Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-18
Skawina: Instalacja systemów energii odnawialnej w Gminach: Niepołomice, Wieliczka, Skawina oraz Miechów na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych (dotyczy budynków użyteczności publicznej w Gminie Skawina)
Numer ogłoszenia: 61550 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Skawinie , Rynek 1, 32-050 Skawina, woj. małopolskie, tel. 012 2764680, faks 012 2763339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skawina.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja systemów energii odnawialnej w Gminach: Niepołomice, Wieliczka, Skawina oraz Miechów na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych (dotyczy budynków użyteczności publicznej w Gminie Skawina).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja, w ramach projektu Instalacja systemów energii odnawialnej w Gminach: Niepołomice, Wieliczka, Skawina oraz Miechów na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych, zadań: Zadanie nr 1. Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Kompleksu Camena Centrum Kultury i Sportu w Skawinie. Zadanie nr 2. Zwiększenie efektywności energetycznej Zespołu Szkół Publicznych w Radziszowie w zakresie modernizacji kotłowni, instalacji pompy ciepła, montażu instalacji fotowoltaicznej, budowy centrali wentylacyjnej oraz instalacji i wdrożenia systemu monitoringu i zarządzania zużyciem energii z usługą eksploatacji. Zadanie nr 3. Zwiększenie efektywności energetycznej Zespołu Szkół Publicznych w Radziszowie w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych wraz z wymianą drzwi i okien. Zakres zamówienia: Zadanie 1: a) Opracowanie dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, b) Docieplenie ścian zewnętrznych hali basenów, c) Docieplenie ścian zewnętrznych murowanych z cegły, d) Budowa dodatkowego źródła ciepła w oparciu o pompę ciepła wraz z modernizacją istniejącej instalacji grzewczej i wentylacyjnej, e) Budowa instalacji klimatyzacji w holu oraz szatni, f) Montaż folii przeciwsłonecznych na oknach od strony południowej budynku, g) Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kWp, h) Instalacja i wdrożenie systemu monitoringu i zarządzania zużyciem energii elektrycznej i cieplnej z usługą eksploatacji, i) Nadzór Autorski w okresie realizacji przedsięwzięcia, i) Serwisowanie zamontowanych i zmodernizowanych urządzeń w okresie 5 lat od odbioru końcowego, j) Opracowanie świadectwa energetycznego budynku. Zadanie 2: a) Opracowanie dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, b) Modernizacja kotłowni polegająca na wymianie kotłów gazowych na cele c.o. i c.w.u., instalacji pompy ciepła wspomagającej przygotowanie c.w.u. oraz opracowaniu i wykonaniu automatyki sterującej pracą węzła cieplnego i współpracującej z Systemem Zarządzania Energią, c) Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kWp, d) Budowa wentylacji nawiewno-wywiewnej w segmencie sportowym, e) Instalacja i wdrożenie systemu monitoringu i zarządzania zużyciem energii elektrycznej i cieplnej z usługą eksploatacji, f) Nadzór Autorski w okresie realizacji przedsięwzięcia, g) serwisowanie na własny koszt zamontowanych i zmodernizowanych urządzeń w okresie 5 lat od odbioru końcowego, h) Opracowanie świadectwa energetycznego budynku. Zadanie 3: Docieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły oraz docieplenie ścian zewnętrznych przyziemia - cokoły, wymiana stolarki - okien i drzwi; Powierzchnia elewacji do ocieplenia- 2 852,854 m2, Wymiana parapetów - 87,318 m2, obróbki murów ogniowych - 55,733 m2, wymiana rur spustowych - 193,850 m2, powierzchnia szpalet do ocieplenia - 254,619 m2, powierzchnia tynku mozaikowego - 510,362 m2, powierzchnia stolarki okiennej - 583,52 m2, powierzchnia stolarki drzwiowej - 46,36 m2.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 09.33.12.00-0, 45.33.10.00-6, 31.71.23.31-9, 71.32.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6, 45.00.00.00-7, 38.42.40.00-3, 45.32.10.00-3, 42.16.00.00-8, 42.16.40.00-6, 45.33.11.10-0, 45.44.30.00-4, 45.32.10.00-3, 45.42.10.00-4, 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 zł) W przypadku składania ofert częściowych, wadium wynosi: Zadanie nr 1 - 20 000,00 zł, Zadanie nr 2 - 5 000,00 zł, Zadanie nr 3 - 15 000,00 zł W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Skawina, 32-050 Skawina, Rynek 1: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie, Oddział Skawina Nr 36 8591 0007 0020 0560 0013 0005.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże odpowiednio: Zadanie Nr 1: - że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty polegające na wykonaniu minimum jednej instalacji fotowoltaicznej, o wartości netto minimum 180 000,00 zł, wykonaniu minimum jednej instalacji pompy ciepła, o wartości netto minimum 400 000,00 zł oraz wykonaniu minimum jednej wentylacji mechanicznej, o wartości netto minimum 300 000,00 zł Zadanie Nr 2: - że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty polegające na wykonaniu minimum jednej instalacji fotowoltaicznej, o wartości netto minimum 55 000,00 zł, wykonaniu minimum jednej instalacji pompy ciepła o wartości netto minimum 40 000,00 zł, wykonaniu minimum jednej wentylacji mechanicznej, o wartości netto minimum 45 000,00 zł oraz wykonaniu minimum jednej kotłowni gazowej, o wartości netto minimum 200 000 zł. Uwaga: Składając ofertę na dwa zadania Nr 1 i Nr 2, warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: - że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty polegające na wykonaniu minimum jednej instalacji fotowoltaicznej, o wartości netto minimum 180 000,00 zł, wykonaniu minimum jednej instalacji pompy ciepła, o wartości netto minimum 400 000,00 zł, wykonaniu minimum jednej wentylacji mechanicznej, o wartości netto minimum 300 000,00 zł oraz wykonaniu minimum jednej kotłowni gazowej, o wartości netto minimum 200 000 zł. Zadanie Nr 3: - że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty polegające na ociepleniu ścian zewnętrznych budynku i wymiany okien o łącznej wartości netto minimum 1 000 000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, odpowiednio: Zadanie Nr 1: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch projektów instalacji fotowoltaicznej i co najmniej dwóch projektów instalacji pomp ciepła oraz - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych oraz doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch projektów wentylacji mechanicznej oraz co najmniej dwóch projektów instalacji pomp ciepła oraz - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie w realizacji co najmniej jednej budowy instalacji fotowoltaicznej i co najmniej jednej instalacji pompy ciepła oraz - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie co i wentylacji oraz doświadczenie w realizacji co najmniej jednej instalacji wentylacji mechanicznej Zadanie Nr 2: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch projektów instalacji fotowoltaicznej i co najmniej dwóch projektów instalacji pomp ciepła oraz - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji gazowych i wentylacyjnych oraz doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch projektów wentylacji mechanicznej oraz co najmniej dwóch projektów instalacji pomp ciepła oraz - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie w realizacji co najmniej jednej budowy instalacji fotowoltaicznej i co najmniej jednej instalacji pompy ciepła oraz - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji gazowych i wentylacyjnych oraz doświadczenie w realizacji co najmniej jednej instalacji wentylacji mechanicznej i co najmniej jednej kotłowni gazowej. Zadanie Nr 3: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający wymaga przedstawienia robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia opisanego w SIWZ.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz OFERTA oraz odpowiednie formularze - Zbiorcze Zestawienie Kosztów, stanowiące Załączniki do SIWZ. 2. Zaleca się dołączenie do oferty aktualnych dokumentów, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty (np. aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy). Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wzorem załączonym do Specyfikacji. 5. Kosztorys ofertowy - dla Zadania Nr 3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - długość okresu rękojmi - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podanego terminu wykonania zamówienia wyłącznie w przypadku: 1) wystąpienia obiektywnych i uzasadnionych okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy, w szczególności wynikających z procedury uzgodnień i decyzji umożliwiających wykonanie projektowanych robót budowlanych, 2) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót budowlanych zgodnie z harmonogramem, 3) wystąpienia siły wyższej (katastrofalnych działań przyrody, zdarzeń nadzwyczajnych w postaci zaburzeń życia zbiorowego, jak wojna, zamieszki krajowe). 4) wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych a niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia. Zmiana wynagrodzenia: Wynagrodzenie może ulec zmianie jedynie z powodu: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót, w przypadku uznania ich wykonania za zbędne, na skutek wystąpienia sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/umigskawina
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Skawina, Zespół ds. Zamówień Publicznych, Skawina, Rynek 14, pok. 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Skawina, Biuro Obsługi Mieszkańców, 32-050 Skawina, Rynek 14, pok. 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1. Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Kompleksu Camena Centrum Kultury i Sportu w Skawinie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest zwiększenie efektywności energetycznej budynku Kompleksu Camena Centrum Kultury i Sportu w Skawinie, w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zakres: a) Opracowanie dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, b) Docieplenie ścian zewnętrznych hali basenów, c) Docieplenie ścian zewnętrznych murowanych z cegły, d) Budowa dodatkowego źródła ciepła w oparciu o pompę ciepła wraz z modernizacją istniejącej instalacji grzewczej i wentylacyjnej, e) Budowa instalacji klimatyzacji w holu oraz szatni, f) Montaż folii przeciwsłonecznych na oknach od strony południowej budynku, g) Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kWp, h) Instalacja i wdrożenie systemu monitoringu i zarządzania zużyciem energii elektrycznej i cieplnej z usługą eksploatacji, i) Nadzór Autorski w okresie realizacji przedsięwzięcia, i) Serwisowanie zamontowanych i zmodernizowanych urządzeń w okresie 5 lat od odbioru końcowego, j) Opracowanie świadectwa energetycznego budynku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 09.33.12.00-0, 45.33.10.00-6, 31.71.23.31-9, 71.32.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6, 45.00.00.00-7, 38.42.40.00-3, 45.32.10.00-3, 42.16.00.00-8, 42.16.40.00-6, 45.33.11.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2. Zwiększenie efektywności energetycznej Zespołu Szkół Publicznych w Radziszowie w zakresie modernizacji kotłowni, instalacji pompy ciepła, montażu instalacji fotowoltaicznej, budowy centrali wentylacyjnej oraz instalacji i wdrożenia systemu monitoringu i zarządzania zużyciem energii z usługą eksploatacji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) Opracowanie dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, b) Modernizacja kotłowni polegająca na wymianie kotłów gazowych na cele c.o. i c.w.u., instalacji pompy ciepła wspomagającej przygotowanie c.w.u. oraz opracowaniu i wykonaniu automatyki sterującej pracą węzła cieplnego i współpracującej z Systemem Zarządzania Energią, c) Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kWp, d) Budowa wentylacji nawiewno-wywiewnej w segmencie sportowym, e) Instalacja i wdrożenie systemu monitoringu i zarządzania zużyciem energii elektrycznej i cieplnej z usługą eksploatacji, f) Nadzór Autorski w okresie realizacji przedsięwzięcia, g) serwisowanie na własny koszt zamontowanych i zmodernizowanych urządzeń w okresie 5 lat od odbioru końcowego, h) Opracowanie świadectwa energetycznego budynku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 09.33.12.00-0, 45.33.10.00-6, 31.71.23.31-9, 71.32.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6, 45.00.00.00-7, 38.42.40.00-3, 45.32.10.00-3, 42.16.00.00-8, 42.16.40.00-6, 45.33.11.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. długość okresu rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3. Zwiększenie efektywności energetycznej Zespołu Szkół Publicznych w Radziszowie w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych wraz z wymianą drzwi i okien..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Docieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły oraz docieplenie ścian zewnętrznych przyziemia - cokoły, wymiana stolarki - okien i drzwi. Powierzchnia elewacji do ocieplenia- 2 852,854 m2, Wymiana parapetów - 87,318 m2, obróbki murów ogniowych - 55,733 m2, wymiana rur spustowych - 193,850 m2, powierzchnia szpalet do ocieplenia - 254,619 m2, powierzchnia tynku mozaikowego - 510,362 m2, powierzchnia stolarki okiennej - 583,52 m2, powierzchnia stolarki drzwiowej - 46,36 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.32.10.00-3, 45.42.10.00-4, 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. długość okresu rękojmi - 5
INNE PRZETARGI Z SKAWINY
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie miasta i gminy Skawina
- Zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Skawina
- Wykonanie dokumentacji technicznej na budowę utwardzonego pobocza przy ul. Wytrzyszczek i ul. Rynek w Radziszowie w ciągu drogi powiatowej nr 2173K
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Skawina
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu specjalistycznego wraz z zabudową typu śmieciarka
- Remont drogi gminnej nr K600883 - ul. Kościuszki w Skawinie
więcej: przetargi w Skawinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zespołu Szkół w Chocianowie oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.