eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszWykonanie projektów technicznych wraz z uzyskaniem wymaganego prawem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-18

Olkusz: Wykonanie projektów technicznych wraz z uzyskaniem wymaganego prawem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę
Numer ogłoszenia: 61456 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17913 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz, ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów technicznych wraz z uzyskaniem wymaganego prawem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganego prawem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę dla zadań: - Zad. 1 Wykonanie projektu technicznego na przebudowę ul. Sienkiewicza - Zad. 2 Wykonanie projektu technicznego przebudowy ul. Przemysłowej - Zad. 3 Wykonanie zjazdu z ul. Ks. S. Gajewskiego na działkę 5478/20 oraz 5478/22 - Zad. 4 Wykonanie projektu na budowę drogi na ul. Rataja w Olkuszu. W ramach projektu należy ująć wykonanie ulicy, chodników, miejsc postojowych, odwodnienia, oświetlenia (dla zadania 1,2,4). W ramach projektu należy ująć wykonanie zjazdu publicznego, odwodnienia, oświetlenia (dla zadania 3). 1. Projekt musi być wykonany zgodnie z polskimi normami i przepisami. 2. Projekt musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (DZ.U. 2012 r., poz. 462 z póz. zm.) 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: - projekt budowlany w wersji pisanej ( 5 egz.) i elektronicznej - projekty branżowe (jeśli będą wymagane) w wersji pisanej( 5 egz.) i elektronicznej - projekt odwodnienia terenu objętego opracowaniem - projekt przebudowy lub dobudowy oświetlenia ulicznego (jeśli będzie wymagana) - w wersji pisanej (5 egz) i elektronicznej - projekty wykonawcze w wersji pisanej (3egz.) dla każdej z branż (jeśli będą występować) i elektronicznej - inwentaryzacja zieleni i plan wycinki drzew, krzewów -jeśli będzie wymagana- w wersji pisanej(5 egz.) i elektronicznej - projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót-jeśli będzie wymagana- w wersji pisanej(5 egz) i elektronicznej - projekt docelowej organizacji ruchu -jeśli będzie wymagana- w wersji pisanej( 5egz.) i elektronicznej - projekt małej architektury (jeśli będzie wymagana) - w wersji pisanej (5 egz) i elektronicznej - dokumentacja geologiczno - inżynierska - w wersji pisanej (3 egz) i elektronicznej - kosztorysy inwestorskie, oraz przedmiary dla każdej z branż, w wersji pisanej( 3egz.) i elektronicznej - kosztorysy ślepe dla każdej z branż w wersji pisanej( 3egz.) i elektronicznej. - Specyfikacje techniczne dla każdej z branż w wersji pisanej( 3 egz.) i elektronicznej. 4. Zamawiający zakłada potrzebę wykonania projektów: - Projekt branży drogowej . - Projekty branżowe wykonania i / lub przekładek, i / lub zabezpieczenia uzbrojenia podziemnego i nadziemnego(jeśli będą wymagane) dla branży teletechnicznej, wodociągowej, elektrycznej, energetycznej, gazowej, ciepłowniczej, wynikające z ewentualnych kolizji związanych z budową lub mające uzasadnienie dla poprawy bezpieczeństwa ruchu. 5. Projekty dla wszystkich branż muszą zawierać część opisową i rysunkową i muszą być sporządzone na mapie do celów projektowych. 6. Wybrany wykonawca w imieniu zamawiającego wystąpi do odpowiedniego organu i uzyska wymagane prawem budowlanym pozwolenie, lub zgłoszenie na realizację zadania na podstawie wykonanego projektu. 7. Wykonawca dostarczy kompletny zatwierdzony projekt budowlany -z odpowiednim pozwoleniem lub zgłoszeniem wymaganym prawem budowlanym -na realizację zadania. 8. Do obowiązku wykonawcy należy rozpoznanie wszystkich okoliczności niezbędnych do opracowania projektu. Wszelkie braki w projekcie, które będą uniemożliwiały wykonanie projektu na etapie wykonawstwa, a które wynikać będą z pominięcia lub niewłaściwego rozpoznania przez wykonawcę warunków terenowych muszą być uzupełnione w wymaganym zakresie bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiający wymaga pełnych uzgodnień, zatwierdzeń i sprawdzeń w zakresie przedmiotowego opracowania. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z warunkami terenowymi, które objęte będą opracowaniem projektowym. 10. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z posiadaną wiedzą techniczną. 11. Wykonawca na etapie realizacji inwestycji zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego po podpisaniu odrębnej umowy na kwotę wskazaną w ofercie. 12. Wykonawca zobowiązany będzie na pisemny wniosek Zamawiającego do wykonania aktualizacji cenowej kosztorysów inwestorskich w okresie czterech lat od dnia podpisania umowy w ilości nie przekraczającej 6-ciu aktualizacji. W ramach aktualizacji kosztorysów inwestorskich Wykonawca sporządzi po jednym egzemplarzu kosztorysów wszystkich branż.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zad. 1 Wykonanie projektu technicznego na przebudowę ul. Sienkiewicza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • A4 Projekt Pracownia Projektowa Dominik Kącki, oś. ZWM 13/11, 32-540 Trzebinia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39913,50

  • Oferta z najniższą ceną: 39913,50 / Oferta z najwyższą ceną: 42312,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zad. 2 Wykonanie projektu technicznego przebudowy ul. Przemysłowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma ABS Ochrona Środowiska Sp. z o.o., ul. Wierzbowa 14, 40-169 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47232,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47232,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50922,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zad. 3 Wykonanie zjazdu z ul. Ks. S. Gajewskiego na działkę 5478/20 oraz 5478/22

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma ABS Ochrona Środowiska Sp. z o.o., ul. Wierzbowa 14, 40-169 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11685,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11685,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11685,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zad. 4 Wykonanie projektu na budowę drogi na ul. Rataja w Olkuszu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma ABS Ochrona Środowiska Sp. z o.o., ul. Wierzbowa 14, 40-169 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40098,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40098,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60639,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.