To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-18
Olkusz: Wykonanie projektów technicznych wraz z uzyskaniem wymaganego prawem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę
Numer ogłoszenia: 61456 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17913 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz, ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów technicznych wraz z uzyskaniem wymaganego prawem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganego prawem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę dla zadań: - Zad. 1 Wykonanie projektu technicznego na przebudowę ul. Sienkiewicza - Zad. 2 Wykonanie projektu technicznego przebudowy ul. Przemysłowej - Zad. 3 Wykonanie zjazdu z ul. Ks. S. Gajewskiego na działkę 5478/20 oraz 5478/22 - Zad. 4 Wykonanie projektu na budowę drogi na ul. Rataja w Olkuszu. W ramach projektu należy ująć wykonanie ulicy, chodników, miejsc postojowych, odwodnienia, oświetlenia (dla zadania 1,2,4). W ramach projektu należy ująć wykonanie zjazdu publicznego, odwodnienia, oświetlenia (dla zadania 3). 1. Projekt musi być wykonany zgodnie z polskimi normami i przepisami. 2. Projekt musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (DZ.U. 2012 r., poz. 462 z póz. zm.) 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: - projekt budowlany w wersji pisanej ( 5 egz.) i elektronicznej - projekty branżowe (jeśli będą wymagane) w wersji pisanej( 5 egz.) i elektronicznej - projekt odwodnienia terenu objętego opracowaniem - projekt przebudowy lub dobudowy oświetlenia ulicznego (jeśli będzie wymagana) - w wersji pisanej (5 egz) i elektronicznej - projekty wykonawcze w wersji pisanej (3egz.) dla każdej z branż (jeśli będą występować) i elektronicznej - inwentaryzacja zieleni i plan wycinki drzew, krzewów -jeśli będzie wymagana- w wersji pisanej(5 egz.) i elektronicznej - projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót-jeśli będzie wymagana- w wersji pisanej(5 egz) i elektronicznej - projekt docelowej organizacji ruchu -jeśli będzie wymagana- w wersji pisanej( 5egz.) i elektronicznej - projekt małej architektury (jeśli będzie wymagana) - w wersji pisanej (5 egz) i elektronicznej - dokumentacja geologiczno - inżynierska - w wersji pisanej (3 egz) i elektronicznej - kosztorysy inwestorskie, oraz przedmiary dla każdej z branż, w wersji pisanej( 3egz.) i elektronicznej - kosztorysy ślepe dla każdej z branż w wersji pisanej( 3egz.) i elektronicznej. - Specyfikacje techniczne dla każdej z branż w wersji pisanej( 3 egz.) i elektronicznej. 4. Zamawiający zakłada potrzebę wykonania projektów: - Projekt branży drogowej . - Projekty branżowe wykonania i / lub przekładek, i / lub zabezpieczenia uzbrojenia podziemnego i nadziemnego(jeśli będą wymagane) dla branży teletechnicznej, wodociągowej, elektrycznej, energetycznej, gazowej, ciepłowniczej, wynikające z ewentualnych kolizji związanych z budową lub mające uzasadnienie dla poprawy bezpieczeństwa ruchu. 5. Projekty dla wszystkich branż muszą zawierać część opisową i rysunkową i muszą być sporządzone na mapie do celów projektowych. 6. Wybrany wykonawca w imieniu zamawiającego wystąpi do odpowiedniego organu i uzyska wymagane prawem budowlanym pozwolenie, lub zgłoszenie na realizację zadania na podstawie wykonanego projektu. 7. Wykonawca dostarczy kompletny zatwierdzony projekt budowlany -z odpowiednim pozwoleniem lub zgłoszeniem wymaganym prawem budowlanym -na realizację zadania. 8. Do obowiązku wykonawcy należy rozpoznanie wszystkich okoliczności niezbędnych do opracowania projektu. Wszelkie braki w projekcie, które będą uniemożliwiały wykonanie projektu na etapie wykonawstwa, a które wynikać będą z pominięcia lub niewłaściwego rozpoznania przez wykonawcę warunków terenowych muszą być uzupełnione w wymaganym zakresie bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiający wymaga pełnych uzgodnień, zatwierdzeń i sprawdzeń w zakresie przedmiotowego opracowania. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z warunkami terenowymi, które objęte będą opracowaniem projektowym. 10. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z posiadaną wiedzą techniczną. 11. Wykonawca na etapie realizacji inwestycji zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego po podpisaniu odrębnej umowy na kwotę wskazaną w ofercie. 12. Wykonawca zobowiązany będzie na pisemny wniosek Zamawiającego do wykonania aktualizacji cenowej kosztorysów inwestorskich w okresie czterech lat od dnia podpisania umowy w ilości nie przekraczającej 6-ciu aktualizacji. W ramach aktualizacji kosztorysów inwestorskich Wykonawca sporządzi po jednym egzemplarzu kosztorysów wszystkich branż.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zad. 1 Wykonanie projektu technicznego na przebudowę ul. Sienkiewicza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
A4 PROJEKT PRACOWNIA PROJEKTOWA DOMINIK KĄCKI
jakie przetargi wygrała firma
A4 PROJEKT PRACOWNIA PROJEKTOWA DOMINIK KĄCKI
- A4 Projekt Pracownia Projektowa Dominik Kącki, oś. ZWM 13/11, 32-540 Trzebinia, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39913,50
Oferta z najniższą ceną: 39913,50 / Oferta z najwyższą ceną: 42312,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zad. 2 Wykonanie projektu technicznego przebudowy ul. Przemysłowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "ABS - OCHRONA ŚRODOWISKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "ABS - OCHRONA ŚRODOWISKA" SP. Z O.O.
- Firma ABS Ochrona Środowiska Sp. z o.o., ul. Wierzbowa 14, 40-169 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47232,00
Oferta z najniższą ceną: 47232,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50922,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zad. 3 Wykonanie zjazdu z ul. Ks. S. Gajewskiego na działkę 5478/20 oraz 5478/22
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "ABS - OCHRONA ŚRODOWISKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "ABS - OCHRONA ŚRODOWISKA" SP. Z O.O.
- Firma ABS Ochrona Środowiska Sp. z o.o., ul. Wierzbowa 14, 40-169 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11685,00
Oferta z najniższą ceną: 11685,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11685,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zad. 4 Wykonanie projektu na budowę drogi na ul. Rataja w Olkuszu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "ABS - OCHRONA ŚRODOWISKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "ABS - OCHRONA ŚRODOWISKA" SP. Z O.O.
- Firma ABS Ochrona Środowiska Sp. z o.o., ul. Wierzbowa 14, 40-169 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40098,00
Oferta z najniższą ceną: 40098,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60639,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Modernizacja nawierzchni sportowej w Hali Sportowo-Widowiskowej - zakup, dostawa i rozłożenie mobilnej wykładziny do Piłki Siatkowej i Ręcznej w Hali Sportowo-Widowiskowej, ul. Wiejska 1a w Olkuszu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy).
- Administrowanie lokalami stanowiącymi własność Gminy Olkusz we Wspólnotach Mieszkaniowych.
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz.
- Remont drogi publicznej gminnej 12031K na odc. I w km od 0+388 do km 0+398, na odcinku II w km od 0+409 do km 0+540,5 na ul. 29 Listopada w miejscowości Olkusz - gmina Olkusz
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.