eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krośniewicesukcesywna dostawa oleju opałowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-06

POZYCJA 61561

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Krośniewice: sukcesywna dostawa oleju opałowego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośniewicach, do kontaktów: Krzysztof Janiak, 99-340 Krośniewice, woj. łódzkie, tel. 024 2523143, fax 024 2523143, e-mail: mzgkim@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzgkim.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa oleju opałowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Składowisko odpadów komunalnych w miejscowości Franki, gm. Krośniewice (7km od Krośniewic). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości 210.000 litrów, o parametrach nie gorszych niż PN-EN 590:2002, w tym: b) część I - dostawa oleju napędowego w ilości 170.000 litrów odbywać się będzie transportem samochodowym Wykonawcy wyposażonym w odmierzacz paliw płynnych, na składowisko odpadów komunalnych w miejscowości Franki, gm. Krośniewice, (średnio 4 razy w miesiącu). b) część II - dostawa oleju napędowego w ilości 40.000 litrów do zaopatrywania samochodów Zamawiającego, odbywać się będzie poprzez stację paliw Wykonawcy, położoną w odległości nie większej niż 5 km, liczonej po drodze publicznej, od siedziby Zamawiającego tj. Krośniewice, ul. Paderewskiego 3. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości oleju napędowego niż to określono w SIWZ i umowie z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W sytuacji takiej Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. 3. Dostarczany olej napędowy powinien wzmagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 216, poz. 1825, z późn. zm.). 4. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do realizacji części zamówienia w ciągu dwóch dni od momentu złożenia zamówienia za pomocą listu, faksu lub telefonicznie. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 6. Przy każdorazowej dostawie, Wykonawca powinien przedstawić świadectwo jakości paliwa. Niespełnienie powyższego warunku skutkować będzie nie przyjęciem dostawy oraz karami wynikającymi z nieterminowych dostaw. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady oleju napędowego zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie przy ustaleniu ceny każdorazowej dostawy, do stosowania upustu/rabatu określonego w złotych w stosunku do 1 litra oleju napędowego, ustalonego w ofercie w stosunku do ceny oleju PKN ORLEN na dzień 18.12.2006r., oraz gwarancji jego niezmienność przez cały okres trwania umowy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawiania dokumentu potwierdzającego cenę oleju napędowego na dzień jego zakupu i zobowiązuje się przy każdorazowej sprzedaży oleju do stosowania upustu/rabatu cenowego ustalonego w ofercie. Dokument potwierdzający cenę stanowić będzie integralny załącznik do wystawianej comiesięcznej faktury 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczany produkt odpowiada określonym normom - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym panstwie członkowskim Europejskoego Obszaru Gospodarczego, tj. świadectwo jakości oleju napędowego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wielkość całkowita zamóienia 210 000 litrów 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego (zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia") czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wyszczególnionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu składa następujące dokumenty: 1) Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. koncesja na obrót i dystrybucję paliwami płynnymi. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ. 9) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczany produkt odpowiada określonym normom - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, tj. świadectwo jakości oleju napędowego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgkim.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.12.2006, godzina 11:30, siedziba zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośniewicach, ul. Paderewskiego 3, 99-340 Krośniewice, pokój nr 6 - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: dostawa oleju napędowego na składowisko odpadów komunalnych w miejscowości Franki, gm. Krośniewice. 1) Krótki opis: dostawa oleju napędowego w ilości 170 000 litrów odbywać się będzie transportem samochodowym Wykonawcy wyposażonym w odmierzacz paliw płynnych, na składowisko odpadów komunalnych w miejscowości Franki, gm. Krośniewice, średnio (4 razy w miesiącu). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00. 3) Wielkość lub zakres: w ilości 170 000 litrów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: dostawa oleju napędowego do zaopatrywania samochodów Zamawiającego. 1) Krótki opis: dostawa oleju napędowego w ilości 40 000 litrów odbywać się będzie transportem samochodowym Wykonawcy wyposażonym w odmierzacz paliw płynnych, na składowisdostawa oleju napędowego w ilości 40.000 litrów do zaopatrywania samochodów Zamawiającego, odbywać się będzie poprzez stację paliw Wykonawcy, położoną w odległości nie większej niż 5 km, liczonej po drodze publicznej, od siedziby Zamawiającego tj. Krośniewice, ul. Paderewskiego 3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00. 3) Wielkość lub zakres: w ilości 40 000 litrów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.