Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-16
Opole: OCZYSZCZENIE PO OKRESIE ZIMOWYM JEZDNI, CHODNIKÓW I WPUSTÓW ULICZNYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU - ODDZIAŁ TERENOWY W GRODKOWIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Numer ogłoszenia: 61393 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu , ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4591800, faks 77 4581352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCZYSZCZENIE PO OKRESIE ZIMOWYM JEZDNI, CHODNIKÓW I WPUSTÓW ULICZNYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU - ODDZIAŁ TERENOWY W GRODKOWIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest oczyszczenie po okresie zimowym jezdni, chodników i wpustów ulicznych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Grodkowie z podziałem na zadania zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90.61.00.00-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca musi wykazać, że dysponuje w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej (dotyczy zadania nr 7 i 8): a) samochód specjalistyczny WUKO z beczką asenizacyjną i urządzeniem ssąco-tłoczącym - minimum 1 szt. lub samochód z urządzeniem ssąco-tłoczącym + beczka asenizacyjna na samochodzie lub z ciągnikiem - minimum 1 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
wszystkie dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków ich zmian określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich Oddział Terenowy w Grodkowie, ul. Wrocławska 58, 49-200 Grodków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich Oddział Terenowy w Grodkowie, ul. Wrocławska 58, 49-200 Grodków, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest oczyszczenie po okresie zimowym jezdni, chodników i wpustów ulicznych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Grodkowie zgodnie z warunkami specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) ogólna długość odcinków dróg do oczyszczenia - 7.242,00 m, b) ilość wpustów ulicznych do oczyszczenia - 131 szt. Kod i nazwa wspólnego Słownika Zamówień: 90.61.00.00-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest oczyszczenie po okresie zimowym jezdni, chodników i wpustów ulicznych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Grodkowie zgodnie z warunkami specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) ogólna długość odcinków dróg do oczyszczenia - 4.079,00 m, b) ilość wpustów ulicznych do oczyszczenia - 68 szt. Kod i nazwa wspólnego Słownika Zamówień: 90.61.00.00-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 jest oczyszczenie po okresie zimowym jezdni, chodników i wpustów ulicznych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Grodkowie zgodnie z warunkami specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) ogólna długość odcinków dróg do oczyszczenia - 10.414,00 m, b) ilość wpustów ulicznych do oczyszczenia - 185 szt. Kod i nazwa wspólnego Słownika Zamówień: 90.61.00.00-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 4 jest oczyszczenie po okresie zimowym jezdni, chodników i wpustów ulicznych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Grodkowie zgodnie z warunkami specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) ogólna długość odcinków dróg do oczyszczenia - 13.283,00 m, b) ilość wpustów ulicznych do oczyszczenia - 170 szt. Kod i nazwa wspólnego Słownika Zamówień: 90.61.00.00-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 5 jest oczyszczenie po okresie zimowym jezdni, chodników i wpustów ulicznych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Grodkowie zgodnie z warunkami specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) ogólna długość odcinków dróg do oczyszczenia - 6.900,00 m, b) ilość wpustów ulicznych do oczyszczenia - 117 szt. Kod i nazwa wspólnego Słownika Zamówień: 90.61.00.00-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 6 jest oczyszczenie po okresie zimowym jezdni, chodników i wpustów ulicznych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Grodkowie zgodnie z warunkami specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) ogólna długość odcinków dróg do oczyszczenia - 5.338,00 m, b) ilość wpustów ulicznych do oczyszczenia - 93 szt. Kod i nazwa wspólnego Słownika Zamówień: 90.61.00.00-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 7 jest oczyszczenie po okresie zimowym jezdni, chodników i wpustów ulicznych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Grodkowie zgodnie z warunkami specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) ogólna długość odcinków dróg do oczyszczenia - 14.145,00 m, b) ilość wpustów ulicznych do oczyszczenia - 217 szt. Kod i nazwa wspólnego Słownika Zamówień: 90.61.00.00-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 8 jest oczyszczenie po okresie zimowym jezdni, chodników i wpustów ulicznych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Grodkowie zgodnie z warunkami specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) ogólna długość odcinków dróg do oczyszczenia - 6.910,00 m, b) ilość wpustów ulicznych do oczyszczenia - 68 szt. Kod i nazwa wspólnego Słownika Zamówień: 90.61.00.00-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.AS.70.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Dostawy pieczywa i bułki tartej
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony budynków i urządzeń dot. nieruchomości położonej w miejscowości Opole, obręb Zakrzów, woj. opolskie, przy ul. Michała Korneckiego 140, z możliwością wznowienia.
- Zakup i dostawa osprzętu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu wraz z użyczeniem konsoli na bieżące potrzeby Oddziału Urologii USK W Opolu.
- Naprawa aparatu RTG Optima XR 240 firmy GE - wymiana detektora 10 cmx12cm.
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r."
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i gminy Trzemeszno
- Letnie i zimowe utrzymanie chodników położonych wzdłuż dróg powiatowych, będących w zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Koszalinie
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w obiektach Muzeum Miejskiego Wrocławia
- Bieżące utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem toalety, przystanków komunikacyjnych, koszy wolnostojących i koszeniem pasa drogowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.