eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówdostawy leków

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-11-09



Ogłoszenie nr 613733-N-2017 z dnia 2017-11-09 r.

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ: dostawy leków
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny 351506868, ul. Wrocławska  1-3 , 30-901  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126308099, e-mail zam.pub@5wszk.com.pl, faks 126308099.
Adres strony internetowej (URL): http://5wszk.com.pl/auctions/przetargi_nieograniczone/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
http://5wszk.com.pl/auctions/przetargi_nieograniczone/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://5wszk.com.pl/auctions/przetargi_nieograniczone/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy leków
Numer referencyjny: spr. 55/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: zamówienie podzielone na pakiety podzielone na 4 pakiety zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Pakiet nr 1 Lp. NAZWA LEKU JM Ilość Cena jednostkowa netto wartość netto wartość brutto nazwa handlowa / numer katalogowy 1. Bridion 100mg/1ml a 2ml x 10 fiol. op. 2 2. Bupivacainum spin.Haevy 0,5% x 5 amp/fiol.jałowe na zewnątrz op. 60 3. Cefamandol a 1g amp/fiol. szt. 250 4. Cefotaksym 1 g x 1 fiolka szt. 50 5. Ceftriaxon 1g - 1 fiolka szt. 400 6. Cerebrolizyna 215,2mg/ml a 10 ml x 5 amp. op. 80 7. Insulini Actrapid 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 50 8. Insulini Mixtard 30 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 5 9. Insulini Mixtard 50 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 1 10. Insulini Polhumin Mix- 3 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 1 11. Insulini Polhumin Mix- 5 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 1 12. Insulinum Gensulin M30 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 1 13. Insulinum Gensulin M40 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 1 14. Insulinum Gensulin M50 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 1 15. Insulinum Gensulin N 100 j.m./ml penfill x 10 wkł.a 3ml op. 5 16. Insulinum Gensulin R 100 j.m./ml penfill a 10ml x 1szt. op. 20 17. Insulinum Gensulin R 100 j.m./ml penfill x 10 wkł.a 3ml op. 5 18. Insulinum Humalog 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 10 19. Insulinum Humalog Mix25 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 2 20. Insulinum Humalog Mix50 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 2 21. Insulinum Humulin M3 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 2 22. Insulinum Humulin N 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 5 23. Insulinum Humulin R 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 5 24. Insulinum Insulatard 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 5 25. Insulinum Levemir 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 1 26. Insulinum NovoMix 30 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 2 27. Insulinum NovoMix 50 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 1 28. Insulinum NovoRapid 100 j.m./ml penfill x 10 wkł.a 3ml op. 10 29. Insulinum Polhumin N 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 1 30. Insulinum Polhumin R 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 1 31. Lignocainum h/ch 2% -20ml x 5 fiol.(wył. fiolki) op. 350 32. Ornithine aspartas 10ml x 10 amp. op. 100 33. Tachosil 2,5 cm x 3,0 cm x 0,5cm op. 25 34. Tachosil 4,8 cm x 4,8 cm x 0,5cm x 2 szt op. 10 35. Tachosil 9,5 cm x 4,8 cm x 0,5cm op. 35 36. Methyldopa 250mg x 50 tabl op. 2 37. Ropinorol przedł. uwaln. 2 mg x 28 tabl op. 1 38. Ropinorol przedł. uwaln. 4 mg x 28 tabl op. 1 39. Aclometasoni diproponias 20g krem op. 2 40. Betamethasonum 15 g maść op. 2 41. Ins. Abasaglar 300j/3ml x 10 amp op. 2 42. Vit B1 100mg /2 ml a 100 amp op. 2 43. Streptomycin 1 g szt. 100 44. Thiopental 0,5g x 25 fiol op. 5 45. Thiopental 1g x 25 fiol op. 4 46. Ertapenem 1g szt. 180 47. Actilyse 10mg x 1 fiolka szt. 8 48. Corhydron 100mg x 5 fiol szt. 200 49. Test ureazowy szt. 500 50. Betahistyna 24mg x 20 tabl szt. 30 51. Piperacylin + Tazobactam 4,5g x 10 fiol. op. 50 52. Doxycyclinum x 10 amp op. 60 53. Garamycyn 10 x 10 cm x 0,5 cm (rej. wyłącz. jako lek) szt. 40 54. Levonor 4mg x 10 amp op. 220 55. Lignocainum h/ch 2% - x 10 amp. op. 250 56. Lignocainum h/ch 2% żel a 30 g typ A op. 350 57. Magnesium sulf. 20% x 10 amp op. 250 58. Oftaquix gutt. Opht a 5 ml op. 100 59. Rispolept consta inj 0,025g x 1 fiolk. op. 3 60. Rispolept consta inj 0,0375g x 1 fiolk. op. 2 61. Dalteparina 7,5tys . j. x 10 ampułkostrzyk. op. 30 62. Dalteparina 5tys . j. x 10 ampułkostrzyk. op. 200 63. Berodual płyn a 20ml op. 200 64. Cefuroxym a 750 mg x 1 fiol op. 2500 65. Formalini 4 % zbuforowana a 5 litr op. 5 Razem Pakiet nr 2 Lp. NAZWA LEKU JM Ilość Cena jednostkowa netto wartość netto wartość brutto nazwa handlowa / numer katalogowy 1. Sewofluran a 250ml w butelce z szczelnym połączeniem butelkę z parownikiem za pomocą na stałe zamontowanego adaptera lub z dołączonym osobno,bezpłatne użyczenie parowników na czas trwania umowy. szt. 120 Pakiet nr 3 Lp. NAZWA LEKU JM Ilość Cena jednostkowa netto wartość netto wartość brutto nazwa handlowa / numer katalogowy 1. Glucosum 5% a 100ml z gumowym korkiem lub z dwoma niezależnymi portami szt. 400 Pakiet nr 4 Lp. NAZWA LEKU JM Ilość Cena jednostkowa netto wartość netto wartość brutto nazwa handlowa / numer katalogowy 1. Płyn do irygacji Natrium chloratum 0,9% a 3000 ml szt. 300

II.5) Główny kod CPV: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  4   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie - nie ma zastosowania zatem

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie - nie ma zastosowania zatem
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie - nie ma zastosowania zatem

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

10.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 10.1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ(wypełnić pkt 1!!!! ewentualnie oświadczenie dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje czyli oświadczenie z pkt 2). 10.1.2 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ(wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 10.1.3 Wypełniony Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy 10.1.4 Wypełniony Załącznik nr 2 - formularz ofertowy 10.1.5 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 10.1.6 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 10.1.7 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 10.2 Dokumenty wskazane w pkt 10.1.6-10.1.7 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin dostaw40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: 1) zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru; 2) wydłużenia terminu obowiązywania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego; 3) zmiany danych Sprzedającego (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); 4) zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe; 5) zmian sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia; 6) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; 7) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami; 8) zmiany sposobu płatności, jeżeli wymagać tego będzie ochrona interesu Kupującego; 9) obniżenia cen; 10) zmiany stawki podatku VAT na towar; 11) innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. 2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-17, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Pakiet nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pakiet nr 1 Lp. NAZWA LEKU JM Ilość Cena jednostkowa netto wartość netto wartość brutto nazwa handlowa / numer katalogowy 1. Bridion 100mg/1ml a 2ml x 10 fiol. op. 2 2. Bupivacainum spin.Haevy 0,5% x 5 amp/fiol.jałowe na zewnątrz op. 60 3. Cefamandol a 1g amp/fiol. szt. 250 4. Cefotaksym 1 g x 1 fiolka szt. 50 5. Ceftriaxon 1g - 1 fiolka szt. 400 6. Cerebrolizyna 215,2mg/ml a 10 ml x 5 amp. op. 80 7. Insulini Actrapid 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 50 8. Insulini Mixtard 30 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 5 9. Insulini Mixtard 50 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 1 10. Insulini Polhumin Mix- 3 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 1 11. Insulini Polhumin Mix- 5 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 1 12. Insulinum Gensulin M30 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 1 13. Insulinum Gensulin M40 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 1 14. Insulinum Gensulin M50 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 1 15. Insulinum Gensulin N 100 j.m./ml penfill x 10 wkł.a 3ml op. 5 16. Insulinum Gensulin R 100 j.m./ml penfill a 10ml x 1szt. op. 20 17. Insulinum Gensulin R 100 j.m./ml penfill x 10 wkł.a 3ml op. 5 18. Insulinum Humalog 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 10 19. Insulinum Humalog Mix25 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 2 20. Insulinum Humalog Mix50 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 2 21. Insulinum Humulin M3 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 2 22. Insulinum Humulin N 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 5 23. Insulinum Humulin R 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 5 24. Insulinum Insulatard 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 5 25. Insulinum Levemir 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 1 26. Insulinum NovoMix 30 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 2 27. Insulinum NovoMix 50 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 1 28. Insulinum NovoRapid 100 j.m./ml penfill x 10 wkł.a 3ml op. 10 29. Insulinum Polhumin N 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 1 30. Insulinum Polhumin R 100 j.m./ml penfill x 5 wkł.a 3ml op. 1 31. Lignocainum h/ch 2% -20ml x 5 fiol.(wył. fiolki) op. 350 32. Ornithine aspartas 10ml x 10 amp. op. 100 33. Tachosil 2,5 cm x 3,0 cm x 0,5cm op. 25 34. Tachosil 4,8 cm x 4,8 cm x 0,5cm x 2 szt op. 10 35. Tachosil 9,5 cm x 4,8 cm x 0,5cm op. 35 36. Methyldopa 250mg x 50 tabl op. 2 37. Ropinorol przedł. uwaln. 2 mg x 28 tabl op. 1 38. Ropinorol przedł. uwaln. 4 mg x 28 tabl op. 1 39. Aclometasoni diproponias 20g krem op. 2 40. Betamethasonum 15 g maść op. 2 41. Ins. Abasaglar 300j/3ml x 10 amp op. 2 42. Vit B1 100mg /2 ml a 100 amp op. 2 43. Streptomycin 1 g szt. 100 44. Thiopental 0,5g x 25 fiol op. 5 45. Thiopental 1g x 25 fiol op. 4 46. Ertapenem 1g szt. 180 47. Actilyse 10mg x 1 fiolka szt. 8 48. Corhydron 100mg x 5 fiol szt. 200 49. Test ureazowy szt. 500 50. Betahistyna 24mg x 20 tabl szt. 30 51. Piperacylin + Tazobactam 4,5g x 10 fiol. op. 50 52. Doxycyclinum x 10 amp op. 60 53. Garamycyn 10 x 10 cm x 0,5 cm (rej. wyłącz. jako lek) szt. 40 54. Levonor 4mg x 10 amp op. 220 55. Lignocainum h/ch 2% - x 10 amp. op. 250 56. Lignocainum h/ch 2% żel a 30 g typ A op. 350 57. Magnesium sulf. 20% x 10 amp op. 250 58. Oftaquix gutt. Opht a 5 ml op. 100 59. Rispolept consta inj 0,025g x 1 fiolk. op. 3 60. Rispolept consta inj 0,0375g x 1 fiolk. op. 2 61. Dalteparina 7,5tys . j. x 10 ampułkostrzyk. op. 30 62. Dalteparina 5tys . j. x 10 ampułkostrzyk. op. 200 63. Berodual płyn a 20ml op. 200 64. Cefuroxym a 750 mg x 1 fiol op. 2500 65. Formalini 4 % zbuforowana a 5 litr op. 5 Razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostaw40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Pakiet nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pakiet nr 2 Lp. NAZWA LEKU JM Ilość Cena jednostkowa netto wartość netto wartość brutto nazwa handlowa / numer katalogowy 1. Sewofluran a 250ml w butelce z szczelnym połączeniem butelkę z parownikiem za pomocą na stałe zamontowanego adaptera lub z dołączonym osobno,bezpłatne użyczenie parowników na czas trwania umowy. szt. 120
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostaw40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Pakiet nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pakiet nr 3 Lp. NAZWA LEKU JM Ilość Cena jednostkowa netto wartość netto wartość brutto nazwa handlowa / numer katalogowy 1. Glucosum 5% a 100ml z gumowym korkiem lub z dwoma niezależnymi portami szt. 400
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostaw40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Pakiet nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pakiet nr 4 Lp. NAZWA LEKU JM Ilość Cena jednostkowa netto wartość netto wartość brutto nazwa handlowa / numer katalogowy 1. Płyn do irygacji Natrium chloratum 0,9% a 3000 ml szt. 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostaw40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.