eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BogdaniecBudowa drogi gminnej w czê¶ci oznaczonej nr 000417F Chwa³owice-Roszkowice w Gminie Bogdaniec

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-10-31



Og³oszenie nr 615975-N-2019 z dnia 2019-10-31 r.

Gmina Bogdaniec: Budowa drogi gminnej w czê¶ci oznaczonej nr 000417F Chwa³owice-Roszkowice w Gminie Bogdaniec
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bogdaniec, krajowy numer identyfikacyjny 21096651000000, ul. Mickiewicza  45 , 66-450  Bogdaniec, woj. lubuskie, pañstwo Polska, tel. 957 510 210, , e-mail przetargi@bogdaniec.pl, , faks 957 510 209.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bogdaniec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne www.bip.bogdaniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.bogdaniec.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.bogdaniec.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Urz±d Gminy Bogdaniec, ul. Mickiewicza 45, 66-450 Bogdaniec


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa drogi gminnej w czê¶ci oznaczonej nr 000417F Chwa³owice-Roszkowice w Gminie Bogdaniec
Numer referencyjny: RIT.271.05.2019.MGL
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JESTjest Budowa drogi gminnej w czê¶ci oznaczonej nr 000417F Chwa³owice-Roszkowice w Gminie o ³±cznej d³ugo¶æ 1,9 km Inwestycja zlokalizowana jest na dzia³kach o numerach ewidencyjnych: 174/2, 177/1, 177/2, 178, 179/3, 188/2, 188/3, 188/5 , obrêb Chwa³owice, gmina Bogdaniec. ZADANIE POLEGA NA zaprojektowaniu, uzyskaniu wszelkich niezbêdnych opinii, uzgodnieñ, pozwoleñ i prawomocnych decyzji administracyjnych oraz na realizacji prac budowlanych. Zamówienie obejmuje: - budowê drogi gminnej na odcinku 1,9km w czê¶ci oznaczonej nr 000417F; - przebudowê skrzy¿owañ z drog± powiatow± nr 1393F; - budowê zjazdów indywidualnych; - przebudowê przepustów; - usuniêcie drzew i karpin z zasypaniem wykopów; - wykonanie skrzy¿owañ wyniesionych i progów zwalniaj±cych z kostki betonowej; - wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego; - wykonania oznakowania poziomego i pionowego; - wykonanie o¶wietlenia LED zasilanego z paneli fotowoltaicznych; - zapewnienie powierzchniowego odprowadzania wód deszczowych w zakresie pasa drogowego; - pe³n± rekultywacjê terenów przekszta³conych przez Wykonawcê w toku prowadzonych robót budowlanych; - przywrócenie dróg, budynków i innych nieruchomo¶ci do stanu technicznego nie gorszego ni¿ przed rozpoczêciem budowy.

II.5) G³ówny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71320000-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ podobnych polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, dotychczasowemu Wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia. 1) Przez prace podobne Zamawiaj±cy rozumie us³ugi, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego. 2) Zamówienia dotycz±ce zamówieñ podobnych zostanie udzielone na podstawie odrêbnej umowy, zgodnie ze zleceniem przez Zamawiaj±cego. 3) Zarówno Zamawiaj±cemu, jak i Wykonawcy nie przys³uguje roszczenie o zawarcie umowy na zamówienia wskazane w pkt 2), jest to jedynie prawna mo¿liwo¶æ zawarcia umowy z dotychczasowym Wykonawc± po wynegocjowaniu jej postanowieñ w toku wskazanego odrêbnego postanowienia o udzielenie zamówienia publicznego. 4) W przypadku, gdy warto¶æ zamówienia podobnego bêdzie ni¿sza b±d¼ równa równowarto¶ci kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy udzieli zamówienia w oparciu o regulacje wewnêtrzne dotycz±ce zasad i trybu udzielania w zamówieñ publicznych, których warto¶æ nie przekracza wyra¿onej w z³otych równowarto¶ci kwoty 30 000 euro.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-09-15

II.9) Informacje dodatkowe: 1. TERMIN ROZPOCZÊCIA - od dnia podpisania umowy. 2. Termin opracowania projektu budowlanego, uzyskania wszelkich uzgodnieñ, opinii, pozwoleñ itp. oraz przekazania kompletnej dokumentacji projektowo-wykonawczej - do 30/04/2020r. 3. TERMIN ZAKOÑCZENIA ROBÓT BUDOWLANYCH - 15/09/2020R.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1. WARUNEK SPE£NI Wykonawca, który wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³: co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni mineralno-asfaltowej, ka¿da o warto¶ci minimum 800 000 z³ brutto. 2. WARUNEK SPE£NI Wykonawca, który wyka¿e, i¿ dysponuje minimum: _1 osob± g³ównego projektanta drogowego posiadaj±cego uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej oraz minimum 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w projektowaniu inwestycji drogowych od dnia uzyskania uprawnieñ , _1 osob± do pe³nienia funkcji kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - in¿ynieryjnej w zakresie budowy dróg lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. 3. Przez uprawnienia budowlane rozumie siê uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U z 2019r., poz. 1186 ze zm.). W zakresie wymienionych powy¿ej uprawnieñ Zamawiaj±cy uzna odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia przyznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018r., poz. 2272 ze zm.).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. ODPIS z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. JE¯ELI WYKONAWCA MA SIEDZIBÊ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1 sk³ada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy odpowiednio, ¿e nie otwarto likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci (wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert). 3. JE¯ELI W KRAJU , w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w punkcie 2 , zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (wystawionym nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert).

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia tego warunku w oparciu o wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, stanowi±cy za³±cznik nr 5 SIWZ. Dowodami, o których mowa wy¿ej, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. 2. WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia tego warunku w oparciu o wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, stanowi±cy za³±cznik nr 6 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

DO FORMULARZA OFERTY WYKONAWCA DO£¡CZY: 1) Wype³nion± Tabelê Elementów Robót 2) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu 3) Dowód wniesienia wadium - dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium, a w przypadku innej formy ni¿ pieniê¿na - orygina³ dokumentu do³±czyæ w oddzielnej kopercie, a jego kopiê za³±czyæ do oferty. 4) Pe³nomocnictwo dla osoby reprezentuj±cej Wykonawcê, o ile nie wynika to z innych dokumentów. 5) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów sk³ada zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystêpuj±cy do Przetargu jest zobowi±zany wnie¶c wadium w wysoko¶ci30 000,00z³ (s³ownie: trzydziesci tysiêcy z³otych i 00/100).


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA60,00
TERMIN GWARANCJI40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy moze nast±piæ z inicjatywy Zamawiaj±cego lub Wykonawcy w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: a) w przypadku wykonania przedmiotu umowy po terminie zmiany obowi±zuj±cej stawki VAT, przy czym podwy¿szenie wynagrodzenia Wykonawcy o zmianê stawki podatku VAT nie dotyczy sytuacji, gdy zw³oka Wykonawcy w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowa³a konieczno¶æ jego realizacji w okresie obowi±zywania wy¿szej stawki podatku VAT, b) w przypadku wy³±czenia czê¶ci robót objêtych umow± na wniosek Zamawiaj±cego, c) je¿eli powstanie konieczno¶æ lub mo¿liwo¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych (zamiennych) rozwi±zañ technicznych / technologicznych / materia³owych, na które zgodê wyrazi nadzór inwestorski i Zamawiaj±cy - od tych wskazanych w dokumentacji projektowej, wprowadzanych w sytuacji: ? gdyby zastosowanie przewidzianych w dokumentacji projektowej rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, ? zaistnienia odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, ? je¿eli zamienne rozwi±zania bêd± mia³y znacz±cy wp³yw na obni¿enie kosztów wykonania, kosztów eksploatacji, poprawê bezpieczeñstwa, funkcjonalno¶æ, istotne skrócenie czasu realizacji robót, ? ze wzglêdu na postanowienia decyzji organów administracji pañstwowej lub z uwagi na korzy¶ci dla Zamawiaj±cego, ? w przypadku wyst±pienia warunków pogodowych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenia robót zgodnie z dokumentacj± projektow±, co zostanie potwierdzone przez Wykonawcê oficjalnymi danymi IMGW; d) w przypadku zmian ilo¶ci i zakresu faktycznie wykonanych robót zatwierdzonych przez nadzór inwestorski i Zamawiaj±cego. 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) gdy przyczyny opó¼nienia w realizacji przedmiotu umowy wynikaj± z dzia³ania, zaniechania lub opó¼nienia ze strony Zamawiaj±cego; b) dzia³ania "si³y wy¿szej" uniemo¿liwiaj±cej wykonanie prac w wyznaczonym terminie; przez "si³ê wy¿sz±" nale¿y rozumieæ zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym (¿ywio³owym), nie do unikniêcia, tzn. takie, nad którymi cz³owiek nie panuje, c) wyst±pienia konieczno¶ci udzielenia zamówienia dodatkowego, którego wykonanie wp³ynie na wyd³u¿enie terminu realizacji przedmiotu umowy, d) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, które zaakceptuje na pi¶mie Zamawiaj±cy, e) wyst±pienia szczególnie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, f) odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, g) wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian do przedmiotu umowy na skutek wydanych decyzji administracyjnych lub wymogu uzyskania decyzji lub uzgodnienia pod warunkiem wprowadzenia okre¶lonej modyfikacji, h) wyst±pienia dzia³añ lub zaniechañ organów w³adzy publicznej, w tym zmian przepisów i interpretacji przepisów dotycz±cych realizacji i finansowania przedmiotu umowy. przekroczenia terminów na wydanie odpowiednich decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, i) wyst±pienia dzia³añ i zaniechañ instytucji zaanga¿owanych w realizacjê, kontrolê lub finansowanie zamówienia. 3) zmiana osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu umowy, przedstawionych w ofercie: a) ¶mierci, przewlek³ej choroby lub innego zdarzenia losowego, b) pisemnej rezygnacji tych osób z wykonywania swoich obowi±zków, c) nie wywi±zywania siê osób z obowi±zków wynikaj±cych z umowy. W przypadku przedmiotowej zmiany Wykonawca winien wykazaæ, i¿ nowo wskazana osoba spe³nia wymagania okre¶lone w SIWZ. Wykonawca jest zobowi±zany zmieniæ osobê odpowiedzialn± za wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ¿±daniem Zamawiaj±cego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiaj±cego. 4) zmiana Podwykonawcy, przy czym w przypadku zmiany Podwykonawcy, na zasoby którego powo³ywa³ siê Wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu - nowy Podwykonawca musi spe³niaæ odpowiednio te warunki. 5) Zmiana polegaj±ca na zmianie sposobu spe³nienia ¶wiadczenia, w tym zmiany technologiczne, w szczególno¶ci je¿eli nast±pi(±): a) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu niniejszej umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ni¿ wskazane w dokumentacji, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, b) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu niniejszej umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, c) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu niniejszej umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych z uwagi na czasow± lub ca³kowit± niedostêpno¶æ materia³ów lub technologii (np. zaprzestania produkcji). Zmiany wskazane pod lit. c powy¿ej bêd± wprowadzane wy³±cznie w zakresie umo¿liwiaj±cym oddanie przedmiotu umowy do u¿ytkowania, a Zamawiaj±cy mo¿e ponie¶æ ryzyko zwiêkszenia wynagrodzenia z tytu³u takich zmian wy³±cznie w kwocie równej zwiêkszonym z tego powodu kosztom. Ka¿da ze wskazanych pod lit. od a do c zmian mo¿e byæ powi±zana z obni¿eniem wynagrodzenia na zasadach okre¶lonych w pkt 1 lit. c powy¿ej. 2. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ z inicjatywy Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, pod warunkiem zaistnienia wy¿ej wymienionych okoliczno¶ci. Wykonawca w tym celu winien przedstawiæ Zamawiaj±cemu wniosek w formie pisemnej dotycz±cy zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany, który powinien zawieraæ: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) analizê kosztów zmiany oraz jego wp³ywu na wysoko¶æ wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wp³yw zmiany na termin zakoñczenia umowy. Zmiany umowy bêd± wymagaæ formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci i dopuszczalne bêd± w granicach unormowañ ustawowych, gdy Zamawiaj±cy przewidzia³ mo¿liwo¶æ ich dokonania w tre¶ci dokumentów przetargowych. 3. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4. Wszelkie zmiany tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej po rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-11-18, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informacje dotycz±ce przetwarzania danych osobowych. 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Bogdaniec, ul. Mickiewicza 45, 66-450 Bogdaniec, ? w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Budowa drogi gminnej w czê¶ci oznaczonej nr 000417F Chwa³owice-Roszkowice w Gminie Bogdaniec ", numer: RIT.271.05.2019.MGL prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843), dalej "ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; ? obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; ? nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.