Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-11-26
Og³oszenie nr 616480-N-2020 z dnia 2020-11-26 r.
¦widnickie Gminne Przedsiêbiorstwo Komunalne Sp. z o.o.: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy ¦widnica
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
¦widnickie Gminne Przedsiêbiorstwo Komunalne Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
20775910000000, ul.
Bystrzyca Dolna
,
58-100
¦widnica, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
74 851 59 80, e-mail
sgpk@sgpk.pl, faks
74 851 59 82.
Adres strony internetowej (URL): http://sgpk.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Zamawiaj±cy udzielaj±cy zamówieñ sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://sgpk.pl/przetargi.htm
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej w zamkniêtej kopercie, w siedzibie Zamawiaj±cego
Adres:
¦widnickie Gminne Przedsiêbiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Bystrzyca Dolna 55A, 58-100 ¦widnica
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy ¦widnica
Numer referencyjny:
18/ZAP/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wszystkie, tj. dwie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Zamawiaj±cy poszukuje Wykonawcê/Wykonawców na wykonywanie us³ug w zakresie zimowego utrzymania dróg polegaj±ce na: posypywaniu piachem lub mieszank± piasku i soli, od¶nie¿anie dróg przy pomocy p³uga od¶nie¿aj±cego, na nastêpuj±cych drogach gminnych Gminy ¦widnica zlokalizowanych w obrêbie ewidencyjnym: DLA ZADANIA NR 1: 1) Opoczka, 2) Makowice, 3) Jakubów, 4) Lubachów, 5) Witoszów Dolny, 6) Witoszów Górny, 7) Bojanice, 8) Burkatów, 9) Bystrzyca Dolna, 10) Bystrzyca Górna, 11) Modliszów, 12) Pogorza³a, 13) Droga powiatowa nr 2911 odcinek od skrzy¿owania z drog± powiatow± 2910 w Bystrzycy Dolnej do skrzy¿owania z drog± powiatow± nr 3396 w Witoszów Dolny. DLA ZADANIA NR 2: 1) Zawiszów, 2) Sulis³awice, 3) Panków, 4) Pszenno, 5) Mi³ochów, 6) Komorów, 7) Bole¶cin, 8) S³otwina, 9) Mokrzeszów, 10) Jagodnik, 11) Wi¶niowa, 12) Niegoszów, 13) Wilków, 14) Gogo³ów, 15) Krzczonów., 16) Droga powiatowa nr 2878D Bole¶cin - Krzczonów granica powiatu, 2. Standardy od¶nie¿ania dróg okre¶lono w za³±czniku nr 7 do SIWZ (za³±cznik nr 1 do projektu umowy, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawc±). Zakres dróg objêtych przedmiotem zamówienia okre¶lono w za³±cznikach nr 8a i 8b do SIWZ Mapa zimowego utrzymania dróg, w których kolorem czerwonym i zielonym oznaczono drogi objête 4 standardem od¶nie¿ania oraz kolorem niebieskim oznaczono drogi objête 5 standardem od¶nie¿ania. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu dróg do od¶nie¿ania w poszczególnych miejscowo¶ciach. 3. Zamawiaj±cy wymaga równie¿, aby: 1) Wykonawca zapewni³ gotowo¶æ (dyspozycyjno¶æ) niezbêdnego sprzêtu wraz z operatorami do realizacji us³ug objêtych przedmiotem niniejszego zamówienie w okresie od dnia 15.12.2020 r., jednak nie wcze¶niej ni¿ od dnia podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia, do dnia 14.04.2021 r. 2) Wykonawca posiada³ bazê, która bêdzie stanowi³a punkt rozpoczêcia i zakoñczenia ¶wiadczenia us³ug, zlokalizowan± na terenie Gminy ¦widnica lub na terenie Miasta ¦widnica lub w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 20 km od granicy administracyjnej Gminy ¦widnica. Odleg³o¶æ 20 km liczona bêdzie po drogach publicznych. Nieruchomo¶æ, na której zlokalizowana bêdzie baza, musi byæ w³asno¶ci± Wykonawcy lub Wykonawca bêdzie musia³ posiadaæ tytu³ prawny do tej nieruchomo¶ci. Baza sprzêtowa bêdzie stanowi³a miejsce rozpoczêcia i zakoñczenia ¶wiadczenia us³ug stanowi±cych przedmiot zamówienia. 3) droga gminna od granicy administracyjnej gminy ¦widnica z miastem ¦widnica w stronê miejscowo¶ci Wi¶niowa do granicy administracyjnej z gmin± ¯arów by³a od¶nie¿ana i uszorstniana ka¿dorazowo najpó¼niej do godz. 7.00 - dotyczy zadania nr 2, 4) w dniach nauki szkolnej drogi stanowi±ce trasy przejazdów szkolnych autobusów by³y od¶nie¿ane i uszorstniane najpó¼niej do godz. 7.00 - dotyczy zadania nr 1 i2. 4. Do zwalczania ¶lisko¶ci oraz zwiêkszania uszorstnienia na drogach nale¿y stosowaæ sól drogow±, piasek lub mieszankê piaskowo - soln± 30-50 %. Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca stosowa³ do zimowego utrzymania dróg piasek p³ukany bez zanieczyszczeñ o uziarnieniu nie wiêkszym ni¿ 2 mm. Piasek powinien byæ wolny od sk³adników spoistych, które mog± wzmagaæ efekt po¶lizgu. 5. Zamawiaj±cy wymaga, aby do prowadzenia zimowego utrzymania dróg na terenie gminy ¦widnica Wykonawca stosowa³ sól drogow± o nastêpuj±cych parametrach: Zawarto¶æ chlorku sodu NaCl - co najmniej 90 % Zawarto¶æ substancji nierozpuszczalnych w wodzie - maksymalnie 8,0 % Zawarto¶æ wody - maksymalnie 3,0 % Zawarto¶æ ¿elazocyjanku potasowego - minimalnie 20 mg/kg 6. Sól drogowa stosowana przez Wykonawcê winna posiadaæ pozytywn± opiniê Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie oraz Pañstwowego Zak³adu Higieny w Warszawie. 7. Pojazdy bior±ce udzia³ w pracach objêtych przedmiotem zamówienia musz± byæ wyposa¿one na koszt Wykonawcy w system: monitoringu bazuj±cego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umo¿liwiaj±cy trwa³e zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o po³o¿eniu i miejscach postojów (zwany dalej GPS). Warunek ten musi byæ spe³niony najpó¼niej na dzieñ podpisania umowy. Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemne o¶wiadczenie, ¿e wszystkie pojazdy bior±ce udzia³ w pracach objêtych przedmiotem zamówienia s± wyposa¿one w sprawny system. 8. Zamawiaj±cy w okresie realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) kierowców sprzêtu, którym realizowane bêd± us³ugi. 9. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w rozdz. III.8 SIWZ czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: 1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 10. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w rozdz. III.8 SIWZ czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: 1) o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; 3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; 4) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 11. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w rozdz. III.8 SIWZ czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje karê umown± w wysoko¶ci 300 z³ za ka¿d± niezatrudnion± osobê. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w rozdz. III.8 SIWZ czynno¶ci. 12. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. 13. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SIWZ. 14. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert czê¶ciowych. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na wszystkie czê¶ci (zadania). Zamawiaj±cy nie ogranicza ilo¶ci umów, które zostan± zawarte z jednym Wykonawc±. 15. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 16. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówienia uzupe³niaj±cego nie przekraczaj±cego 20% warto¶ci ka¿dej z czê¶ci (zadania) zamówienia podstawowego, polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug. 17. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
II.5) G³ówny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90630000-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, o ³±cznej warto¶ci nie przekraczaj±cej 20% warto¶ci zamówienia podstawowego (20% dotyczy warto¶ci ka¿dej z czê¶ci niniejszego zamówienia), polegaj±cych na powtórzeniu us³ug jak w przedmiocie zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2021-04-30
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2021-04-30 |
II.9) Informacje dodatkowe: 1.Zamówienie realizowane bêdzie od dnia podpisania umowy. 2. Ilo¶ci us³ug objêtych ka¿d± z czê¶ci niniejszego zamówienia publicznego, na podstawie których nale¿y dokonaæ obliczenia ceny, okre¶lone zosta³y w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
DLA ZADANIA NR 1 i ZADANIA NR 2
1) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami (wype³niony zgodnie z za³±cznikiem nr 5 ). Wykaz musi potwierdzaæ dysponowanie
a) min 1 p³ugopiaskarkê samochodow± wyposa¿on± w p³ug o szeroko¶ci od¶nie¿ania min. 2 m oraz zasobnik na piasek o ³adowno¶ci min. 2 ton,
b) min 1 p³ugopiaskarkê ci±gnikow± wyposa¿on± w p³ug o szeroko¶ci od¶nie¿ania min. 2 m oraz zasobnik na piasek o ³adowno¶ci min. 2 ton
c) min 1 sprzêtem ciê¿kim do od¶nie¿ania typu fadroma.
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na dwa zadania musi posiadaæ dwukrotn± ilo¶æ ka¿dego z ww. sprzêtów.
2) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert , a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- o¶wiadczenie wykonawcy, w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wykaz winien potwierdzaæ wykonanie przez Wykonawcê min 1 us³ugê w zakresie zimowego utrzymania dróg o warto¶ci min. 70 ty¶ z³ brutto, niezale¿nie od ilo¶ci zadañ, na które z³o¿y ofertê, wraz z potwierdzeniem nale¿ytego wykonania us³ugi (wype³niony zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SIWZ);
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
DLA ZADANIA NR 1 i ZADANIA NR 2 1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp 2) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór zgodny z za³±cznikiem nr 6 do SIWZ).
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
DLA ZADANIA NR 1 i ZADANIA NR 2
1) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami (wype³niony zgodnie z za³±cznikiem nr 5 ). Wykaz musi potwierdzaæ dysponowanie
a) min 1 p³ugopiaskarkê samochodow± wyposa¿on± w p³ug o szeroko¶ci od¶nie¿ania min. 2 m oraz zasobnik na piasek o ³adowno¶ci min. 2 ton,
b) min 1 p³ugopiaskarkê ci±gnikow± wyposa¿on± w p³ug o szeroko¶ci od¶nie¿ania min. 2 m oraz zasobnik na piasek o ³adowno¶ci min. 2 ton
c) min 1 sprzêtem ciê¿kim do od¶nie¿ania typu fadroma.
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na dwa zadania musi posiadaæ dwukrotn± ilo¶æ ka¿dego z ww. sprzêtów.
2) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert , a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- o¶wiadczenie wykonawcy, w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wykaz winien potwierdzaæ wykonanie przez Wykonawcê min 1 us³ugê w zakresie zimowego utrzymania dróg o warto¶ci min. 70 ty¶ z³ brutto, niezale¿nie od ilo¶ci zadañ, na które z³o¿y ofertê, wraz z potwierdzeniem nale¿ytego wykonania us³ugi (wype³niony zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. wype³niony formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SIWZ; 2. o¶wiadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ. 3. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu,o którym mowa w czê¶ci III.4 pkt 1 niniejszego og³oszenia sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 4.Dokument, o którym mowa w pkt 3 powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5.Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym,administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4 stosuje siê. 6.Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 7.W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 8.W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 9. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w czê¶ci III.4 pkt 1 niniejszego og³oszenia o zamówieniu, 10.W przypadku podpisania oferty oraz po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osobê niewymienion± w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, nale¿y do oferty do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena za gotowo¶æ do pracy sprzêtu i operatorów | 30,00 |
Cena za od¶nie¿anie z uszarstnianiem | 40,00 |
Cena za uszarstnianie | 20,00 |
Cena za sprzêt ciê¿ki do od¶nie¿ania typu fadroma | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej. 2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany miejscowo¶ci objêtych zamówieniem okre¶lonych w czê¶ci II.4) niniejszego zamówienia. Dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 2.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-12-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy ¦widnica - zadanie nr 1 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena za gotowo¶æ do pracy sprzêtu i operatorów | 30,00 |
Cena za od¶nie¿anie z uszarstnianiem | 40,00 |
Cena za uszarstnianie | 20,00 |
Cena za sprzêt ciê¿ki do od¶nie¿ania typu fadroma | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegó³owy opis kryteriów oceny ofert oraz zasady przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach okre¶la rozdz. XIII SIWZ.
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy ¦widnica - zadanie nr 2 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena za gotowo¶æ do pracy sprzêtu i operatorów | 30,00 |
Cena za od¶nie¿anie z uszarstnianiem | 40,00 |
Cena za uszarstnianie | 20,00 |
Cena za sprzêt ciê¿ki do od¶nie¿ania typu fadroma | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegó³owy opis kryteriów oceny ofert oraz zasady przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach okre¶la rozdz. XIII SIWZ.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Sukcesywne dostawy materia³ów laboratoryjnych oraz do zamkniêtego pobierania krwi"
- Remont tylnych elewacji budynku szko³y w ramach zadania pn. "Renowacja elewacji budynku g³ównego III Liceum Ogólnokszta³c±cego im. Marii Sk³odowskiej - Curie w ¦widnicy przy ul. Ko¶cielnej 32"
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrêbu ewidencyjnego Grodziszcze(021907_2.0007)w gminie ¦widnica, powiat ¶widnicki, woj. dolno¶l±skim wraz z harmonizacj± danych baz BDOT500 i GESUT
- Budowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Mokrzeszów, gmina ¦widnica z podzia³em na zadania
- Bie¿±ca konserwacja dróg gminnych i wewnêtrznych.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie us³ug w zakresie sta³ego utrzymywania czysto¶ci nieruchomo¶ci zarz±dzanych przez ZBM-TBS Spó³ka z o. o. oraz nieruchomo¶ci bêd±cych w³asno¶ci± Spó³ki.
- Us³uga pielêgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do pi³ki no¿nej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- ¦wiadczenie us³ug sprz±tania Pañstwowej Inspekcji Pracy Okrêgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddzia³ów terenowych w Gliwicach, Czêstochowie i Rybniku, z podzia³em na 4 czê¶ci.
- ¦wiadczenie us³ug utrzymania czysto¶ci i porz±dku w budynkach, na terenach zewnêtrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych bêd±cych w zarz±dzie Miejskiego Zarz±du Lokalami w Radomiu.
- Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy Wolanów
- US£UGA SPRZ¡TANIA BUDYNKÓW BIURA RZECZNIKA PRAW OBYWATELSKICH
wiêcej: Us³ugi od¶nie¿ania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.