziennie 7 dni w tygodniu b/ zmywanie posadzki codziennie 7 dni w tygodniu c/ odkurzanie powierzchni wykładzin codziennie 7 dni w tygodniu d/ odkurzanie parapetów oraz wyposażenia 3 razy w tygodniu e/ odkurzanie i czyszczenie mebli 3 razy w tygodniu f/ maszynowe mycie posadzek w miarę potrzeb g/ mycie urządzeń sanitarnych codziennie h/ mycie płytek ściennych w sanitariatach codziennie i/ mycie płytek ściennych w pozostałych pomieszczeń w miarę potrzeb j/ uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych w miarę potrzeb k/ czyszczenie przepierzeń, drzwi codziennie l/ opróżnianie koszy na śmieci, wymiana worków codziennie ł/ odkurzanie żaluzji 2 razy w miesiącu m/ mycie okien nie wymagających sprzętu do pracy na wysokości 6 razy w roku n/ czyszczenie luster w miarę potrzeb o/ utrzymanie czystości schodów zewnętrznych codziennie p/ przecieranie okien oraz drzwi z pary w miarę potrzeb 2. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia własnymi środkami czystości niezbędnymi do realizacji zamówienia oraz własnym sprzętem. Środki czystości powinny posiadać atesty PZH. Wykonawca będzie używał środków odpowiednich do danego rodzaju powierzchni. 3.Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia własnym personelem w ilości niezbędnej do realizacji zamówienia. 4. Wszelkie widoczne usterki w stanie poszczególnych pomieszczeń, wykonawca będzie odnotowywał w zeszycie złożonym w Recepcjach w poszczególnych budynkach. 5. Wykonawca będzie świadczył usługi: W budynku Studio Sylwetki w miesiącach: maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 20.00 z przerwą w godz. 14.00-16.00, w soboty i niedziele od 6.00 do 20.00 z przerwą w godz. 10.00-12.00. Natomiast w miesiącach: październik, listopad, grudzień, styczeń, luty marzec, kwiecień od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 21.00 bez przerwy. W budynku Balneologii w miesiącach: maj, czerwic, lipiec, sierpień, wrzesień od poniedziałku do soboty w godzinach od 6.00 do 20.00 z przerwą od 10.00 do 14.00. W niedzielę od 18.00 do 20.00. Natomiast w miesiącach: październik, listopad, grudzień, styczeń, luty marzec, kwiecień od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 20.00 bez przerwy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą (wykaz usług wykonanych w ciągu 3 ostatnich lat). Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Wcześniej wykonane usługi - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.geotermiagrudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Geotermia Grudziądz Sp. z o.o.
ul. Warszawska 36 (sekretariat)
86-300 Grudziądz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Geotermia Grudziądz Sp. z o.o. ul. Warszawska 36 (sekretariat) 86-300 Grudziądz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej wzdłuż ul. Miłoleśnej
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych, pasków odczynnikowych wyrobów diagnostycznych i jednorazowych artykułów medycznych.
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Grudziądzu w 2025 r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji w roku 2024 i 2025.
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział Materiałoznawstwo.
- Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W KOŁOBRZEGU
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2025 roku
- Sprzątanie obiektów Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu.
- Wykonanie usług utrzymania czystości i porządku wewnątrz budynków oraz terenów zewnętrznych zarządzanych przez Nieruchomości - Brzeziny Sp. z o. o. w Piekarach Śląskich na 2025 r.
- Utrzymanie czystości w budynkach, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich oraz utrzymanie zieleni i terenów przy budynkach OTBS Sp. z o.o.
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.