Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-19
Warszawa: Zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
Numer ogłoszenia: 61384 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Wywiadu Wojskowego , al. Niepodległości 243, 02-009 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 832 210, faks 261 832 352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sww.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 zadań ofertowych. a) Zadanie ofertowe nr 1: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - kalesony zimowe specjalne w liczbie 400 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ; b) Zadanie ofertowe nr 2: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - karimata w liczbie 400 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 do SIWZ; c) Zadanie ofertowe nr 3: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulka zimowa specjalna w liczbie 400 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 3 do SIWZ; d) Zadanie ofertowe nr 4: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulo - bluza polowa w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ; e) Zadanie ofertowe nr 5: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundur polowy letni wzór 2010 w liczbie 150 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 5 do SIWZ; f) Zadanie ofertowe nr 6: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundur polowy wzór 2010 w liczbie 150 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 6 do SIWZ; g) Zadanie ofertowe nr 7: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - skarpety zimowe w liczbie 600 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 7 do SIWZ; h) Zadanie ofertowe nr 8: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - szelki do przenoszenia oporządzenia w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 8 do SIWZ; i) Zadanie ofertowe nr 9: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - śpiwór w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 9 do SIWZ; j) Zadanie ofertowe nr 10: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - trzewiki letnie w liczbie 200 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 10 do SIWZ; k) Zadanie ofertowe nr 11: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - trzewiki zimowe w liczbie 170 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 11 do SIWZ; l) Zadanie ofertowe nr 12: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - ubranie ochronne w liczbie 100 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 12 do SIWZ; m) Zadanie ofertowe nr 13: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - zasobnik piechoty górskiej w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 13 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.20.00-9, 39.53.20.00-0, 18.33.10.00-8, 18.33.20.00-5, 35.81.20.00-9, 18.31.70.00-4, 18.32.30.00-9, 39.52.25.40-4, 18.83.20.00-0, 35.81.13.00-5, 18.93.90.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularze ofertowe
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - gwarancja - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: Zmiany korzystne dla Zamawiającego: - dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, - dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy, - dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia i wynagrodzenia umownego. Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego: - niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy. Zmiany neutralne dla Zamawiającego: - dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), - dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sww.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2015 godzina 11:00, miejsce: osobiście/kurierem: Warszawa 02-009, Al. Niepodległości 243, wejście B, pocztą: Służba Wywiadu Wojskowego, Biuro Finansowo - Logistyczne, Sekcja Zamówień Publicznych, 00-909 Warszawa 60.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kalesony zimowe specjalne w liczbie 400 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.32.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: karimata w liczbie 400 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.53.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszulka zimowa specjalna w liczbie 400 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszulo - bluza polowa w liczbie 100 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mundur polowy letni wzór 2010 w liczbie 150 kompletów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mundur polowy wzór 2010 w liczbie 150 kompletów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: skarpety zimowe w liczbie 600 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.70.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szelki do przenoszenia oporządzenia w liczbie 100 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.32.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: śpiwór w liczbie 100 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.25.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: trzewiki letnie w liczbie 200 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: trzewiki zimowe w liczbie 170 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubranie ochronne w liczbie 100 kompletów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zasobnik piechoty górskiej w liczbie 100 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.90.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Cisna
- Dostawa odzieży okazjonalnej dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa ubrań specjalnych, umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1. Ilość zadań: 8
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa obuwia służbowego typu A na potrzeby KM PSP w Lublinie z podziałem części
więcej: Kalesony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.