Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-01
Gdańsk: Dostawa nowej odzieży sportowej: dresów oraz koszulek typu T - shirt dla kadry reprezentującej województwo pomorskie w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży
Numer ogłoszenia: 61582 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Federacja Sportu , Al. Zwycięstwa 51, 80-213 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 520 31 07, faks 0-58 340 76 96.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pfsg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek stowarzyszeń kultury fizycznej i sportu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowej odzieży sportowej: dresów oraz koszulek typu T - shirt dla kadry reprezentującej województwo pomorskie w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej odzieży sportowej - dresów - 600 kompletów (bluza i spodnie) oraz 600 szt. koszulek typu T - shirt, dla kadry reprezentującej województwo pomorskie w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży. Zamawiający określił szacunkowo ilość asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia. Ilość asortymentu objęta niniejszym zamówieniem może ulec zmniejszeniu, lub zwiększeniu o 20 % (słownie: dwadzieścia procent), w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby oferowana odzież sportowa była wykonana z materiałów posiadających niezbędne certyfikaty producenta, w zakresie nietoksyczności tych materiałów oraz braku zagrożenia dla życia i zdrowia dzieci i młodzieży.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.20.00 - Odzież sportowa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają powyższe warunki. Ocena spełniania ww. warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą - wg wzoru na załączniku nr 2a do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Powyższy warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie potwierdzone wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonywaniem, w sposób należyty, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odzieży sportowej dla kadry młodzieżowej o łącznej wartości nie mniejszej niż 70000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają powyższe warunki. Ocena spełniania ww. warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą - wg wzoru na załączniku nr 2a do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają powyższe warunki. Ocena spełniania ww. warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą - wg wzoru na załączniku nr 2a do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają powyższe warunki. Ocena spełniania ww. warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą - wg wzoru na załączniku nr 2a do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
oświadczenie, iż oferowana odzież sportowa jest wykonana z materiałów posiadających niezbędne certyfikaty producenta w zakresie nietoksyczności tych materiałów oraz braku zagrożenia dla życia i zdrowia dzieci i młodzieży
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia brutto wykonawcy, 2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw, 3) zmian rozwiązań technicznych, materiałowych, detali wykończenia strojów, zmiany nadruków i haftów, zmiany rozmiarów, zmiany ilości strojów w poszczególnych rozmiarach, nie powodujących wzrostu cen jednostkowych 4) terminu realizacji zamówienia/dostaw Powyższe zmiany mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian, 2) w przypadku zmiany zapotrzebowania zamawiającego, zmian w składzie kadry dla której przeznaczona jest odzież, 3) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego, 4) w przypadku, gdy zmiana będzie konieczna dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pfsg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorska Federacja Sportowa, Al. Zwycięstwa 51, (80 - 213) Gdańsk..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2011 godzina 08:30, miejsce: Pomorska Federacja Sportowa, Al. Zwycięstwa 51, (80 - 213) Gdańsk..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, magazynów archiwalnych i terenów zewnętrznych Oddziału IPN w Gdańsku (część I) i Delegatury IPN w Bydgoszczy (część II)
- Rewaloryzacja i adaptacja historycznych budynków (A i B) zespołu szpitalnego Bożego Ciała w Gdańsku
- Dostawa obuwia profilaktycznego na potrzeby pracowników UCK
- Przygotowanie i przeprowadzenie konferencji pt. "Dzień Przemysłu Kosmicznego" wraz z usługami towarzyszącymi
- Dostawa przekształtników napięcia 380VDC na 230VAC na potrzeby CI TASK
- Dostawa oraz montaż wielostanowiskowego stołu do pracy z inteligentnymi rozwiązaniami na potrzeby doposażenia przestrzeni coworkingowej Biblioteki Politechniki Gdańskiej.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.