eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcemusługi w zakresie gospodarki leśnej do wykonania w 2006 roku w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe Nadleśnictwie Krościenko



Ogłoszenie z dnia 2005-11-18

POZYCJA 61403

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Krościenko nad Dunajcem: usługi w zakresie gospodarki leśnej do wykonania w 2006 roku w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe Nadleśnictwie Krościenko Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krościenko, do kontaktów: Szołtysek Marceli, Czaja Jan, ul. Trzech Koron 4, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 018 2623120, fax 018 2623003 w. 21, e-mail: kroscienko@krakow.lasy.gov.pl, www.kroscienko.krakow.lasy.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie gospodarki leśnej do wykonania w 2006 roku w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe Nadleśnictwie Krościenko. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie gospodarki leśnej do wykonania w 2006 rok na terenie gruntów i lasów stanowiących własność Skarbu Państwa w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwa Krościenko w zakersie: pozyskania zrywki i manipulacji drewna, hodowli i ochrony lasu, których wykonanie w formie usług leśnych jest niezbędne do właściwego prowadzenia gospodarki leśnej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Grunty i lasy stanowiące własność Skarbu Państwa w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwa Krościenko. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Nie przewiduje się. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1Ustala się wadium w wysokości:11666 zl. Wniesienie oraz zwrot wadium będzie odbywać się na zasadach określonych ust.Prawo zamówień publicznych. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Finansowanie ze środków własnych Nadleśnictwa Krościenko lub Budżetu Skarbu Państwa, płatne przelewem na wskazane przez wykonawcę konto w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej na podstawie protokółu odbioru prac. 2. Wynagrodzenie wykonawcy obliczane i wypłacane będzie zasadniczo w okresach jednomiesięcznych i będzie wynikało z rzeczywistego rozmiaru prac wykonanych przez wykonawcę i odebranych przez zamawiającego w tym okresie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą być: osobą fizyczną, osobą prawną albo jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22ust.1ustawy Prawo zamówień publicznych,oraz spełniają warunki określone przez zamawiającego.WARUNEK1-w zakresie dośwadczenia zawodowego:-Wykonawca wykaże za okres ostatnich trzech lat wykonane usługi w zakresie gospodarki leśnej o wartości minimum 100000PLN.Zamawiający przyzna za spełnienie tego warunku 100pkt.Za każde następne 10000PLN.Zamawiający przyzna po 10pkt.WARUNEK 2-w zakresie posiadanego potencjału technicznego:-Wykonawca wykaże niezbędne do wykonania zamówienia narządzia i urządzenia jakimi dysponuje.Wymagane jest posiadanie niżej wymienionych narzędzi i urządzeń:Dla części 01do10:1)Ciągnik zrywkowy bądź ciągnik rolniczy przystosowany do zrywki drewna min.1szt.2)Koń pociągowy do zrywki drewna min2.3)Pilarki spalinowe min. 4szt.4)oraz ręczny sprzęt pomocniczy-nie podlegający punktacji.Zamawiający przyzna za spełnienie tego warunku 100pkt.za każde następne narzędzie,lub urządzenie Zamawiający przyzna po 10pkt.Dla części 11:1)ciągnik z osprzętem w postaci przyczepy,glebogryzarki i opryskiwacza-1kpl.2)opyskiwacz plecakowy-min.2szt.3)pilarka spalinowa na wysięgniku z głowicami roboczymi do wykaszania-1kpl.4)oraz inny sprzęt ręczny-nie podlegający punktacji,Zamawiający przyzna za spełnienie tego warunku 100pkt.za każde następne narzędzie,lub urządzenie Zamawiający przyzna po 10pkt.WARUNEK 3-w zakresie potencjału kadrowego:-Wykonawca wykaże osoby,które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.Wymagane jest wskazanie minimum 7 pracowników zdolnych do wykonania zamówienia.Za co zamawiający przyzna 100pkt.Za każdego następnego pracownika Zamawiający przyzna po 10pkt.WARUNEK 4-w zakresie posiadania wymaganych uprawnień:-Wykonawca wykaże osoby posiadające uprawnienia do pracy pilarkami spalinowymi.Wymagane jest wykazanie minimum 2osób posiadających takie uprawnienia.Za co zamawiający przyzna 100pkt.Za każdego następnego pracownika Zamawiający przyzna po 10pkt.Zamawiający oceni spełnianie powyższych warunków oddzielnie dla każdego wykonawcy i każdej części zamówienia.Zamawiający dopuszcza ubieganie się maksymalnie o trzy części zamówienia.Wykonawcy,którzy otrzymają największą ilość punktów w danej części zamówienia zostaną zaproszeni przez zamawiającego do złożenia oferty na tę część.2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego,ustanawiając pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z wnioskami o dopuszczenie do udziału w przetargu, wykonawcy składają oświadczenie oraz dołączają dokumenty, o których mowa w sekcji III.ust.2pkt.1.1,1.2i1.3,ogłoszenia w kolejności ich wyszczególnienia.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają oświadczenie i wymagane dokumenty oddzielnie dla każdego wykonawcy wraz z jednym wnioskiem.Dokumenty wyszczególnione w sekcjiIII.ust.2pkt.1.1-1do4,1.2-1 do wniosku należy złożyć w postaci oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez uprawnionego bądź uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy.Złożenie przez Wykonawcę nieczytelnych kserokopii wymaganych dokumentów będzie skutkowało jego wykluczeniem z postępowania na podstawie art.24ust.2pkt.3ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych:1)wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne,z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez wykonawcę.2)dokumenty zastrzeżone Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób.3)Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne,z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę.4)Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów,których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym z zapisu art.86ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych 5.Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym - wg wzoru dostępnego u Zamawiającego.6. Zamawiający udostępni Wykonawcom wzory następujących dokumentów:1)Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym.2)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.3)Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat.4)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada Wykonawca.5)Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego. 7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego złoży wniosek wraz z oświadczeniem oraz wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, opisanej nazwą i adresem Wykonawcy, Zamawiającego oraz oznakowaną napisem Usługi w leśnictwie w 2006 roku- Dokumenty i złożoną w siedzibie Zamawiającego zgodnie z zapisami niniejszego ogłoszenia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ustawy, żąda załączenia do wniosku: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, takie jak 1) zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego operatorów pilarek spalinowych uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi 2) aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia okresowego z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla osób, które będą wykonywały zamówienie. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego, lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania.Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu, lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, żąda załączenia do wniosku: 1. Dokumenty określające obroty potwierdzające spełnianie warunku nr. 1 udziału w postępowaniu. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, żąda załączenia do wniosku: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę doświadczenie zawodowe, oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - potwierdzające spełnianie warunku nr. 3 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub posiada wykonawca - potwierdzające spełnianie warunku nr. 2 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - potwierdzające spełnianie warunku nr. 1. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zamawiający jest zobowiązany do wykonania prac z zakresu gospodarki leśnej w sposób ciągły i sukcesywnie przez cały rok (umowy z odbiorcami, specyfika prac leśnych). Przeprowadzenie postępowania w podstawowych terminach określonych art .49 ust. 1 - 3, oraz art .52 ust.2 uniemożliwło by zawarcie umów z wykonawcami w terminie niezbędnym do rozpoczęcia wykonania usług umożliwiających realizację zadań gospodarczych, który został określony w sekcji II.3, Wybór wykonawcy jest pilny i nie może być wykonany w innym trybie niż przetarg ograniczony przyspieszony. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: N-2711-10/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.11.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 05.12.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.12.2005, godzina 11:00, Świetlica Nadleśnictwa Krościenko.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Czarna Woda. 3) Zakres lub wartość: Pełny roczny zakres prac w Leśnictwie określony szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Stare. 3) Zakres lub wartość: Pełny roczny zakres prac w Leśnictwie określony szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Szczawnica. 3) Zakres lub wartość: Pełny roczny zakres prac w Leśnictwie określony szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Jaworki. 3) Zakres lub wartość: Pełny roczny zakres prac w Leśnictwie określony szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Małe Pieniny. 3) Zakres lub wartość: Pełny roczny zakres prac w Leśnictwie określony szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Kłodne. 3) Zakres lub wartość: Pełny roczny zakres prac w Leśnictwie określony szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Ochotnica. 3) Zakres lub wartość: Pełny roczny zakres prac w Leśnictwie określony szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Grywałd. 3) Zakres lub wartość: Pełny roczny zakres prac w Leśnictwie określony szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Niedzica. 3) Zakres lub wartość: Pełny roczny zakres prac w Leśnictwie określony szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Łapsze. 3) Zakres lub wartość: Pełny roczny zakres prac w Leśnictwie określony szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Gospodarstwie Szkółkarskim Falsztyn. 3) Zakres lub wartość: Pełny roczny zakres prac w Gospodarstwie Szkółkarskim Falsztyn określony szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.