Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-09
Bydgoszcz: 686/P/2008
Numer ogłoszenia: 6156 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy, ul. dr Izabeli Romanowskiej 2, 85-796 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (0-52)3743208, fax (0-52)3743301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.co.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 686/P/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa infrastruktury Wejścia Głównego Centrum Onkologii w Bydgoszczy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 15.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 45000.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. oraz spełniają warunki szczegółowe: Warunek opisany w pkt. 2. Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca: a. dysponuje przeciętnie co najmniej 20 pracownikami w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie. b. dysponuje personelem kierowniczym we wszystkich branżach występujących w przedmiocie zamówienia i wylegitymuje się stosownymi uprawnieniami gwarantującymi prawidłowe wykonanie robót opisanych w siwz, c. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto co najmniej 0,5 mln PLN. przy czym zamówienie powinno polegać na realizacji kompleksowej modernizacji lub remontu. Warunek opisany w pkt. 3. Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca: a. będzie posiadał środki pieniężne w kwocie, co najmniej 500.000,00 zł. lub zdolność kredytową w tej wysokości, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Zaproponują okres gwarancji minimum 3 letni, jednak nie dłuższy niż 6 lat. 2. Wyrażą zgodę na 30 dniowy termin płatności. oraz 3. Zobowiążą się do zawarcia przed podpisaniem umowy odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wartością ubezpieczenia będą objęte: a. roboty - do wartości ofertowej określonej przez Wykonawcę, b. urządzenia budowy, sprzęt transportowy i inny sprzęt zgromadzony na terenie budowy przez Wykonawcę, niezbędny do wykonania robót do wartości niezbędnej do ich ewentualnego zastąpienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Wykonawcy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę lub osoby upoważnioną upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 2.Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 3.Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 4.Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 5.Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 6.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy, według wzoru do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć: 1.Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert w wymaganej wysokości. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości środków finansowych lub zdolności kredytowej zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat zamówień tj. robót budowlanych co najmniej jednej o podobnym zakresie i charakterze do ujętego w siwz oraz pozostałych robót wykonanych w tym okresie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, (Ile pozycji w wykazie, tyle referencji lub dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie). W przypadku składania oferty wspólnej wykaz składają Ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz pracowników. 3.Kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownictwa budowy i osób prowadzących nadzór. 4.Oświadczenie Wykonawcy na temat dysponowania przeciętnie 20 pracownikami w okresie ostatnich 3 lat a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek dysponowania, co najmniej 20 osobami przeciętnie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą go spełniać łącznie. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Kopię potwierdzenia wniesienia wadium. 2.Podpisany i wypełniony formularz oferty W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 3. Podpisany i wypełniony formularz podziału ceny na składniki W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4. Harmonogram wykonania robót. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 5.Kosztorys ofertowy. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 6.Do oferty należy załączyć: cennik materiałów, urządzeń, pracy, sprzętu oraz wykaz wskaźników kalkulacyjnych wynikających z kalkulacji szczegółowej. 7.Wypełnione i podpisane oświadczenie, jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden wykaz 8. Kserokopia decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami (Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.) lub informacje o wytwarzanych odpadach oraz sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami (lub umowa z podwykonawcą posiadającym niniejszą decyzję - kserokopię umowy wraz z decyzją przedłożyć do oferty). W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument lub oświadczenie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. okres gwrancji - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.co.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy, ul. dr Izabeli Romanowskiej 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy, ul. dr Izabeli Romanowskiej 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich będących w administracji poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2025 r. z podziałem na VI części
- Odnowa nawierzchni DW Nr 538 na odc. Łasin DK16-Goczałki od km 19+676 do km 25+421, dł. 5,745 km
- Wyposażenie dla Zintegrowanego Bloku Operacyjnego 2
- (16-25) Dostawa odzieży jednorazowej operacyjnej z użyczeniem jednego dystrybutora wydającego odzież operacyjną
- Meble na potrzeby Zakładu Krwiolecznictwa
- Dostawa fantomów/manekinów
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku nr 34 w kompleksie przy ul. Nieświeskiej 56 w Warszawie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Łaszczówce
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
- Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Choczu - dostosowanie budynku do wymogów przeciwpożarowych
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 ZADANIA.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.