eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › zakup (dostawa) soczewek wewnątrzgałkowych i kontaktowych oraz pierścieni dotorebkowych dla Bloku Operacyjnego Okulistyki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-06

POZYCJA 61571

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: zakup (dostawa) soczewek wewnątrzgałkowych i kontaktowych oraz pierścieni dotorebkowych dla Bloku Operacyjnego Okulistyki Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej, do kontaktów: Mgr Grażyna Kowalska, Kierownik Działu Zamówień Publicznych, tel./fax: 061 854 90 88, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, fax 061 852-94-72, e-mail: gkowalsk@sk1.usoms.poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sk1.am.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej w Poznaniu, Mgr Agnieszka Krawczyk, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854 92 42, fax 061 854 90 93, www.sk1.am.poznan.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup (dostawa) soczewek wewnątrzgałkowych i kontaktowych oraz pierścieni dotorebkowych dla Bloku Operacyjnego Okulistyki. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej w Poznaniu - Apteka Szpitala, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup (dostawa) soczewek wewnątrzgałkowych i kontaktowych oraz pierścienie dotorebkowych dla Bloku Operacyjnego Okulistyki - 9 pakietów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (min. 1). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.41.30.00 - Soczewki Kod CPV wg słownika 2008: 33.73.10.00 - Soczewki kontaktowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przetarg powyżej 60.000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3.541,00 złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP. Wykonawcy dołączą do oferty zgodnie z Rozporządzeniem PRM w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żadać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19.05.2006r. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokonuje oceny spełniania warunków przez Wykonawcę na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych poniżej oraz w SIWZ cz. II, pkt 2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty z ceną i terminem gwarancji oraz dane ogólne dotyczące wykonawcy tj. pełna nazwa (firmy) oraz aktualny adres wykonawcy, nr telefonu i fax., zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej należy ponadto dołączyć umowę spółki). Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, (dotyczy podmiotu zbiorowego) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w cz. II pkt. 2, lit. b, c, d, e, SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 2 lit. b, c, d, e, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ: nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, pozostają związani ofertą przez okres 30 dni (licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert). Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (min. 1) - zgodnie z załącznikiem nr 4. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty. Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców ( w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. jakość 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk1.am.poznan.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.12.2006, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego, Salka Konferencyjna Apteki.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zakup (dostawa) soczewek wewnątrzgałkowych i kontaktowych oraz pirścieni dotorebkowych dla Bloku Operacyjnego Okulistyki. 1) Krótki opis: Soczewki hydrofobowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet nr 1 - 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. jakość 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zakup (dostawa) soczewek wewnątrzgałkowych i kontaktowych oraz pirścieni dotorebkowych dla Bloku Operacyjnego Okulistyki. 1) Krótki opis: Soczewki hydrofobowe asferyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet nr 2 - 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. jakość 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zakup (dostawa) soczewek wewnątrzgałkowych i kontaktowych oraz pirścieni dotorebkowych dla Bloku Operacyjnego Okulistyki. 1) Krótki opis: Soczewki hydrofilowe umieszczone fabrycznie w indżektorze jednorazowym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet nr 3 - 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. jakość 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zakup (dostawa) soczewek wewnątrzgałkowych i kontaktowych oraz pirścieni dotorebkowych dla Bloku Operacyjnego Okulistyki. 1) Krótki opis: Soczewki hydrofilowe z powłoką hydrofobową. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet nr 4 - 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. jakość 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Zakup (dostawa) soczewek wewnątrzgałkowych i kontaktowych oraz pirścieni dotorebkowych dla Bloku Operacyjnego Okulistyki. 1) Krótki opis: Soczewki z PMMA do rowka rzęskowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet nr 5 - 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. jakość 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Zakup (dostawa) soczewek wewnątrzgałkowych i kontaktowych oraz pirścieni dotorebkowych dla Bloku Operacyjnego Okulistyki. 1) Krótki opis: Soczewki z PMMA przedniokomorowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet nr 6 - 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. jakość 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Zakup (dostawa) soczewek wewnątrzgałkowych i kontaktowych oraz pirścieni dotorebkowych dla Bloku Operacyjnego Okulistyki. 1) Krótki opis: Soczewki ze sztuczną teczówką. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet nr 7 - 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. jakość 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Zakup (dostawa) soczewek wewnątrzgałkowych i kontaktowych oraz pirścieni dotorebkowych dla Bloku Operacyjnego Okulistyki. 1) Krótki opis: Pierścienie dotorebkowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet nr 8 - 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. jakość 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Zakup (dostawa) soczewek wewnątrzgałkowych i kontaktowych oraz pirścieni dotorebkowych dla Bloku Operacyjnego Okulistyki. 1) Krótki opis: Soczewki kontaktowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet nr 9 - 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. jakość 20 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.