eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urszulin"Dostawa wraz z monta¿em widowni teleskopowej, sceny modu³owej oraz instalacji fotowoltaicznej dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie".

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-11-23



Og³oszenie nr 614479-N-2020 z dnia 2020-11-23 r.

Gminna Biblioteka Publiczna w Urszulinie: "Dostawa wraz z monta¿em widowni teleskopowej, sceny modu³owej oraz instalacji fotowoltaicznej dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie".
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Przebudowa i rozbudowa obiektów bibliotek na potrzeby multimedialnych ekspozycji dotycz±cych dziedzictwa kulturowego Polesia" wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. O¶ Priorytetowa 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Dzia³ania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminna Biblioteka Publiczna w Urszulinie, krajowy numer identyfikacyjny 11020031400000, ul. Lubelska  31 , 22-234  Urszulin, woj. brak, pañstwo Polska, tel. 510826424, , e-mail gbpurszulin@op.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://gbpurszulin.bip.mbnet.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://gbpurszulin.bip.mbnet.pl/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie pisemnej.
Adres:
Gminna Biblioteka Publiczna w Urszulinie ul. Lubelska 31, gabinet dyrektora, 22-234 Urszulin; Uwaga! Decyduj±ce znaczenie dla zachowania terminu sk³adania ofer ma data i godzina wp³ywu oferty a nie data jej wys³ania przesy³ka pocztowa lub kuriersk±.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Dostawa wraz z monta¿em widowni teleskopowej, sceny modu³owej oraz instalacji fotowoltaicznej dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie".
Numer referencyjny: GBP/271/1/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa wraz z monta¿em widowni teleskopowej, sceny modu³owej oraz instalacji fotowoltaicznej dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie". 4.2. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych z podzia³em na 3 czê¶ci, jak poni¿ej: 4.2.1. czê¶æ 1 zamówienia - Dostawa wraz z monta¿em widowni teleskopowej obejmuj±ca: ? dostawa, monta¿, uruchomienie przedmiotu zamówienia w budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie (sala widowiskowo- koncertowa), ? przeprowadzenie prób technicznych i obci±¿eniowych oraz dostarczenie Zamawiaj±cemu protoko³ów z przeprowadzenia tych prób, ? przeszkolenie pracowników Zamawiaj±cego w zakresie u¿ytkowania widowni stanowi±cej przedmiot zamówienia, ? dostarczenie w trakcie realizacji umowy nastêpuj±cych dokumentów tj. certyfikatów, atestów, ¶wiadectw dopuszczenia do u¿ytkowania, w tym: - trudnopalno¶ci oferowanych foteli wg normy PN-EN 1021-1 oraz normy PN-EN 1021-2 lub norm równowa¿nych, - toksyczno¶ci wg normy PN-88/B-02855 lub równowa¿nej, - wytrzyma³o¶ci i bezpieczeñstwa rozwi±zañ konstrukcyjnych oferowanych foteli wg normy PN-EN 12727:2004 lub równowa¿nej - atest higieniczny oferowanych foteli (np. PZH). - Raport z badañ wykonanych zgodnie z norm± PN-EN ISO 3385:1999 lub równowa¿n± klasyfikuj±cy w³a¶ciwo¶ci pianek do stosowania w warunkach bardzo ciê¿kich (wg normy PN-EN ISO 5999:2008 w klasie V lub równowa¿nej) - próbki poddane badaniom przy min. 200 000 cykli. Prace bêd± prowadzone w przestrzeni sali widowiskowo- koncertowej równolegle z zamówieniem okre¶lonym w czê¶ci 2. W przypadku wykonywania tych zamówieñ przez ró¿nych Wykonawców, zobowi±zani s± oni do wspó³pracy w taki sposób, aby warunki prowadzenia prac i wykonywania zawartych umów nie wp³ynê³y negatywnie na sposób, termin i jako¶æ wykonania przedmiotów tych zamówieñ. W przypadku ewentualnego sporu Wykonawcy s± zobowi±zani do zg³oszenia tego faktu Zamawiaj±cemu i zastosowania siê do jego poleceñ. 4.2.2. czê¶æ 2 zamówienia -Dostawa wraz z monta¿em sceny modu³owej obejmuj±ca: ? dostawa i monta¿, przedmiotu zamówienia w budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie (sala widowiskowo- koncertowa), ? przeszkolenie pracowników Zamawiaj±cego w zakresie u¿ytkowania (monta¿/demonta¿) sceny modu³owej stanowi±cych przedmiot zamówienia. Prace bêd± prowadzone w przestrzeni sali widowiskowo- koncertowej równolegle z zamówieniem okre¶lonym w czê¶ci 1. W przypadku wykonywania tych zamówieñ przez ró¿nych Wykonawców, zobowi±zani s± oni do wspó³pracy w taki sposób, aby warunki prowadzenia prac i wykonywania zawartych umów nie wp³ynê³y negatywnie na sposób, termin i jako¶æ wykonania przedmiotów tych zamówieñ. W przypadku ewentualnego sporu Wykonawcy s± zobowi±zani do zg³oszenia tego faktu Zamawiaj±cemu i zastosowania siê do jego poleceñ. 4.2.3. czê¶æ 3 zamówienia- Dostawa wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej obejmuj±ca: ? monta¿ konstrukcji pod panele PV, ? monta¿ paneli PV na kosntrukcji, ? u³o¿enie tras kablowych i kabli od paneli PV do rozdzielni elektrycznej, ? modernizacja rozdzielnicy elektrycznej AC, ? monta¿ rozdzielni DC, ? monta¿ uziemieñ, po³±czeñ wyrównawczych, ? monta¿ uk³adu automatyki, ? wykonanie prób instalacji oraz sprawdzaj±cych prawid³owe dzia³anie aparatury, ? uruchomienie instalacji i regulacje, ? szkolenie u¿ytkownika, ? wykonanie niezbêdnych otworów i przepustów monta¿owych w celu wprowadzenia urz±dzeñ, ? uszczelnienie otworów i przepustów monta¿owych po wprowadzeniu. 4.3. Szczegó³owy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w: 4.3.1. za³±czniku Nr 1.1. do SIWZ (czê¶æ 1 zamówienia- Dostawa wraz z monta¿em widowni teleskopowej), 4.3.2. za³±czniku Nr 1.2. do SIWZ (czê¶æ 2 zamówienia- Dostawa wraz z monta¿em sceny modu³owej), 4.3.3. za³±czniku Nr 1.3. do SIWZ (czê¶æ 3 zamówienia-Dostawa wraz z monta¿em instalacji fotowoltaiczne), 4.4. Gwarancja. Zamawiaj±cy wymaga gwarancji jako¶ci na wykonane prace i materia³y instalacyjne na okres minimum: - dla czê¶ci 1 i 2 - 36 miesiêcy; - dla czê¶ci 3 - 60 miesiêcy. Zamawiaj±cy informuje, i¿ d³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonane prace i materia³y instalacyjne stanowi kryterium oceny ofert. 4.5. Rozwi±zania równowa¿ne. W przypadku u¿ycia w SIWZ lub za³±cznikach odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê projektow± powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp u¿ytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równowa¿ne". W przypadku, gdy w SIWZ lub za³±cznikach zosta³y u¿yte znaki towarowe, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. U¿ycie w SIWZ lub za³±cznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje tak¿e wszystkie inne oznakowania potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonego przez zamawiaj±cego oznakowania lub oznakowania potwierdzaj±cego, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania, zamawiaj±cy w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonego oznakowania lub okre¶lone wymagania wskazane przez zamawiaj±cego. U¿ycie w SIWZ lub za³±cznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem ¿e dany wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wynikaj±cy z KNR lub KNNR wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj± projektow±. 4.6. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia OC z tytu³u prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej na warunkach okre¶lonych w §5 projektu umowy. 4.7. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 4.8. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp. 4.9. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert czê¶ciowych. 4.10. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty wariantowej.

II.5) G³ówny kod CPV: 39111000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39111200-5
45300000-0
44210000-5
44212320-8
44112210-3
45310000-3
45311200-2
45315300-1
45317300-5


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2021-01-25
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2021-01-25

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e ww. warunek zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie), wykona³ (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonuje) nale¿ycie: a. w zakresie 1 czê¶ci zamówienia: dostawê wraz z monta¿em trybuny teleskopowej, na co najmniej 70 miejsc siedz±cych, z wy³±czeniem trybun sportowych, b. w zakresie 2 czê¶ci zamówienia: dostawê wraz z monta¿em sceny modu³owej, o pow. nie mniejszej ni¿ 50 m2, c. w zakresie 3 czê¶ci zamówienia: dostawê wraz z monta¿em na budynku instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 2 kW, 6.3. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia (art. 22d ust. 2 ustawy Pzp). 6.4. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 6.2 SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (je¿eli dotyczy). 6.5. Zamawiaj±cy jednocze¶nie informuje, i¿ "stosowna sytuacja", o której mowa w pkt 6.4 SIWZ wyst±pi wy³±cznie w przypadku, kiedy: 6.5.1. wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 6.5.2. zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz±, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy; 6.5.3. z zobowi±zania lub innych dokumentów potwierdzaj±cych udostêpnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikaæ w szczególno¶ci: ? zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; ? sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia; ? zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego ? informacja czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz± (je¿eli dotyczy).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
8.3.1. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdziale 6 niniejszej SIWZ: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SIWZ - w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.2.3 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

8.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które z³o¿y³y oferty w postêpowaniu. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji na wykonane prace i materia³y instalacyjne 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowa nr 2.1: Zmiany umowy 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych i innych przypadków wskazanych w niniejszej umowie, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Katalog zmian umowy w zakresie terminu przewidzianego na Zakoñczenie dostaw i monta¿u: 1) zmiany bêd±cej wynikiem zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej pomiêdzy Zamawiaj±cym a Instytucj± Wspó³finansuj±c± w zakresie terminów (w tym terminu rzeczowej realizacji projektu) lub wysoko¶ci i warunków p³atno¶ci dofinansowania realizacji projektu stanowi±cego przedmiot niniejszej umowy; 2) wyst±pienia si³y wy¿szej w rozumieniu § 17 umowy, 3) zmiany spowodowanej czynnikami niezale¿nymi od stron, w szczególno¶ci konieczno¶ci± zmiany miejsca lub sposobu monta¿u instalacji w sposób nieprzewidziany w SIWZ i dokumentacji technicznej, je¿eli bêdzie mia³o to wp³yw na zachowanie terminowo¶ci realizacji zamówienia, 4) przed³u¿enie terminu wykonania umowy o którym mowa w § 2 ust. 1 mo¿e nast±piæ w przypadku przed³u¿aj±cego siê postêpowania maj±cego na celu udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiaj±cy zak³ada, ¿e postêpowanie bêdzie trwa³o 41 dni (od dnia wszczêcia do dnia udzielenia zamówienia). Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu wykonywania umowy o ilo¶æ dni trwania postêpowania ponad zak³adane 41 dni, 5) przed³u¿enie terminu wykonania umowy o którym mowa w § 2 ust. 1 mo¿e nast±piæ w przypadku postoju w wykonaniu ¶wiadczenia, wynikaj±cego bezpo¶rednio z okoliczno¶ci zwi±zanych z utrzymywaniem siê lub ponownym og³oszeniem podczas realizacji umowy stanu epidemii lub stanu zagro¿enia epidemiologicznego na terytorium RP o ile okoliczno¶ci te maj± bezpo¶redni wp³yw na brak mo¿liwo¶ci realizacji zamówienia w umówionym terminie. Przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia bêdzie mo¿liwe o czas postoju spe³niaj±cego ww. wymagania który nie mo¿e trwaæ d³u¿ej ni¿ do momentu odwo³ania stanu epidemii lub zagro¿enia epidemicznego, 6) wyst±pienia okoliczno¶ci faktycznych lub prawnych powoduj±cych wstrzymanie lub brak mo¿liwo¶ci monta¿u przedmiotu zamówienia, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci, w szczególno¶ci zwi±zanych z brakiem dostêpu do miejsca monta¿u z powodów, brakiem mo¿liwo¶ci monta¿u ze wzglêdu na konieczno¶æ uprzedniego wykonania innych prac realizowanych na podstawie umów zawartych przez Zamawiaj±cego z innymi ni¿ Wykonawca podmiotami, konieczno¶æ uzyskania wymaganych decyzji administracyjnych, ustaleñ, ekspertyz - potwierdzonych pisemnie przez Zamawiaj±cego - o liczbê dni trwania tych przeszkód, 3. Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia jest dopuszczalna w przypadku wyst±pienia ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci: 1) niezale¿nych od wykonawcy przeszkód uniemo¿liwiaj±cych terminow± dostawê wskazanych w ofercie produktów w szczególno¶ci w przypadku zakoñczenia ich produkcji lub niedostêpno¶ci ich na rynku w momencie realizowania dostaw - pod warunkiem, ¿e wykonawca dochowa³ nale¿ytej staranno¶ci i w momencie uzyskania zamówienia wykona³ odpowiednie czynno¶ci w celu ich zamówienia. W przypadku opisanym w zdaniu poprzedzaj±cym wykonawca mo¿e dostarczyæ i zamontowaæ inne urz±dzenia (urz±dzenia zastêpcze), które spe³niaj± wymogi opisane w SIWZ i za³±cznikach pod warunkiem wykazania przez wykonawcê zgodno¶ci tych urz±dzeñ w wymogami zamawiaj±cego oraz przedstawienia dla urz±dzeñ zastêpczych wszystkich dokumentów wymaganych w postêpowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego i niniejszej umowie, 2) zastosowania innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych, innych materia³ów i urz±dzeñ ni¿ przewidziane w dokumentacji pod warunkiem, ¿e: a) wynikaæ bêd± z konieczno¶ci usuniêcia b³êdów w dokumentacji lub realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych lub materia³owych ni¿ przewidziane w dokumentacji, b) przyjête w dokumentacji materia³y lub urz±dzenia s± niedostêpne na rynku, zosta³y wycofane z produkcji; 3) zmiany technologii wykonania elementów zamówienia, rozwi±zañ technicznych lub materia³owych przewidzianych w dokumentacji, w trakcie wykonywania prac, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, przy czym dopuszcza siê je tylko w przypadku, gdy proponowane rozwi±zanie jest równowa¿ne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje dokumentacja. W tym przypadku strona wystêpuj±ca o zmianê przedstawia uzasadnienie zmiany. 4. Pozosta³e rodzaje zmian spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: 1) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiaj±cy realizuje przedmiot umowy na inne spe³niaj±ce warunki okre¶lone w SIWZ; 2) si³a wy¿sza w rozumieniu § 17 umowy uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 3) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT; 4) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu. 5) zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji umowy. 6) zmiana zasad p³atno¶ci. Je¿eli przed zakoñczeniem realizacji zamówienia Zamawiaj±cy otrzyma indywidualn± interpretacjê podatkow± (lub interpretacje dotycz±ce innych p³atników ale wydane w identycznym stanie faktycznym) dotycz±c± podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postêpowania, która wska¿e na konieczno¶æ zastosowania innej stawki podatku VAT ni¿ wynikaj±cy oferty i umowy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy z Wykonawc± na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy polegaj±c± na zmianie stawki podatku VAT - do tych czê¶ci zamówienia, do których bêdzie to uzasadnione w ¶wietle otrzymanej interpretacji indywidualnej (sta³a zostaje kwota netto, wykonawca wystawi faktury z w³a¶ciwym podatkiem VAT). 7) wszelkie zmiany które bêd± konieczne do zagwarantowania zgodno¶ci umowy z wchodz±cymi w ¿ycie po terminie sk³adania ofert przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie wynikaj±cym z tych przepisów. 5. O zmianach wskazanych w ust. 3 pkt 1 Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê na minimum 3 dni przed dniem, na który zaplanowano monta¿. 6. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych: 1) zmiany danych teleadresowych, 2) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 8. Strona, która wystêpuje z propozycj± zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powy¿ej katalog zmian umowy zobowi±zana jest do sporz±dzenia i uzasadnienia wniosku o tak± zmianê. Wszelkie zmiany umowy dla swej wa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. Umowa nr 2.2.: Zmiany umowy 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych i innych przypadków wskazanych w niniejszej umowie, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Katalog zmian umowy w zakresie terminu przewidzianego na Zakoñczenie dostaw i monta¿u: 1) zmiany bêd±cej wynikiem zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej pomiêdzy Zamawiaj±cym a Instytucj± Wspó³finansuj±c± w zakresie terminów (w tym terminu rzeczowej realizacji projektu) lub wysoko¶ci i warunków p³atno¶ci dofinansowania realizacji projektu stanowi±cego przedmiot niniejszej umowy; 2) wyst±pienia si³y wy¿szej w rozumieniu § 16 umowy, 3) zmiany spowodowanej czynnikami niezale¿nymi od stron, w szczególno¶ci konieczno¶ci± zmiany miejsca lub sposobu monta¿u instalacji w sposób nieprzewidziany w SIWZ i dokumentacji technicznej, je¿eli bêdzie mia³o to wp³yw na zachowanie terminowo¶ci realizacji zamówienia, 4) przed³u¿enie terminu wykonania umowy o którym mowa w § 2 ust. 1 mo¿e nast±piæ w przypadku przed³u¿aj±cego siê postêpowania maj±cego na celu udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiaj±cy zak³ada, ¿e postêpowanie bêdzie trwa³o 41 dni (od dnia wszczêcia do dnia udzielenia zamówienia). Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu wykonywania umowy o ilo¶æ dni trwania postêpowania ponad zak³adane 41 dni, 5) przed³u¿enie terminu wykonania umowy o którym mowa w § 2 ust. 1 mo¿e nast±piæ w przypadku postoju w wykonaniu ¶wiadczenia, wynikaj±cego bezpo¶rednio z okoliczno¶ci zwi±zanych z utrzymywaniem siê lub ponownym og³oszeniem podczas realizacji umowy stanu epidemii lub stanu zagro¿enia epidemiologicznego na terytorium RP o ile okoliczno¶ci te maj± bezpo¶redni wp³yw na brak mo¿liwo¶ci realizacji zamówienia w umówionym terminie. Przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia bêdzie mo¿liwe o czas postoju spe³niaj±cego ww. wymagania który nie mo¿e trwaæ d³u¿ej ni¿ do momentu odwo³ania stanu epidemii lub zagro¿enia epidemicznego. 3. Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia jest dopuszczalna w przypadku wyst±pienia ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci: 1) zmiany w zakresie doboru poszczególnych urz±dzeñ wchodz±cych w sk³ad zestawu instalacji fotowoltaicznej wynikaj±ce z b³êdów w dokumentacji wykonanej przez uprawnione podmioty niemo¿liwej do stwierdzenia przy za³o¿eniu dochowania nale¿ytej staranno¶ci zamawiaj±cego; 2) niezale¿nych od wykonawcy przeszkód uniemo¿liwiaj±cych terminow± dostawê wskazanych w ofercie produktów w szczególno¶ci w przypadku zakoñczenia ich produkcji lub niedostêpno¶ci ich na rynku w momencie realizowania dostaw - pod warunkiem, ¿e wykonawca dochowa³ nale¿ytej staranno¶ci i w momencie uzyskania zamówienia wykona³ odpowiednie czynno¶ci w celu ich zamówienia. W przypadku opisanym w zdaniu poprzedzaj±cym wykonawca mo¿e dostarczyæ i zamontowaæ inne urz±dzenia (urz±dzenia zastêpcze), które spe³niaj± wymogi opisane w SIWZ i za³±cznikach pod warunkiem wykazania przez wykonawcê zgodno¶ci tych urz±dzeñ w wymogami zamawiaj±cego oraz przedstawienia dla urz±dzeñ zastêpczych wszystkich dokumentów wymaganych w postêpowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego i niniejszej umowie. 4. Pozosta³e rodzaje zmian spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: 1) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiaj±cy realizuje przedmiot umowy na inne spe³niaj±ce warunki okre¶lone w SIWZ; 2) si³a wy¿sza w rozumieniu § 16 umowy uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 3) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT; 4) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu. 5) zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji umowy. 6) zmiana zasad p³atno¶ci. Je¿eli przed zakoñczeniem realizacji zamówienia Zamawiaj±cy otrzyma indywidualn± interpretacjê podatkow± (lub interpretacje dotycz±ce innych p³atników ale wydane w identycznym stanie faktycznym) dotycz±c± podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postêpowania, która wska¿e na konieczno¶æ zastosowania innej stawki podatku VAT ni¿ wynikaj±cy oferty i umowy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy z Wykonawc± na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy polegaj±c± na zmianie stawki podatku VAT - do tych czê¶ci zamówienia, do których bêdzie to uzasadnione w ¶wietle otrzymanej interpretacji indywidualnej (sta³a zostaje kwota netto, wykonawca wystawi faktury z w³a¶ciwym podatkiem VAT). 7) zmiana stawki VAT w przypadku zmiany sposobu lub miejsca monta¿u instalacji, powoduj±cej zmianê stawki podatku VAT, 8) wszelkie zmiany które bêd± konieczne do zagwarantowania zgodno¶ci umowy z wchodz±cymi w ¿ycie po terminie sk³adania ofert przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie wynikaj±cym z tych przepisów. 5. O zmianach wskazanych w ust. 3 pkt 1 Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê na minimum 3 dni przed dniem, na który zaplanowano monta¿. 6. Je¿eli zmiana sposobu lub miejsca monta¿u skutkowaæ bêdzie zmian± stawki podatku VAT, wykonawca za wykonanie przedmiotu zamówienia w zmienionej lokalizacji otrzyma sta³e wynagrodzenie netto wskazane w § 8 ust. 2 niniejszej umowy. 7. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 8. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych: 1) zmiany danych teleadresowych, 2) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 9. Strona, która wystêpuje z propozycj± zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powy¿ej katalog zmian umowy zobowi±zana jest do sporz±dzenia i uzasadnienia wniosku o tak± zmianê. Wszelkie zmiany umowy dla swej wa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-11-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Dostawa wraz z monta¿em widowni teleskopowej obejmuj±ca
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:? dostawa, monta¿, uruchomienie przedmiotu zamówienia w budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie (sala widowiskowo- koncertowa), ? przeprowadzenie prób technicznych i obci±¿eniowych oraz dostarczenie Zamawiaj±cemu protoko³ów z przeprowadzenia tych prób, ? przeszkolenie pracowników Zamawiaj±cego w zakresie u¿ytkowania widowni stanowi±cej przedmiot zamówienia, ? dostarczenie w trakcie realizacji umowy nastêpuj±cych dokumentów tj. certyfikatów, atestów, ¶wiadectw dopuszczenia do u¿ytkowania, w tym: - trudnopalno¶ci oferowanych foteli wg normy PN-EN 1021-1 oraz normy PN-EN 1021-2 lub norm równowa¿nych, - toksyczno¶ci wg normy PN-88/B-02855 lub równowa¿nej, - wytrzyma³o¶ci i bezpieczeñstwa rozwi±zañ konstrukcyjnych oferowanych foteli wg normy PN-EN 12727:2004 lub równowa¿nej - atest higieniczny oferowanych foteli (np. PZH). - Raport z badañ wykonanych zgodnie z norm± PN-EN ISO 3385:1999 lub równowa¿n± klasyfikuj±cy w³a¶ciwo¶ci pianek do stosowania w warunkach bardzo ciê¿kich (wg normy PN-EN ISO 5999:2008 w klasie V lub równowa¿nej) - próbki poddane badaniom przy min. 200 000 cykli. Prace bêd± prowadzone w przestrzeni sali widowiskowo- koncertowej równolegle z zamówieniem okre¶lonym w czê¶ci 2. W przypadku wykonywania tych zamówieñ przez ró¿nych Wykonawców, zobowi±zani s± oni do wspó³pracy w taki sposób, aby warunki prowadzenia prac i wykonywania zawartych umów nie wp³ynê³y negatywnie na sposób, termin i jako¶æ wykonania przedmiotów tych zamówieñ. W przypadku ewentualnego sporu Wykonawcy s± zobowi±zani do zg³oszenia tego faktu Zamawiaj±cemu i zastosowania siê do jego poleceñ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39111000-3, 39111200-5, 45300000-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-01-25
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji na wykonane prace i materia³y instalacyjne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Dostawa wraz z monta¿em sceny modu³owej obejmuj±ca
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:? dostawa i monta¿, przedmiotu zamówienia w budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie (sala widowiskowo- koncertowa), ? przeszkolenie pracowników Zamawiaj±cego w zakresie u¿ytkowania (monta¿/demonta¿) sceny modu³owej stanowi±cych przedmiot zamówienia. Prace bêd± prowadzone w przestrzeni sali widowiskowo- koncertowej równolegle z zamówieniem okre¶lonym w czê¶ci 1. W przypadku wykonywania tych zamówieñ przez ró¿nych Wykonawców, zobowi±zani s± oni do wspó³pracy w taki sposób, aby warunki prowadzenia prac i wykonywania zawartych umów nie wp³ynê³y negatywnie na sposób, termin i jako¶æ wykonania przedmiotów tych zamówieñ. W przypadku ewentualnego sporu Wykonawcy s± zobowi±zani do zg³oszenia tego faktu Zamawiaj±cemu i zastosowania siê do jego poleceñ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 44210000-5, 44212320-8, 44112210-3

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-01-25
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Okres gwarancji na wykonane prace i materia³y instalacyjne 40,00
Cena60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Dostawa wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej obejmuj±ca:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:? monta¿ konstrukcji pod panele PV, ? monta¿ paneli PV na kosntrukcji, ? u³o¿enie tras kablowych i kabli od paneli PV do rozdzielni elektrycznej, ? modernizacja rozdzielnicy elektrycznej AC, ? monta¿ rozdzielni DC, ? monta¿ uziemieñ, po³±czeñ wyrównawczych, ? monta¿ uk³adu automatyki, ? wykonanie prób instalacji oraz sprawdzaj±cych prawid³owe dzia³anie aparatury, ? uruchomienie instalacji i regulacje, ? szkolenie u¿ytkownika, ? wykonanie niezbêdnych otworów i przepustów monta¿owych w celu wprowadzenia urz±dzeñ, ? uszczelnienie otworów i przepustów monta¿owych po wprowadzeniu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45310000-3, 45311200-2, 45315300-1, 45317300-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-01-25
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Okres gwarancji na wykonane prace i materia³y instalacyjne40,00
Cena60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.