Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-27
Katowice: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń laboratoryjnych.
Numer ogłoszenia: 61567 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach, ul. Brynowska 25 A, 40-585 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6091618, 6091601, fax 032 6091618.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.wiw.gov.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń laboratoryjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń laboratoryjnych. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 9 Pakietów: Pakiet 1 -ZESTAW DO ODPAROWYWANIA PRÓBEK DO MINERALIZATORA MIKROFALOWEGO MULTIWAVE 3000 FIRMY ANTON PAAR - 1 szt. Pakiet 2 - TERMOBLOK - suchy blok grzejny typ TB - 95 z pełnym wyposażeniem - 1 szt. Pakiet 3 - WYTRZĄSARKA LABORATORYJNA - 1 szt. Pakiet 4 - WYTRZĄSARKA DO PRÓBÓWEK - 1 szt. Pakiet 5 - ZMYWARKA LABORATORYJNA - automat myjąco-dezynfekujący - 1 szt. Pakiet 6 - DYGESTORIUM CHEMICZNE - 2 szt. Pakiet 7 - LICZNIK KOLONII BAKTERII - 2 szt Pakiet 8 - APARAT DO EKSTRAKCJI CIĄGŁEJ METODĄ SOXHLETA - 1 szt. Pakiet 9 - DYGESTORIUM CHEMICZNE - 3 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 09.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: Pakiet 1 - 805,00 PLN Pakiet 2 - 120,00 PLN Pakiet 3 - 750,00 PLN Pakiet 4 - 140,00 PLN Pakiet 5 - 740,00 PLN Pakiet 6 - 740,00 PLN Pakiet 7 - 300,00 PLN Pakiet 8 - 985,00 PLN Pakiet 9 - 985,00 PLN RAZEM WADIUM: 5.565,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki dodatkowe zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Zamawiający żąda przedstawienia wymienionych niżej dokumentów, które mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną I. Zawartość oferty: 1) wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; 2) wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Specyfikacje asortymentowo-cenowe dla każdego zaoferowanego przez Wykonawcę Pakietu /załączniki 1.1 do 1.9. do niniejszej specyfikacji/ 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Katalog oferowanego sprzętu ze wskazaniem numeru katalogowego, z którego jednoznacznie będzie wynikać, że oferowane przez Wykonawcę urządzenie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ 6) Dowód wpłaty wadium 7) Podpisane oświadczenia wyszczególnione w części H SIWZ. B. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie I A SIWZ pkt. 3) i 4) składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów , o których mowa w punkcie I SIWZ pkt.I A pkkt. 3), 4) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio, kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w punkcie I SIWZ część B pkt 1 pkkt.1) lit.a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. c powinny być wystawione nie później niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykonawcy składający ofertę wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są: 1. wyznaczyć pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i załączyć oryginalne pełnomocnictwo (zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) 2. Jeżeli oferta wykonawców składających ofertę wspólnie zostanie wybrana zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4) Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, jeżeli wartość kontraktu przekracza lub jest równa dwukrotności kapitału zakładowego, zobowiązane są do dołączenia uchwały zgromadzenia wspólników wyrażającej zgodę na zawarcie kontraktu, chyba że osoby reprezentujące spółkę mają prawo do zaciągnięcia zobowiązań w takiej wysokości i wynika to wprost z umowy spółki.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: http:// bip.katowice.wiw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - pokój 26..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - kancelaria p. 50 Otwarcie ofert nastąpi o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego, w sali konferencyjnej..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZESTAW DO ODPAROWYWANIA PRÓBEK DO MINERALIZATORA MIKROFALOWEGO MULTIWAVE 3000 FIRMY ANTON PAAR - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PARAMETRY TECHNICZNE ZESTAWU DO ODPAROWANIA PRÓBEK WSPÓŁPRACUJĄCEGO Z PIECEM MULTIWAVE 3000 I CZĘŚCI ZUŻYWAJĄCYCH SIĘ 1. Zestaw do mikrofalowego odparowania próbek składający się z: a) rotora do odparowania próbek, b) łącznika z płuczką, c) płuczki z zestawem butli, d) pompy próżniowej. 2. Zestaw części zużywających się do rotora 8SXF: Uchwyt do uszczelki - 8 szt., Uszczelka do naczyń teflonowych - 8 szt., Uchwyt do dysku bezpieczeństwa - 8 szt., Podłączenie do strzykawki - 8 szt., Dyski bezpieczeństwa - 8 szt., Śruba wentylująca - 8 szt. 3. Zestaw teflonowych naczyń wewnętrznych - 8 szt. 4. Inne wymagania: a) Dostępność do części zamiennych przez 10 lat b) Gwarancja min.24 m-ce oraz przedłużenie gwarancji o czas naprawy c) Bezpłatna instalacja i szkolenie w siedzibie Zamawiającego, obejmujące opracowywanie metod odparowania próbek przeprowadzone przez osobę przeszkoloną w laboratorium aplikacyjnym producenta. d) Wymagane jest załączenie do dokumentacji przetargowej świadectwa przeszkolenia osoby szkolącej, wydanego przez producenta urządzenia wraz z tłumaczeniem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: TERMOBLOK - suchy blok grzejny typ TB - 95 z pełnym wyposażeniem - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TERMOBLOK - suchy blok grzejny typ TB-95 z pełnym wyposażeniem 1. posiadający gniazda do probówek o poj. 7, 10, 15 i 20 ml. 2. wyposażony w pokrywę ochronną z plexi. 3. zakres ustawienia temperatury: od temp. otocz. +5°C ÷ 120°C; 4. dokładność regulacji < 0.2°C; 5. wymiary gniazda: 62 x 126 x 90 mm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYTRZĄSARKA LABORATORYJNA - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. niskoprofilowana wstrząsarka o dużej nośności do 15kg 2. wymiary (szerokość x głębokość x wysokość) (mm) 505x585x120 3. waga (bez wyposażenia)-24kg 4. posuwisto-zwrotny ruch stołu 5. elektroniczny regulator i timer (od pracy ciągłej do 56 min) 6. bardzo solidna konstrukcja zapewniająca możliwość pracy ciągłej nawet pod maksymalnym obciążeniem 7. wyświetlacz prędkości- cyfrowy 8. zakres prędkości 0 do 300 obr/min. 9. amplituda 30mm komplet stołów i akcesoriów: 10. stolik uniwersalny z rolkami (AS.501.1), 11. stolik-platforma do mocowania uchwytów do kolb (AS 501.4), 12. łapy-uchwyty na kolby pojemności 100ml (AS 2.3), 200/250ml (AS 2.4), 500ml (AS 2.5)-(po 12 sztuk), 13. platforma do wytrząsania rozdzielaczy (AS 501.2) miejsce na rozdzielacze:12x50ml, 10x100ml, 6x250ml, po zdjęciu środkowych rolek mocujących możliwość wytrząsania rozdzielaczy: 4x500ml, 3x1000ml, 2x2000ml.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WYTRZĄSARKA DO PRÓBÓWEK - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYTRZASARKA DO PROBÓWEK Wytrząsarka do probówek o różnej wielkości Heidolph Multi REAX (taka jak np. Labart nr kat 0622-00064) z kompletem wyposażenia 1. wyposażona w silnik bezszczotkowy, beziskrowy, 2. zaprojektowana do ciągłej pracy 3. możliwość wyboru 6 typów ruchów: kołowy i drgający, po okręgu, posuwisto-zwrotny, kołyszący, asymetryczny, koziołkujący 4. zakres prędkości od 150do 2000 obr./min. 5. cyfrowy wyświetlacz obrotowy -zegar do 999min. z sygnałem akustycznym 6. z przystawką na 26 probówek o średnicy od 10 do 16mm i max. długości 160mm 7. z przystawką na 12 probówek o średnicy od 16 do 32mm i max. długości 120mm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZMYWARKA LABORATORYJNA - automat myjąco-dezynfekujący - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis Pakietów Zamawiający zawarł w załączniku nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DYGESTORIUM CHEMICZNE - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DYGESTORIUM CHEMICZNE- 2 szt wymiar: [ 1200x900 do 930 x2400 ] mm 1. blat roboczy dygestorium wykonany z ceramiki wielkogabarytowej 2. w blacie osadzony zlewik ceramiczny o wymiarach 295 x 145 mm 3. ściany boczne wykonane z ceramiki wielkogabarytowej - komora manipulacyjna dygestorium wewnątrz wyłożona ceramiką kwasoodporną gwarantującą bezpieczną pracę z roztworami kwasów i zasad, tylna ściana w wykonana z polipropylenu, 4. ściany zewnętrzne wykonane z płyty laminowanej o zagęszczonej strukturze; wylewki wody powlekane chemoodpornym tworzywem EPS. 5. Listwa armaturowa zawierająca 2 zawory wody, dwa gniazda prądowe (2x6A~220V) oraz sterowanie oświetleniem dygestorium. 6. dolna szafka wentylowana o podwyższonej odporności chemicznej do podręcznego i krótkotrwałego przechowywania niebezpiecznych substancji 7. kanał wentylacyjny tworzy szczelina - system podwójnej tylnej ściany wykonany z ceramiki wielkogabarytowej 8. odprowadzenie ścieków instalacją 50 mm PCV; instalacja wodna wykonana z komponentów miedzianych o średnicach dostosowanych do potrzeb Klienta 9. gniazda i wyłączniki elektryczne - hermetyczne 10. stelaże nośne wykonane z wysokogatunkowej stali o profilach zamkniętych - kwadratowych, pokrytych proszkową farbą epoksydową.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Licznik kolonii bakterii 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Licznik kolonii bakterii 2 szt. 1. wyświetlacz LED (099) z zerowaniem 2. lupa standardowa o średnicy 100 mm powiększająca około 2 x z wysięgnikiem 3. oświetlenie - lampa pierścieniowa 20W 4. możliwość wyboru między bezpośrednim a pośrednim oświetleniem 5. zasilanie 230V 6. akustyczna kontrola liczenia 7. automatyczna kompensacja ciężaru różnych płytek Petriego 8. równomierna czułość nacisku w całym polu roboczym 9. możliwość indywidualnego nastawienia czułości licznika 10. wymiary ( szer. x dług. x wys.) 300x325x90 11. masa około 5-6 kg 12. elastyczny wtykany uchwyt, możliwość zmiany tła (jasne, ciemne).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: APARAT DO EKSTRAKCJI CIĄGŁEJ METODĄ SOXHLETA - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis Pakietów Zamawiający zawarł w załączniku nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: DYGESTORIUM CHEMICZNE - 3 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis Pakietów Zamawiający zawarł w załączniku nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie akcelerometrów do badań naukowych w Instytucie Nauk o Zdrowiu
- Dostawa zestawów do wykonywania zabiegów leczenia migotania przedsionków metodą PFA wraz z dzierżawą konsoli oraz zamykaczy tętniczych dla potrzeb O/Kardiologii wg zadań 1-2
- Dostawa wyrobów medycznych (kontrastów) na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- dostawa urządzeń medycznych i laboratoryjnych w tym m. in: cyklotron, tomograf PET-CT, laboratorium produkcji radiofarnaceutyków, laboratorium kontroli jakości produckji radiofarmaceutyków, gamma- kamera SPECT -CT, mikroskopy, komora laminarana.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.