eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceRemont elewacji wraz z robotami towarzyszącymi w budynku będącym siedzibą Urzędu Skarbowego w Starachowicach przy ul. Składowej 33.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-31

Kielce: Remont elewacji wraz z robotami towarzyszącymi w budynku będącym siedzibą Urzędu Skarbowego w Starachowicach przy ul. Składowej 33.
Numer ogłoszenia: 61515 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89736 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Kielcach, ul. Witosa 78B, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 34 05 102, faks 0-41 34 458 54.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji wraz z robotami towarzyszącymi w budynku będącym siedzibą Urzędu Skarbowego w Starachowicach przy ul. Składowej 33..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania robót budowlanych w zakresie: 1) remontu elewacji budynku, zgodnie z ekspertyzą mykologiczną opracowaną przez Technobud Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ul. Piłsudskiego 22, 20-011 Lublin, obejmującego w szczególności: a) miejscową naprawę i uzupełnienie tynków, b) mycie elewacji płynem czyszczącym typu Bolix CLN lub równoważnym po uprzednim odpowiednim przygotowaniu podłoża, c) usunięcie z elewacji skażeń mikrobiologicznych za pomocą preparatu do usuwania skażeń mikrobiologicznych typu Bolix GLO complex lub równoważnym, a następnie zastosowanie preparatu do powłokowej ochrony zewnętrznych powierzchni budynków przed rozwojem glonów, grzybów, porostów i mchów typu Bolix PRO complex lub równoważnego, d) dwukrotne malowanie elewacji farbą silikonową typu Bolix SIL lub równoważną w kolorze zgodnym z istniejącym, po uprzednim zagruntowaniu preparatem typu Bolix SIG lub równoważnym; 2) wymiany obróbek blacharskich na pasie podrynnowym i na tzw. żyletkach oraz rynien i rur spustowych wykonanych z blachy stalowej powlekanej w kolorze brązowym o grubości minimum 1,0 mm. 3) częściowej wymiany istniejącej stolarki okiennej (okien drewnianych) w ilości 28 szt. na okna PCV z zachowaniem istniejącego podziału powierzchni okna, o następujących parametrach: wszystkie skrzydła rozwieralno - uchylne, współczynnik przenikania ciepła dla całego okna U nie większy niż 1,1 W(m2K), wykonane z profili PCV minimum pięciokomorowych, powierzchnia profili trwała, gładka, odporna na czynniki atmosferyczne, łatwa w czyszczeniu, w kolorze białym, okucia obwiedniowe z funkcją mikrowentylacji, zabezpieczone fabrycznie powłokami antykorozyjnymi; 4) wymiany istniejących 28 sztuk parapetów zewnętrznych i zamontowania nowych wykonanych z blachy stalowej powlekanej w kolorze białym o grubości minimum 0,7 mm. 5) po wymianie okien i parapetów uzupełnienie ubytków w tynku oraz pomalowanie ościeży od strony pomieszczenia i od strony elewacji (kolory zgodne z istniejącymi); 6) przełożenia roletek ze starych skrzydeł okiennych do nowych (dopasowanie); 7) regulacji, wymiany uszczelek i malowania pozostałych okien drewnianych oraz parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej; 8) wymiany uszkodzonych klamek w skrzydłach okiennych w ilości ok. 30 sztuk; 9) wymiany kratek wentylacyjnych zewnętrznych przy wlotach pod oknami oraz pod stropodachem; 10) wymiany puszek osłonowych odgromników; 11) likwidacji zbędnych kratek metalowych w elewacji; 12) malowania krat okiennych i wszystkich innych elementów stalowych na elewacji (np.: skrzynki, uchwyty na flagi, mocowania klimatyzatorów, itp.); 13) czyszczenia i malowania konstrukcji stalowej daszków i innych elementów (np.: poręczy, wsporników pod klimatyzatory) przy wejściach do budynku; 14) wymiany zawiasów i regulację drzwi aluminiowych przy wejściu głównym do budynku; 15) malowania bram stalowych do garaży; 16) wymiany płyt poliwęglanowych na daszku przy wejściu w budynku B od strony północnej oraz nad palarnią zewnętrzną; 17) wymiany gresu na podestach i schodach przy wejściu w budynku B od strony północnej i koło garażu w budynku C; 18) czyszczenia i naprawy murków z cegły klinkierowej przy wejściach; 19) wymiany drabiny na dach elewacja wschodnia; 20) czyszczenia i malowania komina kotłowni; 21) miejscowej naprawy pokrycia dachowego z papy na budynku A 3 miejsca, 22) zabezpieczenia elementów na budynku przed uszkodzeniem i zabrudzeniem (np.: kamery, klimatyzatory); 23) zabezpieczenia terenu robót (pomieszczeń, wyposażenia, terenów zielonych i utwardzonych) oraz terenów nie objętych zakresem robót przed zabrudzeniem, zniszczeniem czy uszkodzeniem; 24) wywozu gruzu, materiałów z demontażu i innych zanieczyszczeń z terenu robót i przekazanie ich do utylizacji bądź unieszkodliwienia; 25) usunięcia zabrudzeń i uporządkowanie pomieszczeń; 26) wykonania innych robót niezbędnych do prawidłowego, zgodnego z zasadami sztuki budowlanej wykonania ww. zakresu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doradztwa i Edukacji Sylwia Obara, ul. Targowa 16a/75, 25-520 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149631,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144907,39

  • Oferta z najniższą ceną: 144907,39 / Oferta z najwyższą ceną: 152004,91

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.