Ogłoszenie z dnia 2020-11-25
Ogłoszenie nr 615320-N-2020 z dnia 2020-11-25 r.
Gmina Pniewy Zespół Szkół im. Emilii Sczanieckiej: SUKCESYWNY ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ IM. E. SCZANIECKIEJ W PNIEWACH -2021 ROK
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pniewy Zespół Szkół im. Emilii Sczanieckiej, krajowy numer identyfikacyjny
00077721400000, ul.
Wolności
10
,
62-045
Pniewy, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
612910607, 612911844, e-mail
zespolszkolpniewy@wp.pl, bursa_szkolna_pniewy@interia.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Zespół Szkół im. E. Sczanieckiej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
tak
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zespolszkolpniewy.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNY ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ IM. E. SCZANIECKIEJ W PNIEWACH -2021 ROK
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: WARZYWA ŚWIEŻE, OWOCE Banany kg 1050 Arbuz (odVI-IX) kg 120 Ananas świeży szt 60 Brukselka świeża (IX) kg 10 Brzoskwinie (od V-IX) kg 240 Buraki kg 750 Brokuły szt 170 Bazylia doniczka szt 40 Borówki op 0,5 kg (VII, VIII) szt 5 Cebula kg 650 Cukinia kg 60 Cytryna kg 140 Czosnek siatka 1 kg szt 35 Dynia owoc IX - XI kg 110 Fasolka szparagowa żółta (IX) kg 5 Imbir korzeń kg 1 Jabłka kg 1350 Gruszka kg 435 Kalafior świeży szt 220 Kalarepa szt 110 Kapusta biała (od I-IV i IX-XII) kg 1000 Kapusta biała młoda (od V-VIII) kg 400 Kapusta włoska szt 140 Kapusta czerwona kg 420 Kiwi pakowane pojedynczo szt 1400 Koperek świeży PĘCZKI 1800 Kapusta pekińska -główka główka 120 Lubczyk doniczka szt 30 Marchew korzeń kg 1050 Mandarynki kg 75 Maliny 250g szt 10 Mango kg 2 Melon kg 3 Mięta doniczka szt 40 Nektarynka (od V-IX) kg 120 Oregano doniczka szt 15 Ogórki zielone świeże (VII, VIII, IX) kg 140 Ogórki zielone świeże ( I-VI, X-XII) kg 370 Papryka czerwona świeża( I-VI, X-XII) kg 90 Papryka czerwona świeża (VII, VIII, IX ) kg 40 Papryka żółta świeża kg 15 Pieczarki świeże kg 200 Pietruszka korzeń kg 600 Pomidory (od I-VI i od X do XII) kg 250 Pomidory (VII, VIII, IX) kg 120 Pomidorki koktajlowe op. 250g szt 15 Pomarańcza kg 130 Por kg 470 Rabarbar - m-c lipiec, sierpień kg 5 Rzodkiewka pęczek 200 Rozmaryn doniczka szt 25 Rukola liście op 100g szt 10 Roszponka liście op 100g szt 10 Sałata zielona główka 190 Sałata lodowa główka 30 Seler korzeń kg 850 Seler naciowy 0,5 kg szt 10 Szczypiorek świeży pęczek 415 Szparagi m-c maj pęczek 100 Tymianek doniczka szt 10 Truskawki - m-c czerwiec, lipiec kg 5 Winogrono kg 7 Zielona pietruszka świeża pęczek pęczek 1600 Ziemniaki młode (V, VI, VII) kg 2500 Ziemniaki jadalne kg 13000 MROŻONKI, RYBY MROŻONE, PRZETWORY RYBNE Brokuły mrożone op 2 kg op 110 Brukselka mrożona op 2,5 kg op 70 Fasolka szparagowa cieta op 2,5 op 100 Fasolka żółta cała 2,5kg op 38 Groszek mrożony op 2,5 op 45 Kalafior mrożony op 2 kg op 170 Lody śmietankowe intense 1 litr szt 12 Makrela wędzona kg 12Marchew mrożona op 2,5 kg op 120 Marchew z groszkiem mrożona op 2,5 kg op 149 Marchewka mini op 2,5 kg op 150 Marchew plastry faliste op 2,5kg op 25 Mieszanka chińska 450g szt 200 Mieszanka europejska 2,5 kg 3 składnikowa (kalafior, brokuł, marchewka) op 111 Matias - śledź solony wiaderko 2kg szt 70 Pyzy drożdżowe op 9 szt op 1300 Papryka trio paski op 2,5 kg op 15 Wiśnie mrożone op 2,5 kg op 35 Truskawki mrożone op 2,5 kg op 14 Czarna porzeczka 2,5 kg op 2 Malina 2,5 kg op 8 Mieszanka kompotowa op 2,5 kg szt 6 Ryba mrozona mintaj SHP kg 120 Ryba mrożona dorsz SHP kg 220Ryba mrozona morszczuk SHP kg 200 Ryba mrożona miruna SHP kg 300 Szpinak mrozony op2,5 kg op 21 Włoszczyzna w paski op 2,5 kg op 180 Warzywa na patelnie (premium, azjatyckie, wykwintne, wiejskie) 450g op 15 Zupa wiosenna 8 składnikowa op 2,5 kg op 30 PIECZYWO, CIASTO Bułka mała 60 g szt 8000 Bułka hamburgerowa 120g szt 300 Bułka kukurydziana 80g szt 2000 Bułka graham 80g szt 7000 Bułka hot-dog 80g szt 360 Bułka mleczna 60 g szt 200 Rogal maślany 60g szt 100 Bułka tarta 1 kg kg 350Chleb wieloziarnisty 500g krojony szt 360 Chleb zwykły 600g krojony szt 1100 Bagietka 30cm szt 30 Chleb razowy żytni 500g - krojony szt 330 Chleb pasterski 500g krojony szt 140 Chleb wiejski 500g szt 80 Kawiorek 350gr krojony szt 300 Drożdżówki 100g, szt 1800 ciastko francuskie z jabłkiem szt 150 Pączek szt 70 Babka poznańska kg 6 Pierniki kg 6 Rogale kg 8 Makowiec kg 5 MIĘSO I PRZETWORY Karkówka wieprzowa b/k surowa kg 280 Łopatka wieprzowa b/k zmielona kg 950 Mięso gulaszowe krojone w kostkę kg 400 Schab b/k surowy kg 790 szynka b/k kulka kg 175 Żeberka I klasa kg 100 Polędwica wieprzowa kg 8 Filet z kurczaka bez chrząstki świeży kg 1800Kurczak cały świeży, patroszony, tusza kg 55 Filet z indyka kg 120 Skrzydła z indyka kg 100 Porcje rosołowe świeźe kg 1200 Udo z kurczaka świeźe, surowe bez kości krzyzowej kg 950 Pałka z kurczaka kg 30 Udziec z kurczaka kg 5 Boczek parzony kg 90 Kieł. biała cieńka delikatesowa 86% miesa kg 3 Kieł. typu farmerska kg 6 Kieł. typu kanapkowa kg 2,6 Kieł. typu śląska 90% miesa kg 90 Kieł. typu śląska 90% miesa - cienka kg 30 Kieł. typu zielonogórska kg 2 Kieł. typu zwyczajna kg 140 Kiełbaski pieprzowe - cienkie kg 30Kieł. typu żywiecka kg 15 Kieł. Typu Wiejska kg 2 Kabanosy wieprzowe kg 8 Łopatka wieprzowa wędlina -73 % mięsa kg 5 Mielonka wieprz. kg 1 Mielonka zapiekana kg 1 Ogonówka parzona kg 25 Parówki cieńkie 85% mięsa kg 65 Polędwica typu sopocka kg 30 Polędwiczka wędzona kg 7 polędwica staropolska kg 8 Salami kg 5 Serdelki kg 20 szynka bamberka 73 % mięsa kg 10 Szynka gotowana kg 40 szynka bez wędzenia 74 % mięsa kg 20 szynka starowiejska kg 8 Szynka konserwowa kg 18 szynka pieczona 73 % mięsa kg 17szynka polska kg 9 Szynka tyrolska kg 5 szynka wiejska kg 18 szynka wiejska wędzona 99% mięsa kg 12 szynka ze wsi 96,5 % mięsa kg 10 szynka drobiowa 85 % mięsa kg 40 szynka delikatesowa z kurcząt 89% mięsa kg 10 szynka -pierś o smaku maslanym 79% mięsa kg 10 szynka - polędwica z kurcząt - 89% mięsa kg 10 szynka drobiowa z papryką - 89% mięsa kg 10Pierś pieczona z pomidorami i ziołami - 97 % mięsa kg 10 Pierś pieczona 97% mięsa kg 10Wędlina drobiowa kg 8Szynkowa wieprzowa kg 17Smalec kg 2
II.5) Główny kod CPV: 15300000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
03200000-3 |
15100000-9 |
15110000-2 |
15131500-0 |
15331100-8 |
15229000-9 |
15000000-8 |
15830000-5 |
15610000-7 |
15872400-5 |
15320000-7 |
15811000-6 |
15511000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-02 lub zakończenia: 2021-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
Zamawiający wymaga złożenie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik
nr 2 I 3 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga złożenie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik
nr 2 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga złożenie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik
nr 2 do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
TERMIN PŁATNOSCI | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zgodnie z zapisami umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-03, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | WARZYWA I OWOCE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 15300000-1, 03200000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
NAJNIŻSZA CENA | 60,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | MIĘSO I PRZETWORY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 15100000-9, 15131100-6, 15110000-2, 15131500-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
NAJNIŻSZA CENA | 60,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | MROŻONKI, RYBY MROŻONE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 15331100-8, 15229000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
NAJNIŻSZA CENA | 60,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | PRZETWORY KONSERWOWE, MĄCZNE, TŁUSZCZE, JAJA, PRZYPRAWY I INNE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 15000000-8, 15830000-5, 15610000-7, 15851100-9, 15872400-5, 15981000-8, 15320000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
NAJNIŻSZA CENA | 60,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | PIECZYWO |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 15811000-6, 15810000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
NAJNIŻSZA CENA | 60,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | NABIAŁ |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 15511000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
NAJNIŻSZA CENA | 60,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI PNIEWY
- Budowa ulic Sasankowej, Różanej, Lawendowej w Pniewach.
- Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Pniewy w 2025 r.
więcej: przetargi PNIEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów spożywczych sypkich do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Dostawa warzyw i owoców
- Sukcesywna dostawa żywności w podziale na zadania
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
- P.32.2025 Zakup i dostawa pieczywa dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawy mięsa i podrobów drobiowych, mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych i wędlin drobiowych oraz ryb
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.