Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-23
Katowice: Dostawa elementów sieciowych (aktywnych)
Numer ogłoszenia: 61545 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów sieciowych (aktywnych).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów sieciowych (aktywnych) zwanych dalej urządzeniami. 2. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12, pokój 417. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który stanowi jego integralną część. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty otrzymania zamówienia wystawionego w wyniku zawarcia umowy. 6. Wymagany termin gwarancji: nie mniej niż 24 miesiące (dotyczy poz. 1-4 załącznika nr 2 do SIWZ)/ nie mniej niż 36 miesięcy (dotyczy poz. 5-6 załącznika nr 2 do SIWZ). Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na urządzenia o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Za równoważny Zamawiający uzna sprzęt, którego parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe będą takie same lub wyższe niż te, które zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Opis techniczny oferowanych urządzeń wraz ze wskazaniem ich parametrów technicznych, spełniających warunki techniczne wymagane przez Zamawiającego określone w SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ do ewentualnego wykorzystania). 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane urządzenia posiadają deklarację zgodności CE - dotyczy wyłącznie poz. 1,2,4 wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ - Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane urządzenia posiadają certyfikat (FCC) zgodności z normami telekomunikacyjnymi lub równoważny - dotyczy wyłącznie poz. 1,2,4 wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ - Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane urządzenia posiadają certyfikat (RoHS) zgodności z normami ograniczającymi wykorzystywanie szkodliwych i niebezpiecznych substancji lub równoważny - dotyczy wyłącznie poz. 1,2,4 wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ - Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1) zakończenia serii produkcyjnej danego modelu urządzenia oraz rozpoczęcia produkcji egzemplarza o wyższych parametrach technicznych od opisanych przez Zamawiającego w SIWZ, 2) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy, np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 3) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 4) konieczność zmiany miejsca dostawy, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy; 5) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, 6) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 7) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, 8) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta urządzeń lub przez Wykonawcę, 9) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pok. 69 IIIp.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 11:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pok. 69 IIIp.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa organizacji, koordynacji i obsługi wydarzeń plenerowych promujących Fundusze Europejskie dla Śląskiego podzielonych na trzy części
- Naprawa dachów lub obiektów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń i pracami towarzyszącymi na obiektach jednostek garnizonu śląskiego
- Przeglądy oraz serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
- REMONT 3 WENTYLATORÓW STRUMIENIOWYCH FLAKTWOODS JTS063-3-9 ZAMONTOWANYCH W TUNELU KATOWICKIM
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej-L
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych związanych z przebudową zjazdu na drogę dla rowerów z ul. Hallera w rejonie S86 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Gminie Izbica"
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa miejskiej sieci e-Szczytno
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Zakup urządzeń sieciowych
- Modernizacja systemu zabezpieczeń typu Next-Generation Firewall służącego do zabezpieczenia ruchu sieciowego na styku sieci - poprzez wymianę obecnie posiadanych urządzeń na nowe
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.