Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-13
Wolsztyn: Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wolsztynie
Numer ogłoszenia: 61572 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Wolsztynie , ul. Komorowska 2, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 068 347 43 60, faks 068 347 12 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostak budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wolsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń obiektów wchodzących w skład Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wolsztynie. Zad. Nr 1 pn. Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości w pomieszczeniach Pływalni Miejskiej w Wolsztynie. Zad. Nr 2 pn. Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości w pomieszczeniach na terenie Stadionu Sportowego. Zakres zadania nr 1 : Przedmiotem zadania nr 1 jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń krytej pływalni przy Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Wolsztynie o łącznej powierzchni użytkowej pomieszczeń ogółem : ok. 1.800m2 . Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: całodzienne czyszczenie i konserwację ciągów komunikacyjnych; wycieranie kurzu z parapetów, dezynfekcję ścian, podłóg i przybasenia, sprzątanie w toaletach, uzupełnianie na bieżąco w papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło w płynie. Konserwacja podłogi 2 x w roku. Obiekt krytej pływalni ze względu na specyfikę usług sprzątania został podzielony na następujące strefy: 1. Hala basenowa łącznie ze zjeżdżalnią -strefa 0; 2. Pomieszczenie odnowy biologicznej, solaria - strefa 1 ; 3. Natryski, toalety ogólnodostępne , pozostałe toalety - strefa 2; 4. Przebieralnie, salka fitness, pom. masażysty - strefa 3; 5. Wejścia łącznie ze schodami zewnętrznymi, hall główny, recepcja, klatka schodowa, biura z zapleczem socjalnym, szatnia odzieży wierzchniej - strefa 4; 6. hala podbasenia - strefa 5. SYSTEM SPRZĄTANIA: STREFA 0 - środki chemiczne BWT: RANT-linia wody, brodziki, obrzeża basenu SND- kratki przelewowe, korytka ściekowe (maszyna ciśnieniowa-dezynfekcja); Mycie i dezynfekcja rynienek przelewowych i kratek zabezpieczających przeprowadzana jest 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) na III zmianie. STREFA 1 - środki kwaśne, system szmatek, zestaw dwu wiaderkowy, mycie i dezynfekcja powierzchni pionowych i poziomych ; STREFA 2 - środki kwaśne, system szmatek, zestaw dwu wiaderkowy, wytwornica piany do mycia i dezynfekcji powierzchni pionowych; STREFA 3 - system szmatek, zestaw dwu wiaderkowy, środki dezynfekujące, mycie ręczne szafek wewnątrz i zewnątrz; STREFA 4 - zestaw dwu wiaderkowy, system szmatek, maszyna czyszcząca; STREFA 5 - zestaw dwu wiaderkowy, system szmatek, maszyna czyszcząca. Zakres zadania nr 2: Przedmiotem zadania nr 2 jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku zlokalizowanym na Stadionie Sportowym w Wolsztynie. W zakres zamówienia wchodzi usługa sprzątania, dezynfekcji i utrzymania czystości na siłowni z szatnią i zapleczem sanitarnym oraz szatni piłkarskiej z zapleczem socjalnym na terenie Stadionu Sportowego Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wolsztynie o powierzchni użytkowej ok. 370 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych , spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia , a w szczególności wymagania minimalne dla wykonawców . Wymagania minimalne dla Wykonawców: a).Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w wykonywaniu usług o zakresie i wartości porównywalnej z niniejszym zamówieniem, a w szczególności udokumentuje (wyłącznie w formie referencji), że zrealizował jako wykonawca w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zadania polegające na usłudze sprzątania w obiektach biurowych, magazynowych lub użyteczności publicznej o pow. sprzątania przekraczającej 1000m2, (każde zadanie), trwające co najmniej 3 miesiące w ramach jednego kontraktu . W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. b) W zakresie dysponowania potencjałem technicznym ,Wykonawca wykaże, ze dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zadania, , w tym: - myjką wysokociśnieniową; -wytwornicą pary; - wytwornicą piany; -szorowarką akumulatorową ; lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , w tym opisanymi powyżej , którymi będzie dysponował . W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. c). W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zadania Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości min. 6 osób, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w ilości min. 6 osób. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. d) W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca wykaże i potwierdzi, iż osiągnął w ciągu każdego z ostatnich 3 lat roczny przychód w wysokości minimum 150.000,- zł , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. e) wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . W przypadku składania oferty wspólnej przedmiotowy waruneki musi spełniać każdy z wykonawców osobno..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: A.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Wykonawca składa następujące dokumenty: A1. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ; A.2. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1. Wykaz usług potwierdzających spełnienie warunku minimalnego z zakresu posiadanego doświadczenia , wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie; B.2.Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; B.3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. B2. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, B.4 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ- potwierdzający spełnienie warunku minimalnego z zakresu posiadanego potencjału technicznego opisanego w niniejszym rozdziale. B.5. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. B4 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia jakimi będzie dysponował. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1. Oświadczenie finansowe wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, potwierdzone następującymi dokumentami - bilansem i rachunkiem zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za 2 lata obrotowe tj. za rok obrotowy przypadający trzy lata temu, za rok obrotowy przypadający dwa lata temu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. C.2. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. D) Inne dokumenty, które Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty : D.1. Zaakceptowane przez Wykonawcę -poprzez parafowanie przez osoby uprawnione - Istotne postanowienia Umowy stanowiące załącznik do SIWZ; D.2. Formularz cenowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plywalnia.wolsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Wolsztynie, ul. Komorowska 2, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, pok. nr 104.
Opłata za SIWZ 20,00zł (dwadzieścia złotych 00/100).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Wolsztynie, ul. Komorowska 2, 64-200 Wolsztyn, pok. nr 104..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- TP/1/2025 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa implantów ortopedycznych dla SPZOZ w Wolsztynie "
- Usługa obejmująca pracę lokomotywy spalinowej wraz z obsługą drużyny trakcyjnej i środkami eksploatacji lokomotywy spalinowej
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie utrzymania prawidłowego stanu sanitarno-higienicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza w Tarnowie
- "Świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości oddziału Muzeum Narodowego we Wrocławiu: obiekt Muzeum Sztuki Współczesnej wraz z terenami przyległymi" (13 m-cy)
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w 2025 r.
- Usługa sprzątania budynków oraz terenu zewnętrznego przy al. Kasztanowej 3a-5 oraz ul. Januszowickiej 5 we Wrocławiu
- Wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Nowym Sączu Wydziały Zamiejscowe w Muszynie przy ul. Kity 18 i ul. Kity 18A.
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Pile w latach 2025 - 2026
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.