eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkawinaInstalacja systemów energii odnawialnej w GminachNiepołomice, Wieliczka, Skawina oraz Miechów na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych (dotyczy budynków użyteczności publicznej w Gminie Skawina)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-18

Skawina: Instalacja systemów energii odnawialnej w Gminach: Niepołomice, Wieliczka, Skawina oraz Miechów na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych (dotyczy budynków użyteczności publicznej w Gminie Skawina)
Numer ogłoszenia: 61550 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Skawinie , Rynek 1, 32-050 Skawina, woj. małopolskie, tel. 012 2764680, faks 012 2763339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skawina.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja systemów energii odnawialnej w Gminach: Niepołomice, Wieliczka, Skawina oraz Miechów na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych (dotyczy budynków użyteczności publicznej w Gminie Skawina).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja, w ramach projektu Instalacja systemów energii odnawialnej w Gminach: Niepołomice, Wieliczka, Skawina oraz Miechów na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych, zadań: Zadanie nr 1. Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Kompleksu Camena Centrum Kultury i Sportu w Skawinie. Zadanie nr 2. Zwiększenie efektywności energetycznej Zespołu Szkół Publicznych w Radziszowie w zakresie modernizacji kotłowni, instalacji pompy ciepła, montażu instalacji fotowoltaicznej, budowy centrali wentylacyjnej oraz instalacji i wdrożenia systemu monitoringu i zarządzania zużyciem energii z usługą eksploatacji. Zadanie nr 3. Zwiększenie efektywności energetycznej Zespołu Szkół Publicznych w Radziszowie w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych wraz z wymianą drzwi i okien. Zakres zamówienia: Zadanie 1: a) Opracowanie dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, b) Docieplenie ścian zewnętrznych hali basenów, c) Docieplenie ścian zewnętrznych murowanych z cegły, d) Budowa dodatkowego źródła ciepła w oparciu o pompę ciepła wraz z modernizacją istniejącej instalacji grzewczej i wentylacyjnej, e) Budowa instalacji klimatyzacji w holu oraz szatni, f) Montaż folii przeciwsłonecznych na oknach od strony południowej budynku, g) Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kWp, h) Instalacja i wdrożenie systemu monitoringu i zarządzania zużyciem energii elektrycznej i cieplnej z usługą eksploatacji, i) Nadzór Autorski w okresie realizacji przedsięwzięcia, i) Serwisowanie zamontowanych i zmodernizowanych urządzeń w okresie 5 lat od odbioru końcowego, j) Opracowanie świadectwa energetycznego budynku. Zadanie 2: a) Opracowanie dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, b) Modernizacja kotłowni polegająca na wymianie kotłów gazowych na cele c.o. i c.w.u., instalacji pompy ciepła wspomagającej przygotowanie c.w.u. oraz opracowaniu i wykonaniu automatyki sterującej pracą węzła cieplnego i współpracującej z Systemem Zarządzania Energią, c) Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kWp, d) Budowa wentylacji nawiewno-wywiewnej w segmencie sportowym, e) Instalacja i wdrożenie systemu monitoringu i zarządzania zużyciem energii elektrycznej i cieplnej z usługą eksploatacji, f) Nadzór Autorski w okresie realizacji przedsięwzięcia, g) serwisowanie na własny koszt zamontowanych i zmodernizowanych urządzeń w okresie 5 lat od odbioru końcowego, h) Opracowanie świadectwa energetycznego budynku. Zadanie 3: Docieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły oraz docieplenie ścian zewnętrznych przyziemia - cokoły, wymiana stolarki - okien i drzwi; Powierzchnia elewacji do ocieplenia- 2 852,854 m2, Wymiana parapetów - 87,318 m2, obróbki murów ogniowych - 55,733 m2, wymiana rur spustowych - 193,850 m2, powierzchnia szpalet do ocieplenia - 254,619 m2, powierzchnia tynku mozaikowego - 510,362 m2, powierzchnia stolarki okiennej - 583,52 m2, powierzchnia stolarki drzwiowej - 46,36 m2.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 09.33.12.00-0, 45.33.10.00-6, 31.71.23.31-9, 71.32.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6, 45.00.00.00-7, 38.42.40.00-3, 45.32.10.00-3, 42.16.00.00-8, 42.16.40.00-6, 45.33.11.10-0, 45.44.30.00-4, 45.32.10.00-3, 45.42.10.00-4, 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 zł) W przypadku składania ofert częściowych, wadium wynosi: Zadanie nr 1 - 20 000,00 zł, Zadanie nr 2 - 5 000,00 zł, Zadanie nr 3 - 15 000,00 zł W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Skawina, 32-050 Skawina, Rynek 1: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie, Oddział Skawina Nr 36 8591 0007 0020 0560 0013 0005.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże odpowiednio: Zadanie Nr 1: - że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty polegające na wykonaniu minimum jednej instalacji fotowoltaicznej, o wartości netto minimum 180 000,00 zł, wykonaniu minimum jednej instalacji pompy ciepła, o wartości netto minimum 400 000,00 zł oraz wykonaniu minimum jednej wentylacji mechanicznej, o wartości netto minimum 300 000,00 zł Zadanie Nr 2: - że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty polegające na wykonaniu minimum jednej instalacji fotowoltaicznej, o wartości netto minimum 55 000,00 zł, wykonaniu minimum jednej instalacji pompy ciepła o wartości netto minimum 40 000,00 zł, wykonaniu minimum jednej wentylacji mechanicznej, o wartości netto minimum 45 000,00 zł oraz wykonaniu minimum jednej kotłowni gazowej, o wartości netto minimum 200 000 zł. Uwaga: Składając ofertę na dwa zadania Nr 1 i Nr 2, warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: - że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty polegające na wykonaniu minimum jednej instalacji fotowoltaicznej, o wartości netto minimum 180 000,00 zł, wykonaniu minimum jednej instalacji pompy ciepła, o wartości netto minimum 400 000,00 zł, wykonaniu minimum jednej wentylacji mechanicznej, o wartości netto minimum 300 000,00 zł oraz wykonaniu minimum jednej kotłowni gazowej, o wartości netto minimum 200 000 zł. Zadanie Nr 3: - że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty polegające na ociepleniu ścian zewnętrznych budynku i wymiany okien o łącznej wartości netto minimum 1 000 000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, odpowiednio: Zadanie Nr 1: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch projektów instalacji fotowoltaicznej i co najmniej dwóch projektów instalacji pomp ciepła oraz - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych oraz doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch projektów wentylacji mechanicznej oraz co najmniej dwóch projektów instalacji pomp ciepła oraz - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie w realizacji co najmniej jednej budowy instalacji fotowoltaicznej i co najmniej jednej instalacji pompy ciepła oraz - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie co i wentylacji oraz doświadczenie w realizacji co najmniej jednej instalacji wentylacji mechanicznej Zadanie Nr 2: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch projektów instalacji fotowoltaicznej i co najmniej dwóch projektów instalacji pomp ciepła oraz - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji gazowych i wentylacyjnych oraz doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch projektów wentylacji mechanicznej oraz co najmniej dwóch projektów instalacji pomp ciepła oraz - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie w realizacji co najmniej jednej budowy instalacji fotowoltaicznej i co najmniej jednej instalacji pompy ciepła oraz - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji gazowych i wentylacyjnych oraz doświadczenie w realizacji co najmniej jednej instalacji wentylacji mechanicznej i co najmniej jednej kotłowni gazowej. Zadanie Nr 3: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający wymaga przedstawienia robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia opisanego w SIWZ.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz OFERTA oraz odpowiednie formularze - Zbiorcze Zestawienie Kosztów, stanowiące Załączniki do SIWZ. 2. Zaleca się dołączenie do oferty aktualnych dokumentów, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty (np. aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy). Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wzorem załączonym do Specyfikacji. 5. Kosztorys ofertowy - dla Zadania Nr 3

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - długość okresu rękojmi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podanego terminu wykonania zamówienia wyłącznie w przypadku: 1) wystąpienia obiektywnych i uzasadnionych okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy, w szczególności wynikających z procedury uzgodnień i decyzji umożliwiających wykonanie projektowanych robót budowlanych, 2) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót budowlanych zgodnie z harmonogramem, 3) wystąpienia siły wyższej (katastrofalnych działań przyrody, zdarzeń nadzwyczajnych w postaci zaburzeń życia zbiorowego, jak wojna, zamieszki krajowe). 4) wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych a niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia. Zmiana wynagrodzenia: Wynagrodzenie może ulec zmianie jedynie z powodu: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót, w przypadku uznania ich wykonania za zbędne, na skutek wystąpienia sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/umigskawina
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Skawina, Zespół ds. Zamówień Publicznych, Skawina, Rynek 14, pok. 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Skawina, Biuro Obsługi Mieszkańców, 32-050 Skawina, Rynek 14, pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1. Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Kompleksu Camena Centrum Kultury i Sportu w Skawinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest zwiększenie efektywności energetycznej budynku Kompleksu Camena Centrum Kultury i Sportu w Skawinie, w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zakres: a) Opracowanie dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, b) Docieplenie ścian zewnętrznych hali basenów, c) Docieplenie ścian zewnętrznych murowanych z cegły, d) Budowa dodatkowego źródła ciepła w oparciu o pompę ciepła wraz z modernizacją istniejącej instalacji grzewczej i wentylacyjnej, e) Budowa instalacji klimatyzacji w holu oraz szatni, f) Montaż folii przeciwsłonecznych na oknach od strony południowej budynku, g) Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kWp, h) Instalacja i wdrożenie systemu monitoringu i zarządzania zużyciem energii elektrycznej i cieplnej z usługą eksploatacji, i) Nadzór Autorski w okresie realizacji przedsięwzięcia, i) Serwisowanie zamontowanych i zmodernizowanych urządzeń w okresie 5 lat od odbioru końcowego, j) Opracowanie świadectwa energetycznego budynku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 09.33.12.00-0, 45.33.10.00-6, 31.71.23.31-9, 71.32.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6, 45.00.00.00-7, 38.42.40.00-3, 45.32.10.00-3, 42.16.00.00-8, 42.16.40.00-6, 45.33.11.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2. Zwiększenie efektywności energetycznej Zespołu Szkół Publicznych w Radziszowie w zakresie modernizacji kotłowni, instalacji pompy ciepła, montażu instalacji fotowoltaicznej, budowy centrali wentylacyjnej oraz instalacji i wdrożenia systemu monitoringu i zarządzania zużyciem energii z usługą eksploatacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) Opracowanie dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, b) Modernizacja kotłowni polegająca na wymianie kotłów gazowych na cele c.o. i c.w.u., instalacji pompy ciepła wspomagającej przygotowanie c.w.u. oraz opracowaniu i wykonaniu automatyki sterującej pracą węzła cieplnego i współpracującej z Systemem Zarządzania Energią, c) Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kWp, d) Budowa wentylacji nawiewno-wywiewnej w segmencie sportowym, e) Instalacja i wdrożenie systemu monitoringu i zarządzania zużyciem energii elektrycznej i cieplnej z usługą eksploatacji, f) Nadzór Autorski w okresie realizacji przedsięwzięcia, g) serwisowanie na własny koszt zamontowanych i zmodernizowanych urządzeń w okresie 5 lat od odbioru końcowego, h) Opracowanie świadectwa energetycznego budynku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 09.33.12.00-0, 45.33.10.00-6, 31.71.23.31-9, 71.32.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6, 45.00.00.00-7, 38.42.40.00-3, 45.32.10.00-3, 42.16.00.00-8, 42.16.40.00-6, 45.33.11.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. długość okresu rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3. Zwiększenie efektywności energetycznej Zespołu Szkół Publicznych w Radziszowie w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych wraz z wymianą drzwi i okien..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Docieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły oraz docieplenie ścian zewnętrznych przyziemia - cokoły, wymiana stolarki - okien i drzwi. Powierzchnia elewacji do ocieplenia- 2 852,854 m2, Wymiana parapetów - 87,318 m2, obróbki murów ogniowych - 55,733 m2, wymiana rur spustowych - 193,850 m2, powierzchnia szpalet do ocieplenia - 254,619 m2, powierzchnia tynku mozaikowego - 510,362 m2, powierzchnia stolarki okiennej - 583,52 m2, powierzchnia stolarki drzwiowej - 46,36 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.32.10.00-3, 45.42.10.00-4, 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. długość okresu rękojmi - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.