Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-05
Nysa: Sukcesywne dostawy produktów do pielęgnacji ciała dla potrzeb Instytutu Kosmetologii PWSZ w Nysie
Numer ogłoszenia: 61426 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie , ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 448 47 00, faks 077 4352989.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.nysa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy produktów do pielęgnacji ciała dla potrzeb Instytutu Kosmetologii PWSZ w Nysie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego pochodzących z bieżącej produkcji, oryginalnie zapakowanych produktów do pielęgnacji ciała, przeznaczonych do prowadzenia zajęć dydaktycznych w Instytucie Kosmetologii PWSZ w Nysie. Pod pojęciem dostawy rozumie się transport, rozładunek, wniesienie i przekazanie Zamawiającemu zamówionych produktów. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy na podstawie szczegółowych zamówień przesłanych Wykonawcy faksem. W ramach pojedynczego zamówienia, dostawy będą realizowane w całości w terminie do14 dni od daty przesłania zamówienia. Szczegółowy opis asortymentowo-ilościowy przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - Formularz cenowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwsz.nysa.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, pokój nr 15. Cena SIWZ: odbiór osobisty pod adresem j.w. 10 zł; wysyłka pocztowa za pobraniem 25 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, Sekretariat pokój nr 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty do pielęgnacji twarzy i ciała - pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje dostawę następujących produktów do pielęgnacji twarzy i ciała (pakiet nr 1): 1) Peeling do ciała z solą morską - pojemność 1000 ml - 4 sztuki. 2) Katalizator aktywujący - pojemność 500 ml - 3 sztuki. 3) Zestaw do modelowania sylwetki - pojemność 5000 ml - 4 sztuki. 4) Żel chłodzący - pojemność 2000 ml - 2 sztuki. 5) Krem modelujący sylwetkę - pojemność 500 ml - 4 sztuki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty do pielęgnacji twarzy i ciała - pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje dostawę następujących produktów do pielęgnacji twarzy i ciała: 1) Krem równoważący do biustu - pojemność 150 ml - 3 sztuki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Produkty do pielęgnacji twarzy i ciała - pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 obejmuje dostawę następujących produktów do pielęgnacji twarzy i ciała (pakiet nr 3): 1) Krem pod oczy - pojemność 50 ml - 7 sztuk. 2) Tonik odświeżający - pojemność 500 ml - 18 sztuk. 3) Żel myjący normalizujący - pojemność 500 ml - 16 sztuk. 4) Krem do masażu łagodzący - pojemność 250 ml - 30 sztuk. 5) Krem rozjaśniający do twarzy- pojemność 250 ml - 7 sztuk. 6) Krem nawilżający - pojemność 250 ml - 13 sztuk. 7) Krem liftingujący - pojemność 250 ml - 2 sztuki. 8) Tonik odświeżający - pojemność 500 ml - 10 sztuk. 9) Mleczko oczyszczające - pojemność 500 ml - 13 sztuk. 10) Płyn do demakijażu oczu - pojemność 250 ml - 50 sztuk. 11) Wazelina biała - waga 30 g - 4 sztuki. 12) Zmywacz bezacetonowy - pojemność 1 L - 35 sztuk. 13) Henna proszkowa brązowa - 15 sztuk. 14) Henna proszkowa czarna - 10 sztuk. 15) Henna żelowa brązowa - pojemność 15 ml - 10 sztuk. 16) Henna żelowa czarna - pojemność 15 ml - 5 sztuk. 17) Maska krystaliczna - 10 sztuk 18) Maska krystaliczna - 20 sztuk. 19) Maska krystaliczna - 10 sztuk. 20) Maska krystaliczna - 5 sztuk. 21) Maska krystaliczna - 5 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Produkty do pielęgnacji twarzy i ciała - pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 obejmuje dostawę następujących produktów do pielęgnacji twarzy i ciała (pakiet nr 4): 1) Czekoladowy balsam - pojemność 500 ml - 2 sztuki. 2) Koncentrat wyszczuplająco-modelujący do ciała - pojemność (4 sztuki x 8 ml) - 6 opakowań. 3) Peeling czerwone wino - waga 600 g - 12 sztuk. 4) Koncentrat odmładzająco-ujędrniający - pojemność (4 sztuki x 8 ml) - 25 opakowań. 5) Balsam czerwone wino - pojemność 500 ml - 4 sztuki. 6) Maska czerwone wino - pojemność 500 ml - 3 sztuki. 7) Czekoladowa maska wyszczuplająca - waga 600 g - 13 sztuk. 8) Peeling cukrowy - waga 600 g - 30 sztuk. 9) Krem regenerujący - pojemność 500 ml - 11 sztuk. 10) Maska parafinowa - waga 400 g - 50 sztuk. 11) Satynowe mleczko do demakijażu - pojemność 500 ml - 5 sztuk. 12) Tonik satynowy - pojemność 500 ml - 4 sztuki. 13) Krem nawilżający anti-cuperose - pojemność 150 ml - 2 sztuki. 14) Krem normalizująco-matujący anti-acne - pojemność 175 ml - 2 sztuki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kosmetyki kolorowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 obejmuje dostawę następujących kosmetyków kolorowych: 1) Podkład fluid - pojemność 30 ml - 30 sztuk. 2) Podkład na mokro i sucho - waga 14 g - 10 sztuk. 3) Puder sypki - waga 30 g - 18 sztuk. 4) Puder w kamieniu - waga 14 g - 6 sztuk. 5) Puder w kamieniu wypalany - waga 9 g - 14 sztuk. 6) Korektor - waga 7,5 g - 15 sztuk. 7) Róż - waga 6 g - 28 sztuk. 8) Kredki do ust i oczu podwójne - waga 5 g - 5 sztuk. 9) Kredki do ust - waga 6 g - 8 sztuk. 10) Kredki do ust i oczu - waga 3,5 g - 50 sztuk. 11) Cienie w kamieniu - waga 7 g - 35 sztuk. 12) Cienie sypkie w piramidce - waga 9 g - 4 sztuki. 13) Cienie wypalane - waga 5 g - 5 sztuk. 14) Błyszczyk do ust - pojemność 7 ml - 30 sztuk. 15) Tusz do rzęs High Definition - pojemność 7 ml - 6 sztuk. 16) Tusz do rzęs extra long - pojemność 7 ml - 10 sztuk. 17) Tusz do rzęs Voluminous- pojemność 8 ml - 16 sztuk. 18) Tusz do kresek wodoodporny - pojemność 7 ml - 10 sztuk. 19) Utrwalacz w sprayu - pojemność 125 ml - 6 sztuk. 20) Cienie sypkie Film - waga 5 g - 20 sztuk. 21) Paleta cienie Cinema - waga 7 g - 2 komplety. 22) Pędzle do makijażu - 14 sztuk. 23) Płyn do dezynfekcji pędzli - pojemność 125 ml - 14 sztuk. 24) Pędzel do podkładu - 4 sztuki. 25) Baza Magic - pojemność 15 ml - 4 sztuki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Produkty do dezynfekcji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 obejmuje dostawę następujących produktów do dezynfekcji: 1) Chusteczki do dezynfekcji - 43 opakowania. 2) Preparat dezynfekcyjny - pojemność 5 L - 10 sztuk. 3) Preparat dezynfekcyjny do narzędzi - waga 1,5 kg - 1 sztuka. 4) Preparat do dezynfekcji skóry - pojemność 5 L - 3 sztuki. 5) Chusteczki do dezynfekcji - 4 opakowania. 6) Preparat dezynfekcyjny - pojemność 1 L - 3 sztuki. 7) Preparat do dezynfekcji skóry - pojemność 350 ml - 2 sztuki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa 3 budynków mieszkalnych wielorodzinnych A B C z parkingiem w poziomie parteru i zagospodarowaniem terenu-ul. Szlak Chrobrego w Nysie
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Dostawa i montaż wyposażenia sali konferencyjnej na terenie ośrodka turystycznego Akwa Marina
- Przebudowa drogi bocznej do ul. Kukułczej w Nysie
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg
- Usługa restytucji dokumentacji zalanej wskutek powodzi
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i higieny osobistej dla pracowników PUW w Rzeszowie oraz Delegatur w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu
- Dostawa artykułów higienicznych do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Zakup i sukcesywna dostawa odzieży i obuwia: roboczego, ochronnego, sportowego, środków higieny osobistej oraz pozostałego wyposażenia - 7/ZP/2025
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.