eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Chrzanów: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 61639 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chrzanowski, Starosta Chrzanowski - Skarb Państwa, ul. Partyzantów 2, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6257900, fax 032 6257955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chrzanowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania określona numerem CPV: 30231200-9, 30233231-9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS OFEROWANEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO. Określa on minimalne wymagania stawiane przez Zamawiającego. 2)Wykonawca dostarczy i rozładuje przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Chrzanowie, ul. Partyzantów 2. 3)Na sprzęt będący przedmiotem zamówienia Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji. 4)Wykonawca zagwarantuje bezpłatną obsługę serwisową w trakcie trwania gwarancji, w tym dojazd do siedziby Zamawiającego. 5)W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji awarii któregokolwiek z elementów będących przedmiotem zamówienia, Wykonawca winien przywrócić pełną sprawność oferowanego sprzętu i dostarczyć go do siedziby użytkownika w ciągu maksimum 48 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego (data i godzina wysłania faksu informującego o awarii sprzętu). 6)W przypadku awarii któregokolwiek z elementów będących przedmiotem dostawy, Wykonawca winien dostarczyć urządzenia rezerwowe w miejsce sprzętu będącego w danym momencie w serwisie gwarancyjnym. 7)W przypadku, gdy naprawa przekroczy 14 dni roboczych, Wykonawca zobowiązany jest wymienić uszkodzony sprzęt na nowy o identycznych parametrach bądź wyższych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5)Terminowo złożą ofertę, odpowiadającą treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały załączone do oferty a wymagane postanowieniami niniejszej Specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2)Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika (pełnomocników). Oryginał pełnomocnictwa wymagany jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. 3)Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1). 4)Szczegółowy opis oferowanego sprzętu tylko wg załącznika nr 2 do SIWZ. Uwaga: Zamawiający, na formularzu Szczegółowy opis oferowanego sprzętu komputerowego, nie wymaga wpisywania cen poszczególnych podzespołów wchodzących w skład przedmiotowego zamówienia. W zakresie podawania cen oferowanego sprzętu wymaga się wypełnienia wyłącznie rubryk Razem wartość netto/brutto. Natomiast zamawiający wymaga bezwzględnie wypełnienia rubryki OFERTA w szczegółowym opisie oferowanego sprzętu komputerowego - dla określenia, jakiego typu podzespoły zostaną zaoferowane w przedstawionych ofertach. 5)Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3). W przypadku składania oferty przez Wykonawców biegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 6)Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - (załącznik nr 4). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w zaświadczenia muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 7)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 5) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną dostawę zbliżoną zakresem do dostawy objętej przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 8)Zaakceptowany i podpisany przez osobę upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy projekt umowy (załącznik nr 6). 9)Kserokopia deklaracji zgodności w zakresie bezpieczeństwa użytkowania sprzętu elektrycznego zgodną z Polskimi Normami dotyczącymi tego sprzętu, opracowanymi z uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa Międzynarodowej Komisji do Spraw Przepisów Dotyczących Zatwierdzania Sprzętu Elektrycznego (CEE) wystawioną przez producenta zaoferowanego sprzętu lub jego upoważnionego przedstawiciela.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-chrzanowski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można także odebrać w Wydziale Rozwoju i Inwestycji Starostwa Powiatowego w Chrzanowie, ul. Partyzantów 2 pok. nr 310..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 09:45, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Chrzanowie, ul. Partyzantów 2, Dziennik Podawczy (parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.