Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2018-09-11
Ogłoszenie nr 615506-N-2018 z dnia 2018-09-11 r.
Gmina Zawady z siedzibą Urząd Gminy Zawady: Budowa mostu na rzece Narew wraz z dojazdami i rozbiórką mostu istniejącego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zawady z siedzibą Urząd Gminy Zawady, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
Plac Wolności
12
,
16075
Zawady, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 7140028 w. 39, e-mail
j.wadolowski@gminazawady.pl, faks
85 7140028 w. 31.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
http://bip.ug.zawady.wrotapodlasia.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.ug.zawady.wrotapodlasia.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć osobiście lub zapośrednictwem operatora pocztowegow siedzibie Zamawiającego
Adres:
Plac Wolności 12, 16-075 Zawady pokój. Nr 11
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa mostu na rzece Narew wraz z dojazdami i rozbiórką mostu istniejącego
Numer referencyjny:
OT.271.4.2018.JW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamawiający oczekuje wykonania n/w robót wg. projektu mgr inż. Dariusz Lendzioszek Budowa mostu na rzece Narew wraz z dojazdami i rozbiórką mostu istniejącego I. CZĘŚĆ OPISOWA 1. Opis techniczny OPIS TECHNICZNY do projektu budowlanego na budowę mostu przez rzekę Narew w miejscowości Łaś Toczyłowo gmina Zawady, powiat białostocki i gminy Trzcianne, powiat moniecki. Projektowany most przez rzekę Narew w miejscowości Łaś Toczyłowo gmina Zawady wraz z dojazdami usytuowany będzie na następujących działkach: - nr 80/12, 80/13, 80/14, 80/15, 409/3 obręb ewidencyjny Łaś Toczyłowo (12), jednostka ewidencyjna Zawady (200215_2), - nr 544, 527/2, 526 obręb ewidencyjny Zajki, jednostka ewidencyjna Trzcianne. 1. Przedmiot inwestycji i podstawa opracowania Przedmiotem inwestycji jest budowa mostu przez rzekę Narew w miejscowości Łaś Toczyłowo. Niniejszą dokumentację opracowano na podstawie: a) pomiary własne w terenie, b) mapę sytuacyjno-wysokościową, c) uzgodnienia techniczne z Inwestorem, d) Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. "w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie". e) Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 sierpnia 2000 r. "w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie". f) projekt pn. "Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1969 B na odcinku przejścia przez miejscowość Łaś Toczyłowo (Gmina Zawady) od km rob. 0+000 do km rob. 0+800,00 wraz z budową zjazdów" opracowany przez "DROSAN" 16-010 Wasilków, ul. gen. Sosnkoskiego 10. 2. Inwestor Inwestorem jest Gmina Zawady, Plac Wolności 12, 16-075 Zawady. 3. Istniejący stan zagospodarowania działki Istniejący most przez rzekę Narew jest sześcioprzęsłowy o długości 87,00, szerokość jezdni 5,00m. Długość przęseł 12,50+14,00+15,55+14,50+15,50+14,95m. Ustrój niosący stalowy z 4 szt. dźwigarów stalowych I NP 500 w każdym przęśle. Pomost drewniany, podwójny z bali gr. 100mm i 50mm ułożony na drewnianych poprzecznicach. Podpory skrajne /przyczółki/ drewniane, palowe ze skrzydełkami. Obiekt w obecnym stanie jest uszkodzony i wyłączony z eksploatacji. Istniejąca droga na dojazdach do mostu jest o nawierzchni gruntowej ulepszonej żwirowej. Szerokość jezdni 4,50-5,00m, szerokość korony 6,50m-7,50m. Odwodnienie istniejącej drogi odbywa się systemem powierzchniowego spływu naturalnym ukształtowaniem terenu rowami przydrożnymi do istniejących cieków wodnych. W chwili obecnej droga służy do obsługi ruchu lokalnego i transportu rolniczego. 4. Projektowane elementy zagospodarowania terenu Przewiduje się rozbiórkę istniejącego mostu. W miejscu istniejącego obiektu projektuje się most drogowy stalowy sześcioprzęsłowy, wolnopodparty, stalowy o długości 87,00m. Szerokość całkowita mostu 5,36 m. Długość przęseł 12,75+14,50+15,30+15,30+15,20+13,95m.Szerokość całkowita mostu wynosi 5,36m, szerokość jezdni 5,00m. Przewiduje się korektę przebiegu dojazdów do obiektu mostowego. Most zaprojektowany został na obciążenie do 100 kN(10 ton). Szerokość jezdni na dojazdach będzie wynosić 5,00m z kruszywa stabilizowanego mechanicznie. Początek trasy budowanych dojazdów przyjęto w kilometrze 0+000, koniec przyjęto w kilometrze 0+175,71. 5. Konstrukcja mostu 5.1. Przyczółki mostu Podpory z rur stalowych o średnicy min. 323,9/6mm wbite w grunt i wypełnione betonem zbrojonym zwieńczone oczepem z dwóch ceowników stalowych NP 300. Ścianka zapleczna przyczółków żelbetowa oparta o wbite w grunt rury stalowe, wykonywana na "mokro z betonu C25/30 (B 30). Zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych zgodnie z pkt. 5.3. 5.2. Filary Podpory pośrednie nurtowe z rur stalowych o średnicy min. 323,9/6mm wbite w grunt i wypełnione betonem zbrojonym zwieńczone oczepem z dwóch ceowników stalowych NP 300. Zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych zgodnie z pkt. 5.3. 5.3. Ustrój niosący Ustrój niosący z dźwigarów stalowych I NP 500 z odzysku po cztery w każdym przęśle. Poprzecznie belki stalowe stężone ceownikami 300 z odzysku. W przęśle trzy stężenia poprzeczne. Rozstaw dźwigarów 140+140+140cm. Dźwigary oparte na oczepach przyczółków za pośrednictwem podkładek z blach stalowych. Wszystkie elementy stalowe konstrukcji nośnej należy odtłuścić i oczyścić metodą strumieniowo ścierną do stopnia czystości Sa 2,5 i pomalować. Do zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej mostu należy używać farby posiadające aprobaty techniczne wydane przez IBDiM W-wa ,grubość powłoki po wyschnięciu 200?m. 5.4. Pomost Na dżwigarach ustroju niosącego oparto poprzecznice drewniane o przekroju 24cmx24cm z drewna impregnowanego w nasycalni. Na poprzecznicach należy nadać jednostronny spadek poprzeczny ok. 1,5 % poprzez wykonanie wcięć nad dźwigarami. Pokład dolny mostu z bali impregnowanych w nasycalni grubości 10 cm przymocowanych do poprzecznic drewnianych. Pokład górny z desek gr. 5 cm przymocowanych do pokładu dolnego. Odwodnienie jezdni odbywa się powierzchniowo poprzecznie bezpośrednio do rzeki. 5.5. Płyta przejściowa Na początku i końcu mostu zaprojektowano płyty przejściowe wykonywane na "mokro" z betonu C25/30 (B 30) oparte na ściance zaplecznej. 5.6. Izolacja Wszystkie powierzchnie betonowe i stalowe elementów mostu od strony naziomu należy pokryć podwójną powłoką izolacyjną z lepiku na zimno. 6. Opis projektowanej drogi na dojazdach Na całym odcinku jezdnia o szerokości 5,00m i obustronne pobocza gruntowe od 0,75m do 1,00m, korona drogi 6,50-7,00m. Spadek poprzeczny na prostej 2,5%. Projektuje się następujące warstwy konstrukcyjne: -w-wa nawierzchni grubości 25 cm z kruszywa niezwiązanego CNR 0-31,5mm wg PN-EN-13285 stabilizowanego mechanicznie. 7. Schody Na początku mostu po stronie lewej na końcu mostu po stronie prawej zaprojektowano prefabrykowane schody przewidziane dla służb utrzymaniowych. 8. Bariery ochronne Na dojazdach do mostu zaprojektowano bariery ochronne stalowe o parametrach N2,W4. 9. Uzbrojenia terenu W obrębie projektowanej inwestycji nie znajdują się urządzenia podziemne i napowietrzne. II. CZĘŚĆ RYSUNKOWA - rozdział VI SIWZ - w osobnych plikach na stronie internetowej zamawiającego 1. orientacja 2. projekt zagospodarowania terenu 3. profil podłużny dojazdów 4. plan pali 5. widok z boku mostu 6. przekrój podłużny mostu 7. przekrój poprzeczny mostu 8/1.pal nośny przyczółka 8/2.pal ścianki zaplecznej przyczółka 8/3.pal nośny filara 8/4.pal izbicy 9. ścianki zapleczne przyczółków 10. zbrojenie ścianek zaplecznych przyczółków 11. płyta przejściowa 12. oczep 13. łożysko 14. filar 14/1. szczegół A 14/2. szczegół B 14/3. szczegół C 14/4. szczegół D 14/5. szczegół E 15. dźwigar 16. stężenia poprzeczne 17. izbica 18. połączenie pomostu z przyczółkiem 19. wspornik 20. przekroje normalne 21. przekroje poprzeczne 22. schody 23. inwentaryzacja - stan istniejący
II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45230000-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-12-20
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Wykonawca wykaże się doświadczeniem , w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 1 roboty budowlanej polegającej polegających na:
Budowie lub remoncie elementów konstrukcyjnych mostu o długości minimum 29 metrów i wartości brutto nie mniejszej niż 500000 zł
3 . wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do laboratorium wykonującego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia
4. wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do oznakowania i zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodnie z:- załącznikiem 1 i 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).
5. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, które spełniają następujące wymagania:
jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika budowy: minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - min. 2 lata doświadczenia przy budowie lub przebudowie mostów lub obiektów inżynierskich na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót mostowych, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności mostowej (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów,
obsługa geodezyjna min 1 osoba posiadająca, uprawnienia w zakresie geodezyjna obsługa inwestycji
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 Należy wykazać roboty budowlane potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.2)c)1. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Oświadczenie o laboratorium załącznik Nr 8
Oświadczenie o oznakowaniu załącznik Nr 9
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 6 . Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku 5.1.2)c)5 . Do wykazu należy załączyć oświadczenie , że osoby wymienione w wykazie spełniają warunki wymagane przez zamawiającego- załącznik Nr 7
Wykaz potencjału technicznego - sprzętu potwierdzający spełnienie warunku 5.1.2.c)2 i 3 z którego będzie korzystał Wykonawca wraz z informacją o podstawie dysponowania tym potencjałem technicznym -
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Zobowiązanie wymagane postanowieniami punktu 7.4. Instrukcji dla oferentów, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - dołączone do oferty 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 30 000,00 zł ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych) w terminie do dnia 26.09.2018 r., godz. 09 50
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 20,00 |
doświadczenie kierownika budowy | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w niżej wymienionych przypadkach : 1. w zakresie wynagrodzenia: 1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania Umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, określonej w § 5 ust. 1 Umowy; 2) w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 Ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę - o wartość wynikającą z tych zmian; 3) w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę - o wartość wynikającą z tych zmian. 2. w zakresie terminu: w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 3 ust. 1 , nie więcej jednak, niż; 1) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych lub hydrologicznych nie pozwalających na prowadzenie prac lub uniemożliwiających zapewnienie ich odpowiedniej jakości zgodnie z zasadami wiedzy technicznej lub wymagających odtworzenia wykonanych już elementów (wyjątkowo duże opady atmosferyczne, wyjątkowo wysoka woda) o czas: - występowania w/w warunków atmosferycznych - usunięcia skutków w/w warunków atmosferycznych 2) 3) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji, innych obiektów budowlanych, które wymagają przebudowy lub innych przeszkód w gruncie np. niewybuchów, wykopalisk, przeszkód geologicznych o czas po którym będzie możliwa kontynuacja robót. 4) 5) zlecenia robót zamiennych lub nieprzewidzianych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego; 6) wystąpienia okoliczności wynikających z działania siły wyższej (przez którą rozumie się wydarzenia, które w chwili podpisania umowy nie mogły być przez Strony przewidziane i zostały spowodowane przez okoliczności od nich niezależne takie jak wojna, pożar, powódź, inne naturalne klęski, restrykcje lub prawne rozporządzenia, rządu, strajki itp.), uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie, dopuszcza się możliwość wydłużenia każdego z terminów o których mowa w § 2, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; 7) zmiany/wprowadzenia podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji Zamawiającego; 8) także w innych przypadkach wymienionych w art. 144 Prawa zamówień publicznych 3. Zmiany wymienione w ust. 2 nie stanowią zobowiązania do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie do umowy. - w przypadku każdej zmiany , o której mowa w ust. 2 po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności i czasu jej trwania. 4. Wszystkie zmiany, o których mowa w § 20 powinny być wprowadzone do umowy aneksem z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-26, godzina: 09:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Osiek Wielki (Osiedle Leśne)
- Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Kłomnice ul. Janaszowska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.