eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynOdśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kętrzyn.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-11-14



Ogłoszenie nr 614986-N-2017 z dnia 2017-11-14 r.

Urząd Gminy Kętrzyn: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kętrzyn.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, krajowy numer identyfikacyjny 53553400000, ul. ul. Kościuszki  2 , 11-400   Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 7512474 w. 17, e-mail admidnitrator@bip.ketrzyn.sprint.com.pl, faks 897 512 746.
Adres strony internetowej (URL): bip.gminaketrzyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
bip.gminaketrzyn.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.gminaketrzyn.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
nie


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty mogą być składane wyłącznie w następujący sposób: drogą pocztową na adres Zamawiającego lub dostarczone do siedziby Zamawiającego, do pokoju nr 16.
Adres:
Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Ketrzyn


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kętrzyn.
Numer referencyjny: RGG.271.64.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych o szacunkowej długości 14,9 km, w sezonie zimowym 2017/2018, na terenie Gminy Kętrzyn, przy użyciu sprzętu i urządzeń, którymi dysponuje Wykonawca. 2. Wielkość i zakres zamówienia. 2.1 Na potrzeby odśnieżania dróg teren gminy został podzielony na następujące rejony odśnieżania, z których każdy stanowi odrębną część zamówienia : rejon Nr 6 obejmuje miejscowości : Muławki, Pręgowo, Wilkowo, Stadniki, Łazdoje, Stachowizna - szacunkowa długość dróg 11,5 km; -"- 10 -"- : Mażany, Jankowo, Parcz, Gierłoż - szacunkowa długość dróg 3,4 km. 2.2 Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb Zamawiającego, wynikających z panu- jących warunków atmosferycznych, na odrębne każdorazowo zlecenie przedstawiciela Zamawiającego, określające drogi wymagające odśnieżania w granicach w/w rejonów odśnieżania. W przypadku zlecenia niezwłocznego rozpoczęcia odśnieżania, czas od otrzymania zlecenia przez Wykonawcę od przedstawiciela Zamawiającego, do momentu faktycznego rozpoczęcia odśnieżania nie może być dłuższy od czasu podanego przez Wykonawcę w ofercie . Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać kontakt telefoniczny z przedstawicielem Zamawiającego przez 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu. 2.3 Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do ukończenia odśnieżania dróg, w wyzna-czonym przez przedstawiciela Zamawiającego miejscu, w czasie nie dłuższym od czasu podanego przez Wykonawcę w ofercie od momentu ustąpienia zjawisk atmosferycznych uzasadniających wykonywanie odśnieżania - opadów śniegu, zamieci. W przypadku wystąpienia gwałtownych zjawisk atmosferycznych ograniczających sku-teczność odśnieżania lub w przypadku konieczności usunięcia błota pośniegowego czas zakończenia prac zostanie uzgodniony z Wykonawcą. 2.4 Do odśnieżania dróg w danym rejonie Wykonawca będzie używał urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 pługa odśnieżnego na samochodzie ciężarowym lub na ciągniku. Pojazdy muszą być na podwoziu kołowym oraz posiadać napęd na dwie osie i moc co najmniej 70 KM. Przez pług odśnieżny, o którym mowa wyżej rozumie się specjalistyczny osprzęt do odśnieżania dróg. Powyższe pojazdy muszą być wyposażone w lampę wysyłającą żółty sygnał błyskowy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skuteczne odśnieżanie dróg, niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. 2.5 Na żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany zainstalować w pojazdach używanych do odśnieżania i używać w trakcie odśnieżania urządzenia monitorujące ruch pojazdów. Urządzenia te zostaną nieodpłatnie przekazane Wykonawcy na czas realizacji zamówienia. Po zakończeniu realizacji zamówienia lub na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie zwrócić Zamawiającemu te urządzenia. 2.6 Każdorazowe użycie tych samych pojazdów do odśnieżania dróg w kilku rejonach wymaga zgody przedstawiciela Zamawiającego. 2.7 Zakres zamówienia obejmuje odśnieżenie wskazanych dróg. Wykonawca zobowiązany jest skutecznie odśnieżać całą szerokość jezdni oraz pobocza. 2.8 Zgodnie ze zleceniem przedstawiciela Zamawiającego usługa odśnieżania musi być realizowana również całodobowo i przy złych warunkach atmosferycznych (niskie tempera-tury, zawieje i zamiecie śnieżne). 2.9 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji pozwalającej na ocenę prawidłowości i zakresu wykonywanej usługi oraz uzyskania potwierdzania Sołtysa lub członka Rady Sołeckiej sołectwa, na terenie którego wykonano usługę. Zamawiającemu przysługuje prawo weryfikacji tej dokumentacji . Zamawiający wezwie wykonawcę do skorygowania w/w dokumentacji, w przypadku stwierdzenia niezgodności ze stanem faktycznym, pomimo uzyskania przez Wykonawcę w/w potwierdzenia. 2.10 Szacunkowa wielkość zamówienia - 20 godzin odśnieżania na każdy kilometr długości dróg podanej w pkt 2.1, z zastrzeżeniem pkt 2.2. 3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Usługi odśnieżania 4. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia dla każdego z rejonów odśnieżania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, tj. polegających na odśnieżaniu dróg. Warunki udzielenia tego zamówienia dla danego rejonu zgodne będą z warunkami określonymi w SIWZ dla zamówienia podstawowego, z tym że wartość umowna tego zamówienia nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego dla danego rejonu. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie tego zamówienia. 5. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wyko-nawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), tj. osób wykonujących czynności odśnieżania. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia dla każdego z rejonów odśnieżania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, tj. polegających na odśnieżaniu dróg. Warunki udzielenia tego zamówienia dla danego rejonu zgodne będą z warunkami określonymi w SIWZ dla zamówienia podstawowego, z tym że wartość umowna tego zamówienia nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego dla danego rejonu. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie tego zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-04-30
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada minimalne zdolności techniczne lub zawodowe, zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - dysponuje do odśnieżania każdego rejonu, na który jest składana oferta, urządzeniami do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 pługiem odśnieżnym na samochodzie ciężarowym lub na ciągniku; pojazdy te muszą być na podwoziu kołowym z napędem 2 osi i posiadać moc co najmniej 70 KM; przez pług odśnieżny, o którym mowa wyżej rozumie się specjalistyczny osprzęt do odśnieżania dróg; powyższe pojazdy muszą być wyposażone w lampę wysyłającą żółty sygnał błyskowy; te same pojazdy nie mogą być wykazane jako przeznaczone do odśnieżania kilku rejonów;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz narzędzi, wyposażenia lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; wzór wykazu stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert , tj do dnia 2017.11.24 do godz. 13:00 2.Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść wadium dla każdej części zamówienia, na które/którą składana jest oferta, w wysokości : 1) część 6 : 426,- PLN, 2) część 10 : 120,- PLN, w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wymagane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę w przypadku formy pieniężnej wadium. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. 3.Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 71 2030 0045 1110 0000 0287 4780, z tytułem:WADIUM " Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kętrzyn". Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w wymaganym terminie znajdować się będzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 7. Zatrzymanie wadium nastąpi w przypadkach wynikających z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Oferty wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą wadium w sposób niezgodny z wymogami SIWZ, zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto60,00
Czas rozpoczęcia odśnieżania 20,00
Czas zakończenia odśnieżania20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zgody obu stron umowy w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony umowy i dopuszczalne są wyłącznie w granicach nienaruszających art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy dopuszczalne są następujące istotne zmiany zawartej umowy: - w zakresie zmiany wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki Vat: w przypadku zmiany obowiązujących przepisów dotyczących podatku VAT wynagrodzenie brutto Wykonawcy będzie równe dotychczasowemu wynagrodzeniu netto, powiększonemu o kwotę podatku Vat, wynikającą z zastosowania nowej stawki; zmiana dotyczy Wykonawców będący płatnikami Vat w dniu , w którym upłynął termin składania ofert.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-24, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: rejon Nr 6 obejmuje miejscowości : Muławki, Pręgowo, Wilkowo, Stadniki, Łazdoje, Stachowizna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2017/2018, na terenie Gminy Kętrzyn, przy użyciu sprzętu i urządzeń, którymi dysponuje Wykonawca. 2. Wielkość i zakres zamówienia. 2.1 Na potrzeby odśnieżania dróg teren gminy został podzielony na następujące rejony odśnieżania, z których każdy stanowi odrębną część zamówienia : rejon Nr 6 obejmuje miejscowości : Muławki, Pręgowo, Wilkowo, Stadniki, Łazdoje, Stachowizna - szacunkowa długość dróg 11,5 km; 2.2 Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb Zamawiającego, wynikających z panujących warunków atmosferycznych, na odrębne każdorazowo zlecenie przedstawiciela Zamawiającego, określające drogi wymagające odśnieżania w granicach w/w rejonów odśnieżania. W przypadku zlecenia niezwłocznego rozpoczęcia odśnieżania, czas od otrzymania zlecenia przez Wykonawcę od przedstawiciela Zamawiającego, do momentu faktycznego rozpoczęcia odśnieżania nie może być dłuższy od czasu podanego przez Wykonawcę w ofercie .Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać kontakt telefoniczny z przedstawicielem Zamawiającego przez 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu. 2.3 Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do ukończenia odśnieżania dróg, w wyznaczonym przez przedstawiciela Zamawiającego miejscu, w czasie nie dłuższym od czasu podanego przez Wykonawcę w ofercie od momentu ustąpienia zjawisk atmosferycznych uzasadniających wykonywanie odśnieżania - opadów śniegu, zamieci. W przypadku wystąpienia gwałtownych zjawisk atmosferycznych ograniczających skuteczność odśnieżania lub w przypadku konieczności usunięcia błota pośniegowego czas zakończenia prac zostanie uzgodniony z Wykonawcą. 2.4 Do odśnieżania dróg w danym rejonie Wykonawca będzie używał urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 pługa odśnieżnego na samochodzie ciężarowym lub na ciągniku. Pojazdy muszą być na podwoziu kołowym oraz posiadać napęd na dwie osie i moc co najmniej 70 KM. Przez pług odśnieżny, o którym mowa wyżej rozumie się specjalistyczny osprzęt do odśnieżania dróg. Powyższe pojazdy muszą być wyposażone w lampę wysyłającą żółty sygnał błyskowy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skuteczne odśnieżanie dróg, niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. 2.5 Na żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany zainstalować w pojazdach używanych do odśnieżania i używać w trakcie odśnieżania urządzenia monitorujące ruch pojazdów. Urządzenia te zostaną nieodpłatnie przekazane Wykonawcy na czas realizacji zamówienia. Po zakończeniu realizacji zamówienia lub na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie zwrócić Zamawiającemu te urządzenia. 2.6 Każdorazowe użycie tych samych pojazdów do odśnieżania dróg w kilku rejonach wymaga zgody przedstawiciela Zamawiającego. 2.7 Zakres zamówienia obejmuje odśnieżenie wskazanych dróg. Wykonawca zobowiązany jest skutecznie odśnieżać całą szerokość jezdni oraz pobocza. 2.8 Zgodnie ze zleceniem przedstawiciela Zamawiającego usługa odśnieżania musi być realizowana również całodobowo i przy złych warunkach atmosferycznych (niskie temperatury, zawieje i zamiecie śnieżne). 2.9 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji pozwalającej na ocenę prawidłowości i zakresu wykonywanej usługi oraz uzyskania potwierdzania Sołtysa lub członka Rady Sołeckiej sołectwa, na terenie którego wykonano usługę. Zamawiającemu przysługuje prawo weryfikacji tej dokumentacji . Zamawiający wezwie wykonawcę do skorygowania w/w dokumentacji, w przypadku stwierdzenia niezgodności ze stanem faktycznym, pomimo uzyskania przez Wykonawcę w/w potwierdzenia. 2.10 Szacunkowa wielkość zamówienia - 20 godzin odśnieżania na każdy kilometr długości dróg podanej w pkt 2.1, z zastrzeżeniem pkt 2.2. 3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90620000-9 Usługi odśnieżania 4. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia dla każdego z rejonów odśnieżania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, tj. polegających na odśnieżaniu dróg. Warunki udzielenia tego zamówienia dla danego rejonu zgodne będą z warunkami określonymi w SIWZ dla zamówienia podstawowego, z tym że wartość umowna tego zamówienia nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego dla danego rejonu. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie tego zamówienia. 5. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), tj. osób wykonujących czynności odśnieżania. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Czas rozpoczęcia odśnieżania 20,00
Czas zakończenia odśnieżania20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: rejon Nr 10 obejmuje miejscowości: Mażany, Jankowo, Parcz, Gierłoż
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2017/2018, na terenie Gminy Kętrzyn, przy użyciu sprzętu i urządzeń, którymi dysponuje Wykonawca. 2. Wielkość i zakres zamówienia. 2.1 Na potrzeby odśnieżania dróg teren gminy został podzielony na następujące rejony odśnieżania, z których każdy stanowi odrębną część zamówienia : rejon Nr 10 obejmuje miejscowości: Mażany, Jankowo, Parcz, Gierłoż - szacunkowa długość dróg 3,4 km. 2.2 Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb Zamawiającego, wynikających z panujących warunków atmosferycznych, na odrębne każdorazowo zlecenie przedstawiciela Zamawiającego, określające drogi wymagające odśnieżania w granicach w/w rejonów odśnieżania. W przypadku zlecenia niezwłocznego rozpoczęcia odśnieżania, czas od otrzymania zlecenia przez Wykonawcę od przedstawiciela Zamawiającego, do momentu faktycznego rozpoczęcia odśnieżania nie może być dłuższy od czasu podanego przez Wykonawcę w ofercie .Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać kontakt telefoniczny z przedstawicielem Zamawiającego przez 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu. 2.3 Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do ukończenia odśnieżania dróg, w wyznaczonym przez przedstawiciela Zamawiającego miejscu, w czasie nie dłuższym od czasu podanego przez Wykonawcę w ofercie od momentu ustąpienia zjawisk atmosferycznych uzasadniających wykonywanie odśnieżania - opadów śniegu, zamieci. W przypadku wystąpienia gwałtownych zjawisk atmosferycznych ograniczających skuteczność odśnieżania lub w przypadku konieczności usunięcia błota pośniegowego czas zakończenia prac zostanie uzgodniony z Wykonawcą. 2.4 Do odśnieżania dróg w danym rejonie Wykonawca będzie używał urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 pługa odśnieżnego na samochodzie ciężarowym lub na ciągniku. Pojazdy muszą być na podwoziu kołowym oraz posiadać napęd na dwie osie i moc co najmniej 70 KM. Przez pług odśnieżny, o którym mowa wyżej rozumie się specjalistyczny osprzęt do odśnieżania dróg. Powyższe pojazdy muszą być wyposażone w lampę wysyłającą żółty sygnał błyskowy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skuteczne odśnieżanie dróg, niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. 2.5 Na żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany zainstalować w pojazdach używanych do odśnieżania i używać w trakcie odśnieżania urządzenia monitorujące ruch pojazdów. Urządzenia te zostaną nieodpłatnie przekazane Wykonawcy na czas realizacji zamówienia. Po zakończeniu realizacji zamówienia lub na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie zwrócić Zamawiającemu te urządzenia. 2.6 Każdorazowe użycie tych samych pojazdów do odśnieżania dróg w kilku rejonach wymaga zgody przedstawiciela Zamawiającego. 2.7 Zakres zamówienia obejmuje odśnieżenie wskazanych dróg. Wykonawca zobowiązany jest skutecznie odśnieżać całą szerokość jezdni oraz pobocza. 2.8 Zgodnie ze zleceniem przedstawiciela Zamawiającego usługa odśnieżania musi być realizowana również całodobowo i przy złych warunkach atmosferycznych (niskie temperatury, zawieje i zamiecie śnieżne). 2.9 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji pozwalającej na ocenę prawidłowości i zakresu wykonywanej usługi oraz uzyskania potwierdzania Sołtysa lub członka Rady Sołeckiej sołectwa, na terenie którego wykonano usługę. Zamawiającemu przysługuje prawo weryfikacji tej dokumentacji . Zamawiający wezwie wykonawcę do skorygowania w/w dokumentacji, w przypadku stwierdzenia niezgodności ze stanem faktycznym, pomimo uzyskania przez Wykonawcę w/w potwierdzenia. 2.10 Szacunkowa wielkość zamówienia - 20 godzin odśnieżania na każdy kilometr długości dróg podanej w pkt 2.1, z zastrzeżeniem pkt 2.2. 3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90620000-9 Usługi odśnieżania 4. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia dla każdego z rejonów odśnieżania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, tj. polegających na odśnieżaniu dróg. Warunki udzielenia tego zamówienia dla danego rejonu zgodne będą z warunkami określonymi w SIWZ dla zamówienia podstawowego, z tym że wartość umowna tego zamówienia nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego dla danego rejonu. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie tego zamówienia. 5. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), tj. osób wykonujących czynności odśnieżania. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto:60,00
Czas rozpoczęcia odśnieżania:20,00
Czas zakończenia odśnieżania:20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.