Ogłoszenie z dnia 2017-11-15
Ogłoszenie nr 616375-N-2017 z dnia 2017-11-15 r.
Przedszkole Miejskie w Barczewie: ZAKUP, DOSTAWA I ROZŁADUNEK ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO W BARCZEWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole Miejskie w Barczewie, krajowy numer identyfikacyjny
51135587400000, ul.
ul. Słowackiego
7
,
11010
Barczewo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
895 148 396, e-mail
pm.barczewo@wp.pl, faks
895 148 396.
Adres strony internetowej (URL): http://mzoizbarczewo.bip.gmina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://mzoizbarczewo.bip.gmina.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.przedszkolebarczewo.pl http://mzoizbarczewo.bip.gmina.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP, DOSTAWA I ROZŁADUNEK ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO W BARCZEWIE
Numer referencyjny:
PM.271.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
6
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ 1. Zakup, dostawa i rozładunek artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie Artykuły ogólnospożywcze CPV : 15.60.00.00-4;15.80.00.00.-6;15.82.00.00.-2;15.83.00.00-5;15.84.00.00-8;15.85.00.00.-1; 15.86.00-4;15.87.00.00-7;15.89.00.00-3;15.98.00.00-1;15.40.00.00.-2;15.33.00.00-0;03.14.25.00-3; Lp. Nazwa asortymentu Jednostka miary Ilość 1 Jaja kurze z chowu wolnowybiegowego klasa L Szt 13000 2. Makaron dwujajeczny różne kształty w oryginalnych opakowaniach od400do500g pszenica zwyczajna kg 200 3. Makaron drobny gwiazdki,muszelkiop.250-500g Kg 33 4. Płatki owsiane op 500g Kg 48 5 Makaron wieloziarnisty spaghetti (brązowy) Kg 20 6 Płatki jęczmienne op500g Kg 48 7. Kasza manna 1000g Kg 35 8. Kasza kukurydziana op.250-500g Kg 10 9. Kasza jaglana op.400-500g Kg 50 10. Kasza jęczmienna średnia op.400-500g Kg 90 11. Kasza gryczana prażona op.400-1000g Kg 150 12. Kasza pęczak op.400-500g Kg 5 13 Mąka razowa kg 20 14. Mąka pszenna typ 550 op.1000g Kg 550 15. Mąka ziemniaczana op.500-1000g Kg 50 16. Płatki ryżowe op.250-500g Kg 50 17. Ryż biały długoziarnisty op.500g-1000g Kg 100 18. Ryż naturalny (brązowy) op.400g-1000g Kg 150 19. Cukier biały kryształ,pakowany op.1000g Kg 520 20. Dżem niskosłodzony różne smaki op.co najmniej370g Szt 400 21. Koncentrat pomidorowy 30% op.co najmniej 190g Szt 550 22. Sól morska drobna.o niskiej zawartości sodu bez antyzbrylacza Kg 100 23. Kawa zbożowa rozpuszczalna składzboża72%(Jęczmień,żyto),cykoria,burak cukrowy-prażone.Op 150g Szt 150 24. Kakao prawdziwe op.100-200g kg 15 25. Budyń w proszku różne smaki op.waga co najmniej 40g bez cukru Szt 800 26 Kisiel owocowy w proszku bez cukru różne smaki waga co najmniej 40g Szt 400 27. Olej z pierwszego tłoczenia rzepakowy op.900-1000g L 220 28. Olej słonecznikowy op.900-1000g L 90 29. Makaron pełnoziarnisty różne kształty op.500g (brązowy) Kg 150 30. Herbata owocowa,saszetki,pakowanaop.co najmniej 25x50g szt pacz 400 31. Herbata miętowa saszetki ,pakowana op.co najmniej20szt pacz 300 32. Herbata granulowanaop.100g Szt 220 33. Sok pomarańczowy naturalny 100% zawartość cukru do 10g w 100ml gotowego produktu op.1000ml L 50 34. Biszkopty op.250-500g Kg 90 35. Sok pomidorowy naturalny 100% op.1000ml( zawartość soli,sodu w 100g gotowego produktu max.10g-12g) L 20 36. Keczup pomidorowy,łagodny w opakowaniach szklanych op. Szt 300 37. Pieprz mielony prawdziwy bez dodatków w oryginalnych op.co najmniej 15g Szt 150 38. Pieprz ziołowy w oryginalnych opakowaniach Szt 40 39. Ziele angielskie w oryginalnych opakowaniach op.co najmniej14g Szt 20 40. Liść laurowy w oryginalnych opakowaniach Szt 20 41. Kukurydza knserwowa puszka waga ok.400g. szt 90 42. Zioła prowansalskie w oryginalnych opakowaniach op.min.10g Szt 80 43. Proszek do pieczenia Szt 10 44. Szczaw krojony w oryginalnych opakowaniach waga co najmniej330g szt 20 45. Chrzan tarty słoik op.co najmniej170gz kwaskiem cytrynowym Szt 25 46. Groszek konserwowy w puszce w oryginalnych op.400g Szt 20 47. Papryka mielona słodka w oryginalnych op.16g Szt 100 48. Przyprawa Curry op.20g Szt 20 49. Przyprawa Kurkuma op.10-20g Szt 20 50. Majeranek otarty waga co najmniej 6g szt 100 51. Wafle suche prostokątne waga co najmniej 146g Szt 230 52. Rodzynki op.100g szt 60 53. Imbir mielony przyprawa szt 20 54. Cukier waniliowy szt 50 55. Kwasek cytrynowyop.20g Szt 50 56. Musztarda słoik op.co najmniej 180g szt 80 57. Miód naturalny wielokwiatowy op.370g Szt 1500 58. Ananas plastry puszka waga bez odcieku co najmniej 565g szt 200 59. Cynamon mielony przyprawa Szt 10 60. Gożdziki przyprawa szt 10 61. Bazylia suszona przyprawa szt 20 62 Makrela w sosie pomidorowym bez warzyw op co najmniej 200g zawierające co najmniej 60% mięsa z ryb w 100g produktu gotowego do spożycia. Szt 80 63. Soki owocowo-warzywne naturalne 100% op.1000ml(np marchew,jabłko; marchew-banan) L 100 64. Cukier puder op.co najmniej 500g Kg 10 65. Tymianek suszony waga co najmniej10g Szt 20 66. Oregano suszone waga co najmniej 10g Szt 50 67 Fasola czerwona w puszce waga co najmniej 400g szt 250 68 Olej z pierwszego tłoczenia rzepakowy z dodatkami(czosnek,bazylia,pomidory)op.co najmniej0,25l L 10 69 Soczewica czerwona połówki op.500-1000g kg 10 70 Pomidory w puszce bez skórki( z otwieraczem) op.co najmniej 400g szt 150 71 Kawa zbożowa sypana op.co najmniej 200g szt 20 72 Ciecierzyca op.500-1000g kg 10 73 Drożdże świeże kg 5 74 Wafle ryzowe op szt 350 75 Brzoskwinie w puszce szt 300 76 Gałka muszkatołowa mielona szt 10 77 Kolendra suszona przyprawa Szt 15 78 Lubczyk suszony przyprawa szt 15 79 Rozmaryn suszony przyprawa szt 20 CZĘŚĆ 2. Zakup, dostawa i rozładunek mięsa i jego przetworów dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie CPV: 15.10.00.00-9;15.11.21.00-7 Nazwa asortymentu Lp. Nazwa asortymentu Jednostka miary Ilość 1. Karkówka surowa wieprzowa bez kości Kg 280 2. Łopatka wieprzowa surowa bez kości Kg 800 3. Wołowina surowa ligawa Kg 200 4. Szynka wieprzowa surowa bez kości,bez skóry Kg 200 5. Filet z indyka surowy Kg 190 6. Filet z kurczaka surowy Kg 600 7. Schab bez kości surowy wieprzowy Kg 230 8. Udka bez grzbietu z kurczaka surowe Kg 160 9. Antrykot wołowy surowy Kg 40 10. Żebra wołowe surowe Kg 20 11. Porcje rosołowe z kurczaka Kg 60 12. Wątróbka wieprzowa surowa Kg 15 13. Parówki wp. cienkie o zwartości co najmniej71% mięsa wp. Kg 60 14. Łopatka wp. Pieczona skład:łopatka wp min.73%,woda,sól,naturalne przyprawy. Kg 50 15. Szynka wiejska o wyczuwalnym smaku i zapachu użytych przypraw,mięso wp.min.75%,sól,przyprawy naturalne,woda kg 80 16. Kiełbasa krakowska sucha .Wyrób w osłonce białkowej.Składniki:mięso wp.(100g produktu otrzymano z 112g mięsa wp.)Wyczuwalny smak i zapach użytych przypraw naturalnych. kg 40 17. Kiełbasa krakowska parzona baton.Kiełbasa gruborozdrobniona,,wędzona i parzona.Mięso wp.min 63%,sól,woda,przyprawy naturalne wyczuwalne w smaku. Kg 40 18. Polędwica sopocka wp. klasa I .Mięso wp.(schab b/k) min.90%,woda,sól,przyprawy naturalne. Kg 90 19. Szynka wp.gotowana.kl.I.Mięso wieprzowe min 80%.woda,sól,przyprawy naturalne. Kg 70 20. Kiełbasa cienka wp.podsuszana o zawartości mięsa min.72%. kg 40 21. Filet wędzony z indyka o zawartości mięsa z indyka min 80%,woda ,sól,przyprawy naturalne wyczuwalne w smaku i zapachu. Kg 90 22. Ogonówka wędzona parzona.Mięso wp.min82%,woda,sól,przyprawy naturalne. Kg 50 23 Smalec wp. kostka 200-250g Kg 10 24 Kiełbasa żywiecka podsuszana wp.baton,mięso wp min 80%,sól,woda,przyprawy naturalne. kg 40 CZĘŚĆ 3. Zakup, dostawa i rozładunek ziemniaków,warzyw,jarzyn,owoców, owoców tropikalnych,orzechów. CPV: 03.20.00.00-3; 0,.22.00.00-9;03.22.21.10-7 180 Lp. Nazwa asortymentu Jednostka miary Ilość 1 Ziemniaki kg 7000 2 Marchew świeża korzeń kg 1800 3. Pietruszka świeża korzeń kg 150 kg 6000 4. Cebula biała kg 200 5. Cebula czerwona kg 40 6. Seler świeży korzeń kg 250 kg 1400 7. Por świeży kg 250 8. Kapusta czerwona świeża kg 100 9. Pieczarki świeże kg 20 10. Czosnek kraj pochodzenie polska głowka szt 120 11. Szczypior świeży pęczek szt 700 12. Rzodkiewka pęczek szt 800 13. Rzodkiew biała świeża Kg 100 14 Sałata lodowa ,pakowana główka szt 320 15 Sałata zielona świeża główka Szt 300 16 Pomidory czerwone, świeże kg 550 17 Ogórek św.szklarniowy kg 350 18 Ogórek swieży,zielony gruntowy kg 200 19 Ogórek kwaszony Kg 220 20 Kapusta kwaszona biała kg 220 21 Kapusta pekinska kg 180 22 Kapusta biała słodka główka kg 300 23 Papryka czerwona ,żółta,zielona kg 100 24 Cytryna świeża Kg 250 25 Jabłka świeże kg 4000 26 Banany świeże kg 1200 27 Gruszki świeże kg 650 28 kiwi Kg 20 29 Mandarynki świeże kg 450 30 Winogrona zielone bezpestkowe kg 160 31 Śliwka fioletowa duża kg 100 32 Brzoskwinie kg 150 33 Winogrona granatowe kg 60 34 Koper zielony,świeży pęczek 100g Szt 1000 35 Natka pietruszki świeza pęczek 100g szt 1000 36 Burak czerwony świeży Kg 600 37 Truskawka świeża (w sezonie) kg 150 38 Arbuz kg 200 39 Fasola sucha średnia op.400-1000g Kg 40 40 Groch połówki op. 400-1000g kg 25 41 Ogórek małosolny (w sezonie) kg 20 42 Nektarynki kg 90 43 Pomarańcze kg 350 44 Pestki słonecznika op.50-150g łuskane kg 15 45 Żurawina suszona op.250-500g kg 30 46 Kalafior świeży szt 150 47 Brokuły świeze szt 150 48 Botwinka pęcz 150 49 Morele suszone kg 5 50 Figi suszone kg 5 Cukinia 30 51 kg 52 Czereśnia (w sezonie) kg 20 CZĘŚĆ 4. Zakup, dostawa i rozładunek mrożonek dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie(ryby przetworzone,warzywa i owoce mrożone) PCV 15.20.00.00-0;15.33.11.70-9,15.89.60.00-5;15.89.43.00-4) Lp. Nazwa asortymentu Jednostka miary Ilość 1 Włoszczyzna4-składnikowa(marchew,por,seler,pietruszka)op.2000-2500g) kg 1700 2. Mieszanka 7-składnikowa z kapustą brukselką op. 2000-2500g kg 200 3. Brokuły mrożone 450g-2500g kg 250 4. Kalafior mrożony op.450-2500g kg 150 5 Fasolka szparagowa żółta cięta op.450-2500g kg 100 6 Fasolka szparagowa zielona cieta op.450-2500g kg 130 7 Szpinak mrożony mielony.op.450-2500g Kg 70 8 Groszek zielony mrożony op.450-2500g kg 150 9 Barszcz ukraiński skład:burak (ćwikłowy,kapusta,fasola,marchew,pomidor,seler,cebula)op.450-2500g kg 90 10 Mieszanka kompotowa 5-składnikowa z truskawką op.450-2500g Kg 300 11 Sałatka owocowa 8-składnikowa(ananas,melon,jabłko,brzoskwinia,mandarynka,papaja,winogrona,mango) op.400g-2500g kg 80 12 Truskawka mrożona op.450-2500g Kg 400 13 Bukiet warzyw (brokuł,kalafior,marchew)op.450-2500g Kg 200 14 Bukiet warzyw (kalafior,fasola szparagowa,marchew,brukselka,groch zielony)lub równoważna op.450-2500g kg 100 15 Marchew kostka op.450-2500g kg 90 16 Marchew z groszkiem op.450-2500g Kg 200 17 Wiśnia b)p op.450-2500g Kg 450 18 Porzeczka czarna mrożona op.450-2500g kg 50 19 Dorsz filet SHP kg 200 20 Miruna filet SHP kg 290 21 Morszczuk filet SHP kg 190 22 Dynia mrożona kg 160 23 Makrela wędzona Kg 90 24 Włoszczyzna 3-składnikowa paski op.450-2500g Kg 150 25 Ryba sola filet mrożona kg 100 26 Filet z sandacza kg 50 27 Mieszanka kompotowa z owoców leśnych op2000-2500 kg 20 28 Marchewka "Mini" kg 250 29 Mintaj filet SHP kg 100 CZĘŚĆ 5. Zakup, dostawa i rozładunek produktów mleczarskich do Przedszkola Miejskiego w Barczewie PCV 15.50.00.00-3 Lp. Nazwa asortymentu Jednostka miary Ilość 1. Mleko folia 2%op.1000ml L 9500 2. Mleko folia 3,2% L 600 3. Mleko UHT op.1000ml 2% L 600 4. Mleko UHT op.1000ml 3,2% L 600 5. Masło ekstra zawierajace co najmniej 82% tłuszczu kg 650 6. Ser Mozarella kg 50 7. Serek homogenizowany wanilia op.co najmniej 135g szt 750 8. Jogurt naturalny typu greckiego lub bałkańskiego op.co najmniej 350g zawierający nie więcej niż 0,12g sodu/soli w 100g gotowego do spożycia produktu L 550 9. Kefir naturalny op.co najmniej350g zawierający nie więcej niż 0,12g sodu/soli w 100g gotowego do spożycia produktu L 400 10. Śmietana 12% op.co najmniej 400ml L 600 11 Ser żółty typu salami (nie dopuszcza się produktu seropodobnego) kg 130 12 Ser żółty typu gouda (nie dopuszcza się produktu seropodobnego) kg 130 13 Śmietana 10% op 400g L 250 14 Maślanka naturalna1000ml L 60 15 Twaróg krajanka półtłusty kg 880 16 Serek ziarnisty wiejski naturalny op.150-200g szt 200 17 Jogurt naturalny 2% tłuszczu op.150g Szt 400 18 Śmietana 18%op.400ml L 60 CZĘŚĆ 6. Zakup, dostawa i rozładunek pieczywa dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie PCV :15.81.00.00-9 Lp. Nazwa asortymentu Jednostka miary Ilość 1. Chleb pszenno- żytni krojony foliowany waga co najmniej400-500g Szt. 2200 2 Chleb żytni pełnoziarnisty krojony foliowany waga co najmniej 400g szt 370 3 Bułki kajzerki waga co najmniej 50g szt 1500 4 Bułka grahamka waga co najmniej 50 g szt 1000 5 Chleb wieloziarnisty zawartość minimum 3-ziarna(siemię lniane,słonecznik obowiązkowo,pozostałe dowolne) waga co najmniej 400-500g szt 600 6 Ciasto drożdżowe z niską zawartością cukru kg 230 7 Chałka zdobna co najmniej 300g szt 600 8 Chleb razowy waga min.400g krojony,foliowany szt 2000 9 Rogaliki krucho -drożdżowe nadziewane(z niska zawartością cukru) kg 250 10 Bułki z ziarnami dyni waga co najmniej 50g szt 2300 11 Bułki czerstwe waga co najmniej waga 50g szt 1300 12 Bułka tarta kg 70 13 Bułka z ziarnami różnymi waga min.50g szt 850 14 Bułka razowa z ziarnem szt 500 15 Chleb wiejski waga min.400g szt 300 16 Rogale z makiem waga co najmniej 50g szt 2200
II.5) Główny kod CPV: 03.00.00.00 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-01-02 lub zakończenia: 2018-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin płatności | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-22, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zakup, dostawa i rozładunek artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie Artykuły ogólnospożywcze |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03000000-1, 15600000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin płatności | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | . Zakup, dostawa i rozładunek mięsa i jego przetworów dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03000000-1, 15100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin płatności | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zakup, dostawa i rozładunek ziemniaków,warzyw,jarzyn,owoców, owoców tropikalnych,orzechów. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03000000-1, 03200000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin płatności | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Zakup, dostawa i rozładunek mrożonek dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie(ryby przetworzone,warzywa i owoce mrożone) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03000000-1, 15330000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin płatności | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Zakup, dostawa i rozładunek produktów mleczarskich do Przedszkola Miejskiego w Barczewie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03000000-1, 15500000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin płatności | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Zakup, dostawa i rozładunek pieczywa dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03000000-1, 15810000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin płatności | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI BARCZEWO
- Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych , przedszkoli wraz ze sprawowaniem opieki nad nimi na terenie gminy Barczewo
- Zakup gruzu betonowego do bieżących napraw dróg gruntowych w Gminie Barczewo w 2024 r.
- Sukcesywne dostawy mięsa oraz wędlin na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i sprawowanie opieki nad nimi z terenu gminy Barczewo
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego.
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Barczewo realizowanego z podziałem na zadania.
więcej: przetargi BARCZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 im. Armii Krajowej w Gostyninie
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Bełchatowie
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej oraz stołówek przedszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 23 w Katowicach, na 2025 rok
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.