eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarlinoDostawa i montaż wyposażenia świetlic wiejskich z terenu gm. Karlino

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-14

Karlino: Dostawa i montaż wyposażenia świetlic wiejskich z terenu gm. Karlino
Numer ogłoszenia: 61440 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 512998 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino, Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3117273, faks 94 3117410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia świetlic wiejskich z terenu gm. Karlino.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż wyposażenia świetlic wiejskich zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. Dostawy sprzętu i wyposażenia winny być realizowane do poszczególnych świetlic (zestawienie wyposażenie wg. lokalizacji świetlic stanowi załącznik nr 6), po uzgodnieniu terminu dostawy i montażu 2.Zamówienie zostało podzielone na części. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących części: 3. Część 1. Dostawa sprzętu komputerowego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 kompletnych zestawów komputerowych obejmujących (szczegółowy opis w załączniku 5.1.): 1) jednostkę centralną (komputer) z dyskiem twardym min. 500 GB, 2) obudowę typu tower (mini lub microtower), 3) Monitor LCD co najmniej 19cali, 4) klawiaturę, mysz optyczną, 5) zasilacz, 6) listwę zasilającą. 4.Część 2. Dostawa wraz z montażem sprzętu RTV, AGD i nagłaśniająco-oświetleniowego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: 1) Telewizor 46 cali - szt. 1 2) zestaw kina domowego - szt. 1 3) antena RTV - szt. 1 4) chłodziarko-zamrażarki - szt. 6 5) kuchenki mikrofalowe - szt. 7 6) kuchnia elektryczna z płytą ceramiczną - szt. 3 7) kuchnia gazowa - szt. 1 8) zmywarka - szt. 1 9) okap kuchenny - szt. 2 10) czajnik elektryczny - szt. 16 11) odkurzacz - szt. 1 12) zestaw czyszczący - szt. 1 13) zestaw do sprzątania - szt. 1 14) zestaw nagłaśniający - kpl. 1 15) oświetlenie dyskotekowe - kpl. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczne zawarte zostały w załączniku nr 5.2. 5. Część 3 Dostawa wraz z montażem mebli i pozostałego wyposażenia. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 5.3.): 1) szafy szkolne - szt. 12 2) regały meblowe - szt. 21 3) biurko pod komputer - szt. 8 4) zestaw mebli kuchennych - kpl. 4 5) stolik szkolny 80 x 80 cm - szt. 10 6) krzesło szkolne - szt. 50 7) szafa pojedyncza - szt. 3 8) półka - szt. 5 9) krzesło obrotowe - szt. 2 10) stół kuchenny - szt. 1 11) taboret - szt. 6 12) wieszak stojący - szt. 4 13) wieszak ścienny 1,5m - szt. 2 14) wieszak ścienny 3m - szt. 2 15) tablica korkowa 2,0 x 1,3 m - szt. 1 16) tablica korkowa 2,0 x 1,5 m - szt. 1 17) tablica korkowa 1,0 x 1,0 m - szt. 6 18) tablica korkowa 1,7 x 1,0 m - szt. 3 19) rolety - kpl. 7 20) zestaw wyposażenia kuchennego 1 - kpl. 20 21) zestaw wyposażenia kuchennego 2 - kpl. 4 22) zestaw garnków 1 - kpl. 4 23) Zestaw garnków 2 - kpl. 4 24) szklanki - szt. 200 25) zestaw sztućców 1 - kpl. 20 26) zestaw sztućców 2 - kpl. 4 27) termos konferencyjny - szt. 34 28) drabina aluminiowa - szt. 7 29) gaśnica proszkowa 6kg - szt. 7 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczne zostały określonye w załącznikach nr 5.1 - 5.3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Specyfikacja wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, nazwy producentów lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w SIWZ, szczegółowo opisane w załącznikach 5.1.-5.3. w kolumnie Opis produktu, parametry techniczne, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsca proponuje oraz wskazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. 7. Dodatkowe uwagi: 1) Wykonawca dostarczony towar zamontuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zatwierdzenie kolorystyki mebli oraz rolet przez Zamawiającego. 3) Wskazane jest aby Wykonawcy, w celu prawidłowego zwymiarowania rolet odbyli wizję lokalną. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 18.12.2012 godz. 10.00 miejsce spotkania świetlica w Daszewie. 4) Przedmiot zamówienia objęty będzie 3-letnim okresem gwarancji, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru. W przypadku, gdy producent dostarczanych elementów nie gwarantuje okresu 36 miesięcy gwarancji, wówczas Wykonawca osobiście wydłuża okres gwarancji i w przypadku uszkodzenia elementów wyposażenia nie z winy Zamawiającego wykona naprawę na swój koszt. W przypadku udzielenia przez producenta gwarancji dłuższej niż wymagana przez Zamawiającego wówczas przyjmuje się gwarancję udzieloną przez producenta...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.22.11.00 - Zastawa kuchenna 30.21.30.00 - Komputery osobiste 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne 35.11.13.00 - Gaśnice 44.42.32.00 - Drabiny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PERFEKT S.C, UL. K.S. WYSZYŃSKIEGO 6, 83-340 SIERAKOWICE, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21834,96

  • Oferta z najniższą ceną: 21834,96 / Oferta z najwyższą ceną: 24590,16

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, UL. KRAKOWSKA 29c, 50-424 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32238,30

  • Oferta z najniższą ceną: 32238,30 / Oferta z najwyższą ceną: 32762,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • C.Z.S. ULART-CEZAS, AL. 11 LISTOPADA 156, 66-400 GORZÓW WLKP., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100710,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73669,62

  • Oferta z najniższą ceną: 73669,62 / Oferta z najwyższą ceną: 113312,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.