eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zakup środków transportu



Ogłoszenie z dnia 2005-11-18

POZYCJA 61391

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Warszawa: zakup środków transportu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A., do kontaktów: Edyta Szubska, ul. Krucza 6/14, 00-537 Warszawa, tel. (022) 6918911, fax (022) 6918921, e-mail: przetargi@pgnig.pl, www.pgnig.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A., Krzysztof Fiedorowicz - sprawy techniczne, Iwona Sumara - sprawy formalnoprawne, ul. Kasprzaka 25, 01-224 Warszawa, tel. 022 6918914, 6918917, fax (022) 6918921, e-mail: krzysztof.fiedorowicz@pgnig.pl; iwona.sumara@pgnig.pl, www.pgnig.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A., sekretariat - Departament Rozwoju i Inwestycji, ul. Kasprzaka 25, budynek COT, pok. 115, 01-224 Warszawa, tel. 022 5354345, fax 022 5354184, e-mail: przetargi@pgnig.pl, www.pgnig.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A., sekretariat - Departament Rozwoju i Inwestycji, ul. Kasprzaka 25, budynek COT, pok. 115, 01-224 Warszawa, tel. 022 5354345, fax 022 5354184, e-mail: przetargi@pgnig.pl, www.pgnig.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup środków transportu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakup środków transportu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa, Zielona Góra. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Oryginalny kod CPV: 34.22.00.00 - Przyczepy, naczepy oraz cysterny samojezdne Kod CPV wg słownika 2008: 34.22.00.00 - Przyczepy, naczepy oraz cysterny samojezdne Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary Oryginalny kod CPV: 34.11.50.00 - Pojazdy napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakup środków transportu. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wysokość wadium w zł dla poszczególnych części: CZĘŚĆ I - 25 641,00 CZĘŚĆ II - 8 100,00 CZĘŚĆ III - 4 500,00 CZĘŚĆ IV - 13 710,00 CZĘŚĆ V - 37 350,00 CZĘŚĆ VI - 9 900,00 CZĘŚĆ VII - 11 400,00. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodne z warunkami umowy. Faktury będą płatne w terminie 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz: a)Osiągnęli w każdym z ostatnich 3 lat (2002 - 2004) obroty w wysokości co najmniej równej wartości zamówienia, o które się ubiegają, b)prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (tj. są producentami pojazdów samochodowych, generalnymi przedstawicielami producentów pojazdów samochodowych, autoryzowanymi przedstawicielami/partnerami/koncesjonerami producentów pojazdów samochodowych), c)zapewniają autoryzowany serwis (ASO) i naprawy gwarancyjne, d)zapewniają samochód zastępczy w czasie wykonywania przeglądów serwisowych lub napraw gwarancyjnych pojazdu zakupionego przez Zamawiającego (dotyczy części I, II, III), e)samochody przez nich sprzedawane posiadają niezbędne świadectwa homologacji i certyfikaty wymagane przez polskie przepisy do rejestracji, f)zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dostawy zbliżone do przedmiotu zamówienia w ramach danej części, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje), g)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 3 SIWZ). Wykonawca wypełni odpowiednio Formularz Ofertowy - w zależności od tego czy składa ofertę na całość zamówienia, czy tylko na jego część / części. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe (2002-2004), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Dokument potwierdzający prowadzoną działalność o której mowa w pkt. 4.b. (lub oświadczenie zgodnie z zał. nr 8 SIWZ), 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapewni autoryzowany serwis (ASO) i naprawy gwarancyjne na warunkach określonych w umowie zgodnie z wzorem z zał. nr 8 SIWZ), 3. Oświadczenie że Wykonawca zapewni samochód zastępczy w czasie wykonywania przeglądów serwisowych lub napraw gwarancyjnych pojazdu zakupionego przez Zamawiającego, zgodnie z warunkami zawartymi w umowie (dotyczy części I, II, III) zgodnie z wzorem z zał. nr 8 SIWZ, 4. kserokopię świadectwa homologacji (lub wyciąg), Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o ich posiadaniu ( zał. nr 8 SIWZ), natomiast obowiązek przedstawienia homologacji (i in. dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdów) spoczywa na Wykonawcy i jest wymagany przy odbiorze pojazdów zgodnie z warunkami umowy. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw zbliżonych do przedmiotu zamówienia w ramach danej części, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (zał. nr 4 SIWZ). 6. Wykaz podwykonawców oraz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć tym podwykonawcom 7. Harmonogram dostaw - (zał. nr 7 SIWZ). 2.1.4) Inne informacje: 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienie publicznego (dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty), w rozumieniu art. 23 p.z.p. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest złożyć dokumenty o których mowa w pkt. 12.2. 12.5. SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1, 5 i 6 (Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 oraz w § 1 ust. 1 pkt 4 (Rozporządzenia), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena oferty brutto - 70% Termin realizacji dostawy - 10% Długość okresu gwarancji - 20% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/2005/095/DI. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.01.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 09.01.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.01.2006, godzina 11:00, Warszawa, Kasprzaka 25, budynek Cot, sala 30.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Biuro Zakupów Centralnych informuje, że w dniu 8 czerwca 2005 r. Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.a. otrzymało świadectwo atestacji dotyczące procedur i praktyk związanych z udzielaniem zamówień. 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa 11 szt. samochodów osobowych klasy D. 3) Zakres lub wartość: Dostawa 11 szt. samochodów osobowych klasy D 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: w dniach 30 (licząc od daty udzielenia zamówienia) CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakup 1 szt. samochodu osobowego typu van. 3) Zakres lub wartość: Zakup 1 szt. samochodu osobowego typu van 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: w dniach 30 (licząc od daty udzielenia zamówienia) CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.33.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakup 3 szt. samochodu osobowego terenowego. 3) Zakres lub wartość: Zakup 3 szt. samochodu osobowego terenowego 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: w dniach 30 (licząc od daty udzielenia zamówienia) CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.50.00, 33.11.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakup 5 szt. samochodów osobowo-dostawczych, kombi van (w tym dwa z napędem 4x4). 3) Zakres lub wartość: Zakup 5 szt. samochodów osobowo-dostawczych, kombi van (w tym dwa z napędem 4x4) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: w dniach 30 (licząc od daty udzielenia zamówienia) CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.50.00, 34.13.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakup 8 samochodów osobowo-dostawczych, furgon oraz 3 ciężarowo-osobowych o typie nadwozia kabina ze skrzynią. 3) Zakres lub wartość: Zakup 8 samochodów osobowo-dostawczych, furgon oraz 3 ciężarowo-osobowych o typie nadwozia kabina ze skrzynią 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: w dniach 90 (licząc od daty udzielenia zamówienia) CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakup ciągnik siodłowy 4x2. 3) Zakres lub wartość: Zakup ciągnik siodłowy 4x2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: w dniach 180 (licząc od daty udzielenia zamówienia) CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakup naczepy cysterny. 3) Zakres lub wartość: Zakup naczepy cysterny 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: w dniach 180 (licząc od daty udzielenia zamówienia)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.