eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchowola › Remont drogi gminnej i 2 dróg rolniczych na terenie Gminy Suchowola

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-10

Suchowola: Remont drogi gminnej i 2 dróg rolniczych na terenie Gminy Suchowola
Numer ogłoszenia: 61379 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchowola , pl. Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, woj. podlaskie, tel. (085) 7229400, faks (085) 7229419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej i 2 dróg rolniczych na terenie Gminy Suchowola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Remont drogi rolniczej na odcinku Kopciówka - kolonie Kopciówka w km roboczym 0+000 - 1+500, w tym: - Mechaniczne karczowanie zagajników średnich od 31% do 60% powierzchni - 0,04 ha. - Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 20 cm za pomocą spycharek z wywiezieniem humusu na odkład - 300,0 m2. - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0.60 m3 w gruncie kategorii I-II z transportem urobku na odległość do 6 km samochodem samowyładowczym wraz z formowaniem, zagęszczeniem i w miarę potrzeby zwilżeniem warstw zagęszczanych wodą - 300,0 m3. - Wykonanie nawierzchni żwirowej, warstwa dolna gr. 20 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie - 7 500,0 m2. - Wykonanie nawierzchni żwirowej, warstwa górna gr. 10 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie - 7 500,0 m2. - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0.60 m3 w gruncie kategorii III-IV z transportem urobku na odległość do 15 km samochodem samowyładowczym wraz z zagęszczeniem gruntu w nasypie i zwilżeniem w miarę potrzeby zagęszczanego gruntu - 150,0 m3. - Nawierzchnie żwirowe, warstwa dolna gr. 20 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie (na zjazdach) - 54,0 m2. Część 2 - Remont drogi gminnej nr 103475 B na odcinku Nowe Stojło - Piątak w km roboczym 0+000 - 2+400, w tym: - Mechaniczne karczowanie zagajników średnich od 31% do 60% powierzchni - 0,07 ha. - Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 20 cm za pomocą spycharek z wywiezieniem humusu na odkład - 550,0 m2. - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0.60 m3 w gruncie kategorii I-II z transportem urobku na odległość do 6 km samochodem samowyładowczym wraz z formowaniem, zagęszczeniem i w miarę potrzeby zwilżeniem warstw zagęszczanych wodą - 550,0 m3. - Wykonanie nawierzchni żwirowej, warstwa dolna gr. 20 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie - 10 700,0 m2. - Wykonanie nawierzchni żwirowej, warstwa górna gr. 10 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie - 10 700,0 m2. - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0.60 m3 w gruncie kategorii III-IV z transportem urobku na odległość do 15 km samochodem samowyładowczym wraz z zagęszczeniem gruntu w nasypie i zwilżeniem w miarę potrzeby zagęszczanego gruntu - 300,0 m3. - Nawierzchnie żwirowe, warstwa dolna gr. 20 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie (na zjazdach) - 72,0 m2. Część 3 - Remont drogi rolniczej na odcinku Sucha Góra - Kolonia Połomin w km roboczym 0+000 - 1+100, w tym: - Mechaniczne karczowanie zagajników średnich od 31% do 60% powierzchni - 0,03 ha. - Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 20 cm za pomocą spycharek z wywiezieniem humusu na odkład - 220,0 m2. - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0.60 m3 w gruncie kategorii I-II z transportem urobku na odległość do 6 km samochodem samowyładowczym wraz z formowaniem, zagęszczeniem i w miarę potrzeby zwilżeniem warstw zagęszczanych wodą - 220,0 m3. - Wykonanie nawierzchni żwirowej, warstwa dolna gr. 20 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie - 5 500,0 m2. - Wykonanie nawierzchni żwirowej, warstwa górna gr. 10 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie - 5 500,0 m2. - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0.60 m3 w gruncie kategorii III-IV z transportem urobku na odległość do 15 km samochodem samowyładowczym wraz z zagęszczeniem gruntu w nasypie i zwilżeniem w miarę potrzeby zagęszczanego gruntu - 110,0 m3. - Nawierzchnie żwirowe, warstwa dolna gr. 20 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie (na zjazdach) - 36,0 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ustawy PZP). 5. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej trzy zamówienia tego samego rodzaju o wartości zbliżonej do zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w następnym rozdziale, na postawie kryterium -spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy-Prawo Zamówień Publicznych (Wzór oświadczenia zał. nr 2 do SIWZ). Zamawiający celem potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , żąda załączenia do oferty następujących dokumentów : 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego , potwierdzające , że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , potwierdzającego , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Ustanowienia kierownika budowy, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (zał. nr 3 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego . 5) Wykazu zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat z podaniem wartości zamówienia, określeniem zamawiającego oraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia (zał. nr 4 do SIWZ). 6) Kosztorysów ofertowych (zał. nr: 6-część 1, 6-część 2, 6-część 3, do SIWZ) sporządzonych na podstawie Przedmiarów robót (zał. nr: 5-część 1, 5-część 2, 5-część 3, do SIWZ). Wykonawca może złożyć ofertę częściową, każda część będzie oceniana oddzielnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um-suchowola.pbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Suchowoli, 16-150 Suchowola, Plac Kościuszki 5, pokój 103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Suchowoli, 16-150 Suchowola, Plac Kościuszki 5, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadania są realizowane w ramach usuwania skutków huraganu z 2007r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.