Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-27
Warszawa: Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warszawskiego.
Numer ogłoszenia: 61480 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28/33, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, fax 022 5522507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warszawskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warszawskiego, które znajdują się na terenie Warszawy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia. 3.Urządzenia dostarczane będą bez plombowanych obudów z oznakowanymi podzespołami głównymi z możliwością instalacji rozszerzeń bez utraty gwarancji. 4.Wszystkie elementy zestawów komputerowych, drukarek, monitorów, itp. muszą być fabrycznie nowe (nie używane). 5.Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. 6.Sprzęt ma być dostarczony do siedziby Zamawiającego i uruchomiony w miejscu wskazanym przez użytkownika, 7.W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 8.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 9.Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia. 10.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część (XXII części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych dostaw oraz zastosowanych podzespołów. 13.W przypadku gdy w komputerach zainstalowano oprogramowanie należy do każdej jednostki komputerowej dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem/licencją.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 22.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania - dotyczy części: I - XXII; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dotyczy części: I - XXII - wykonawcy wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy z tego okresu, co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK / NIE (spełnia / nie spełnia). 5. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków wymaganych oświadczeniami i dokumentami. 6. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni wykonawcy, z przyczyn określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą - zgodnym z załączonym do SIWZ formularzem oferty (opracowanym przez zamawiającego) - następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z odpowiednimi zapisami niniejszej SIWZ 1) Formularz Nr 1 - (części I -XXII) - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca składa odpowiednie formularze na te części, na które składa ofertę. Do formularza Nr 1 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty (Wykonawca składa jeden komplet (załączników) dokumentów niezależnie od tego na ile części składa ofertę): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy oraz do podpisywania umów (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy(o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych: Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne), posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania, zapis z którego wynika, że dotyczy niniejszego postępowania lub mieć postać aktu notarialnego, 2) Formularz Nr 2 - oświadczenie o warunkach serwisu gwarancyjnego. 3) Formularz Nr 3 - oświadczenie w sprawie podatku VAT. 4) Formularz Nr 4 - oświadczenie dot. spełnienia przez oferowany sprzęt komputerowy wszystkich wymaganych parametrów proponowanego sprzętu (w przypadku zestawów komputerowych, należy podać szczegółową konfigurację z wymienionymi nazwami podzespołów, w przypadku pozostałego sprzętu wystarczy wskazać nazwę). 5) Formularz nr 5 - wypełniony formularz cenowy. 6) Formularz nr 6 - wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy z tego okresu co najmniej 3 dostaw odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania. 7) Wykonawca sporządzi szczegółowe zestawienie (spis) wszystkich dostarczanych oświadczeń i dokumentów i dołączy ten spis do oferty, jako Formularz Nr 7. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty lub ich kserokopie sporządzane w innym języku muszą być przetłumaczone na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. Dokumenty,których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona muszą być ważne (aktualne) na dzień składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00 - 927 Warszawa pokój 33 cena brutto: 30 PLN.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00 - 927 Warszawa pokój 33.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą odpowiedzialną za kontakt z Wykonawcami jest Paulina Chudzicka - Dział Zamówień Publicznych, tel.: 0-22-55-20-831, fax: 0-22 55-22-507.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputer stacjonarny z drukarką laserową.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny z drukarką laserową i monitorem LCD dla Wydziału Filozofii UW - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputer stacjonarny z drukarką laserową.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny z drukarką laserową i monitorem LCD dla Wydziału Filozofii UW - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urzadzenie wielofunkcyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka laserowa, kopiarka,skaner,) dla Wydziału Filozofii UW - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Komputery stacjonarne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery stacjonarne dla Działu Ekonomicznego UW - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Komputer stacjonarny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny dla Rady Konsultacyjnej ds. Studenckiego Ruchu Naukowego przy J.M. Rektorze UW - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Komputer stacjonarny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny z monitorem LCD dla Szkoły Języków Obcych UW - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Komputer stacjonarny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny z monitorem LCD dla Sekretariatu Prorektora ds. Studenckich UW - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestawy komputerowe z monitorami.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy komputerowe wraz zoprogramowaniem - 2 szt. i z monitorami dla Instytutu Historycznego UW - 17 szt. zestawów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Projektor multimedialny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny dla Wydziału Psychologii UW - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 32.32.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Notebook.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook dla Wydziału Nauk Ekonomicznych - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Komputer stacjonarny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny dla Wydziału Nauk Ekonomicznych UW - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Komputer stacjonarny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny dla Wydziału Nauk Ekonomicznych UW - 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Komputer stacjonarny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny dla Wydziału Nauk Ekonomicznych UW - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Komputer stacjonarny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny dla Wydziału Nauk Ekonomicznych UW - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Komputer stacjonarny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny dla Wydziału Nauk Ekonomicznych UW - 25 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Monitory, drukarki, skaner.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitory - 31 szt, drukarki - 3 szt, skaner - 1 szt. dla Wydziału Nauk Ekonomicznych UW.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.32.31-9, 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zestawy komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy komputerowe z monitorami LDC dla Działu Aplikacji - 4 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Serwer.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer dla Zarządu Samorządu Studenckiego UW - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.26.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zestaw komputerowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy z monitorem LCD do obsługi Programu Usos dla Wydziału Filozofii i Socjologii UW - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Notebook.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook dla IPSIR UW - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Projektor multimedialny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny dla IPSIR UW.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.32.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Projektor multimedialny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny dla IPSIR UW - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH I MONITORÓW
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.