eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleDostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - PN / 4 / II / 13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-14

Kędzierzyn-Koźle: Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - PN / 4 / II / 13
Numer ogłoszenia: 61656 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 4062566, faks 77 4062567.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie-kk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - PN / 4 / II / 13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące części/pakiety zamówienia: 1 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. 2/1 do SIWZ, 2 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. 2/2 do SIWZ, 3 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. 2/3 do SIWZ, 4 pakiet - dostawa opatrunków ocznych - wg zał. 2/4 do SIWZ, 5 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. 2/5 do SIWZ. 6 pakiet - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. 2/6 do SIWZ, 7 pakiet - dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej - wg zał. 2/7 do SIWZ, 8 pakiet - dostawa pieluchomajtek - wg zał. 2/8 do SIWZ, 9 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. 2/9 do SIWZ, 10 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. 2/10 do SIWZ. 11 pakiet dostawa środków opatrunkowych - wg zał. 2/11 do SIWZ, 12 pakiet - dostawa pieluchomajtek - wg zał. 2/12 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek określony w pkt. A.1, jeżeli wykaże się posiadaniem koncesji, zezwolenia lub licencji w zakresie objętym zamówieniem publicznym (o ile jest wymagane). Ocena spełniania warunków przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1) Dotyczy wszystkich pozycji: Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE i jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku. 2) Dot. pakietu 1 pozycje 3, 4, 5, 9: Karty techniczne produktu potwierdzające parametry techniczne wyrobu z dokładnym oznaczeniem do której pozycji odnosi się dany dokument. 3) Próbki w ilości 1 szt.: a) pakiet 1 pozycje 3-5, 7, 9, 10, 12-15, b) pakiet 3 pozycje 3-7, 14, c) pakiet 5 pozycje 8, 9, 11-15, d) pakiet 9 pozycje 1-2, e) pakiet 10 pozycje 5, 12, 14-16 z dokładnym oznaczeniem której pozycji i którego pakietu dotyczy, na który Wykonawca złoży ofertę wraz z oryginalną etykietą celem sprawdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem Zamawiającego. Ocena zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem wynikającym z SIWZ odbywać się będzie na podstawie zapisu na opakowaniu dostarczonych próbek i etykietach (wymagany opis na opakowaniu w j. polskim). Brak możliwości oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4) Dotyczy pakietu 10 pozycja 25: Oświadczenie Wykonawcy, że: a)zgodnie z normą PN-EN 980 zestaw jest bezpiecznie zapakowany w opakowanie typu papier-folia zaopatrzone w etykietę zawierającą pełną identyfikację wyrobu i składu, posiadającą dodatkowo 2 samoprzylepne odcinki etykiety umożliwiające wklejenie do dokumentacji zabiegowej i zawierające informacje: lot lub seria, indeks identyfikacyjny, datę ważności sterylności, b)zgodnie z normą PN-EN 868-5 opakowanie posiada jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczeń z pkt. 1 i 4 poprzez żądanie dokumentów potwierdzających ich treść po zawarciu umowy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ), 2) w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp podpisane przez każdą osobę prowadzącą działalność gospodarczą (załącznik nr 5 do SIWZ), 3) Wypełniony Formularz Ofertowy (zał.1 do SIWZ), 4) Wypełnione odpowiednie Formularze Cenowe (zał.2/1 do 2/12 do SIWZ), 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z treścią art.144 Ustawy PZP Zamawiający przewidział w SIWZ możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie-kk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 24 Kwietnia 5, pokój nr 19, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, lub e-mailowo:kozioł.elzbieta@zdrowie-kk.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 11:50, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 24 Kwietnia 5, Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 19, 47-200 Kędzierzyn-Koźle..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa środków opatrunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa środków opatrunkowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa środków opatrunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa środków opatrunkowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa środków opatrunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa środków opatrunkowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa opatrunków ocznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa opatrunków ocznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa środków opatrunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa środków opatrunkowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.13-4, 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa opatrunków specjalistycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa opatrunków specjalistycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa pieluchomajtek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa pieluchomajtek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa środków opatrunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa środków opatrunkowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.14-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa środków opatrunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa środków opatrunkowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa środków opatrunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa środków opatrunkowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa pieluchomajtek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa pieluchomajtek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.