Og³oszenie z dnia 2019-10-30
Og³oszenie nr 616058-N-2019 z dnia 2019-10-30 r.
Dom Pomocy Spo³ecznej dla Doros³ych: DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO - PAKIET III
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Spo³ecznej dla Doros³ych, krajowy numer identyfikacyjny
27783694000000, ul.
ul. Dworcowa
7
,
41-902
Bytom, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
322 814 123, e-mail
dpsdladoroslych@poczta.fm, faks
322 814 123.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Jednostka organizacyjna gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobi¶cie, za po¶rednictwem operatora pocztowego lub pos³añca
Adres:
Dom Pomocy Spo³ecznej dla Doros³ych, ul. Dworcowa 7, 41-902 Bytom, pokój nr 3 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO - PAKIET III
Numer referencyjny:
DZ.261.14.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Pakiet III obejmuje dostawê oleju opa³owego w okresie: od daty zawarcia umowy 30.06.2020 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (w tym transport + roz³adunek) oleju opa³owego do kot³owni Domu Pomocy Spo³ecznej dla Doros³ych w Bytomiu w ilo¶ci do 43 000 litrów tj.: a) do 31.12.2019 r. - do 18 400 litrów b) styczeñ - czerwiec 2020 r. - do 24 600 litrów 3. Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ Zamawiaj±cemu na wykonany przedmiot zamówienia 12 miesiêcznej gwarancji oraz 12 miesiêcznej rêkojmi, liczonych od dnia odbioru przedmiotu dostawy. 4. Termin dostawy nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 24 h od momentu (godziny) z³o¿enia zapotrzebowania. 5. Zapotrzebowania bêd± wysy³ane drog± elektroniczn±. Wykonawca zobowi±zany jest do odczytu poczty codziennie oraz potwierdzeniu otrzymania wiadomo¶ci z zamówieniem do godziny 13:00 danego dnia. Odpowied¼ automatyczna generowana komputerowo z potwierdzeniem otrzymania/odczytania wiadomo¶ci NIE BÊDZIE traktowana jako potwierdzenie Wykonawcy. 6. Dostawy bêd± realizowane w terminie oraz godzinach wskazanych w zapotrzebowaniu przes³anym przez Zamawiaj±cego. W sytuacjach awaryjnych dostawy realizowane bêd± w terminie do 2 godzin od zg³oszenia zapotrzebowania. 7. Rodzaj oleju: lekki olej opa³owy zgodnie z Polsk± Norm± PN-C 96024, spe³niaj±cy co najmniej nastêpuj±ce wymagania: 7.1 Gêsto¶æ w 15 oC max. 0,860 g/m3\ 7.2 Warto¶æ opa³owa min. 42,6 MJ/kg\ 7.3 Temperatura zap³onu min. 56 oC 7.4 Lepko¶æ kinetyczna w 20 oC max. 6,00 mm2/s 7.5 Sk³ad frakcyjny: - do 250 oC destyluje max. 65% (V/V) - do 350 oC destyluje min. 85% (V/V) 7.6 Temperatura p³yniêcia max. -20 oC 7.7 Pozosta³o¶æ po koksowaniu z 10% pozosta³o¶ci descylacyjnej max. 0,3% (m/m) 7.8 Zawarto¶æ siarki max. 0,1% (m/m) 7.9 Zawarto¶æ wody max. 200mg/kg 7.10 Zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych max. 24 mg/kg 7.11 Pozosta³o¶æ po spopieleniu max 0,01% (m/m) 8. Wymagania w zakresie dostarczanego oleju opa³owego: 8.1 Do ka¿dej dostawy oleju Wykonawca winien do³±czyæ ¶wiadectwo jako¶ci producenta wraz z dokumentami WZ. 8.2 Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê ww. ¶wiadectwa jako¶ci producenta przy dostawie skutkowaæ bêdzie odmow± przyjêcia oleju opa³owego i naliczaniem kar umownych zgodnie z §7 umowy, je¿eli dostawa oleju o potwierdzonej jako¶ci nie nast±pi w terminie okre¶lonym w §2 ust. 5 umowy. 8.3 Dostawa winna odbywaæ siê samochodami przeznaczonymi do przewozu oleju opa³owego, wyposa¿onymi w pompê. 8.4 Pojemno¶æ zbiorników na olej, którymi dysponuje Zamawiaj±cy wynosi 6 000 litrów, czyli 4 zbiorniki po 1 500 litrów ka¿dy. 8.5 Dostawa oleju obejmuje koszty zakupu, transportu i wy³adunku. 8.6 Przyjêcie ilo¶ciowe oleju opa³owego odbywaæ siê bêdzie na podstawie zalegalizowanego uk³adu pomiarowego w samochodzie - cysternie, wed³ug wskazañ ilo¶ci w temp. rzeczywistej. 9. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ca³ego limitu ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilo¶ci oleju opa³owego. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy gwarantuje realizacjê umowy na poziomie 80% jej warto¶ci okre¶lonej w § 6 ust. 1 umowy. Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tytu³u niezrealizowania pozosta³ej czê¶ci umowy. 10. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany zgodnie z nastêpuj±c± zasad±: cena 1 000 l oleju wyliczona zostanie w oparciu o aktualn± cenê hurtow± producenta oleju opa³owego lekkiego w dniu dostawy powiêkszona o mar¿ê/pomniejszona o upust* Wykonawcy podany w ofercie (poz. nr 2 / 3* tabeli oferty) i powiêkszona o stawkê podatku VAT.
II.5) G³ówny kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opa³owy
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-06-30
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.06.2020 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 220).
Informacje dodatkowe
a) koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu okre¶lonego powy¿ej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê takiego dokumentu, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zachowaniem terminów ich wystawienia okre¶lonych powy¿ej.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularza oferty - za³±cznik nr 1 do SIWZ; oraz je¿eli dotyczy: 2) pe³nomocnictwa do dzia³ania w imieniu wykonawcy, je¿eli do reprezentowania wykonawcy wskazano inn± osobê ni¿ upowa¿nion± z mocy prawa - orygina³ lub kopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza; 3) dokumentu potwierdzaj±cego ustanowienie pe³nomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystêpuj± wykonawcy dzia³aj±cy wspólnie - orygina³ lub kopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza; 4) o¶wiadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - za³±cznik nr 6 do SIWZ 5) informacji, czy wybór oferty bêdzie prowadziæ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego, wskazuj±c nazwê (rodzaj) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêdzie prowadziæ do jego powstania oraz wskazuj±c ich warto¶æ bez kwoty podatku
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ: 1) zmiany strony umowy w sytuacji nastêpstwa prawnego wynikaj±cego z odrêbnych przepisów, 2) zmiany wykonawcy: a) w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³ni warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy; b) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców, 3) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy, których konieczno¶æ wprowadzenia jest wynikiem zmian obowi±zuj±cego prawa b±d¼ dzia³añ organów pañstwowych, samorz±dowych, s±dowych lub administracyjnych; 4) Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian, o których mowa w art. 144 ust.1 z zastrze¿eniem art. 144 ust. 1e ustawy pzp; 5) Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany zawartej Umowy w zakresie ceny. Zmiana ceny mo¿e nast±piæ tylko i wy³±cznie w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug. W takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian a nale¿ny podatek VAT zostanie doliczony wed³ug zasad i stawek obowi±zuj±cych w dniu wystawienia przez Wykonawcê faktury VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-11-08, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia przedk³ada siê równie¿ w odniesieniu do ka¿dego z Wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie. 2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca przedk³ada równie¿ odpowiednio w odniesieniu do ka¿dego z Wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie. 3. Zamawiaj±cy: a) nie przewiduje rozliczeñ w walucie obcej b) nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty wariantowej c) nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia d) nie zamierza zawrzeæ umowy ramowej. 4. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiaj±cych w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ og³oszonej na stronie internetowej Zamawiaj±cego.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- dostawa ¿ywno¶ci do SP 26 w Bytomiu w 2025r.
- Dostawa ¿ywno¶ci w roku 2025, na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych III dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu- Warzywa i owoce ¶wie¿e, ¿ur, mleko, przetwory mleczne, magii"
- Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 5 w Bytomiu
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja o¶wietlenia ulicznego, przej¶æ podziemnych i k³adek stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Bytom w 2025r.
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spó³ki Restrukturyzacji Kopalñ S.A. Oddzia³ Centralny Zak³ad Odwadniania Kopalñ.
wiêcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej OSTOJA w So¶nicowicach"
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego typu lekkiego do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie
- Dostawa paliw p³ynnych, olejów, smarów oraz oleju opa³owego do Arboretum Le¶nego przy Nadle¶nictwie Syców
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do kot³owni Szko³y Podstawowej nr 7 w Tczewie
- "Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Moczarach w 2025 r."
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.