Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-27
Gryfów Śląski: Przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Rząsinach (Gmina Gryfów Śląski) oznaczonej dz. nr 686 i 687
Numer ogłoszenia: 61454 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski, Rynek 1, 59-620 Gryfów Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7813185.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Rząsinach (Gmina Gryfów Śląski) oznaczonej dz. nr 686 i 687.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na: przebudowie drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Rząsinach (Gmina Gryfów Śląski) ,w zakresie: a) Roboty przygotowawcze (m.in. wytyczenie osi i granic pasa, wycinka krzewów i samosiejek), b) Odwodnienie korpusu drogowego poprzez remont lub odmulenie istniejących przepustów i rowów, c) Naprawa podbudowy z tłucznia o gr. 15 cm, d) Wykonanie nawierzchni bitumicznej , w tym: - warstwa wiążąca o gr. 4 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej - warstwa ścieralna o gr. 3 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej e)Wyprofilowanie poboczy niesortem kamiennym f) Wykonanie oznakowania przy skrzyżowaniach. 2. Parametry projektowanej drogi # - długość drogi : - 954 m, # - szerokość jezdni : - 2,5 do 4,0 m # - powierzchnia jezdni - 2 849,5 m2 # - spadki podłużne - do 9 % # - spadki poprzeczne - 2 do 3% # - szerokość poboczy - 0,5 m # - spadek poprzeczny poboczy - 5 do 6% # - pochylenie skarp - 1:1 # - rowy przydrożne - 90 m # - nawierzchnia - bitumiczna # - ruch - lekki
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł 2. Wadium może być wnoszone : * w pieniądzu, * poręczeniach bankowych, * gwarancjach bankowych * gwarancjach ubezpieczeniowych, *poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r.Nr 25,poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216,poz 1824). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A. o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443 4. Zwrot wadium nastąpi przelewem zgodnie z art.46.1 - Prawa zamówień Publicznych;.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1,2 ustawy PZP. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców metodą spełnia- nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ( art. 24 ust. 4 ustawy). 4. Warunki dodatkowe: 4.1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane prace co najmniej 3 lata gwarancji, 4.2. Wykonawca dysponuje do kierowania robotami pracownikami posiadającymi uprawnienia do realizacji robót budowlanych określonymi przepisami Prawa budowlanego. 4.3. Zrealizowanie przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach co najmniej 2 zamówień (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy - Zał. Nr 1. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art.24 ust. 1,2 ustawy PZP - Zał. Nr 2. 4. Wykaz osób, które będą pełnić funkcje kierownicze przy realizacji zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności (Zał. Nr 3) - do załącznika należy dołączyć kserokopie uprawnień, potwierdzające kwalifikacje zawodowe wymienionych osób oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność wymienionych osób do Izby Inżynierów Budownictwa, 5. Wykaz zamówień zrealizowanych (w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem minimum 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - (Zał. Nr 4). 6. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia, uprawnienia zawodowe) - (Zał. Nr 5 ). UWAGA: Jeżeli Wykonawca przewiduje podwykonawców, należy wypełnić i załączyć do oferty przetargowej Załącznik Nr 5 wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje podwykonawców, należy wpisać w w/w załączniku nie dotyczy i również załączyć go do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gryfow-slaski.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski Rynek 1 59-620 Gryfów Śląski pokój nr 12 tel. 0757811257.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski Rynek 1 59-620 Gryfów Śląski pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.