eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzKONSERWACJA TYNKARSKA, MALARSKA I POSADZKARSKA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH NR 3 I 7 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY AL. 3-GO MAJA 4 W CHEŁMNIE - sprawa nr 5/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-18

Grudziądz: KONSERWACJA TYNKARSKA, MALARSKA I POSADZKARSKA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH NR 3 I 7 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY AL. 3-GO MAJA 4 W CHEŁMNIE - sprawa nr 5/2016
Numer ogłoszenia: 61680 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18940 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA TYNKARSKA, MALARSKA I POSADZKARSKA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH NR 3 I 7 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY AL. 3-GO MAJA 4 W CHEŁMNIE - sprawa nr 5/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja tynkarska, malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynkach nr 3 i 7 w kompleksie wojskowym przy Al. 3-go Maja 4 w Chełmnie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: konserwację tynkarską, malarską i posadzkarską pomieszczeń w budynkach nr 3 i 7 w kompleksie wojskowym przy Al. 3-go Maja 4 w Chełmnie, w tym m.in. Roboty budowlane polegające na: roboty tynkarskie i malarskie powierzchni ścian i sufitów; malowanie grzejników, rur, krat, balustrad oraz kanałów wentylacyjnych; malowanie stolarki okiennej i drzwiowej; uzupełnienie płytek ściennych i podłogowych; wymiana armatury sanitarnej; wymiana gniazd wtykowych, włączników oświetleniowych oraz oprawy oświetleniowej; wywóz i utylizacja odpadów. Wykonanie we własnym zakresie i na swój koszt prac towarzyszących m.in. w zakresie: ogrodzenie etapów robót; oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w danym zadaniu określa w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz ogólne warunki umowy. Budynki - teren w zakresie, których będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w obiekcie i na terenie. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.(Dz. U. 2013 r., poz. 21 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót remontowych złomu. Wywóz złomu z terenu budowy winien następować po pisemnym powiadomieniu inspektora o zamiarze wywozu według zestawienia ilościowego materiałów uzyskanych z demontażu (złom) odnoszącego się do konkretnych pozycji kosztorysowych ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy, żeliwny, kolorowy). Zaakceptowany dokument przez inspektora będzie stanowić podstawę i uprawnienie Wykonawcy do wywozu złomu. Wykonawca w zakresie wywozu odpadów itp. jest zobowiązany dostosować się do obowiązujących regulacji Zamawiającego w tym zakresie.Wywieziony złom winien zostać przeważony w obecności inspektora wyznaczonego po stronie Zamawiającego. Wartość złomu zostanie ustalona na etapie rozliczenia wykonania robót określonych w przedmiocie zamówienia - cena kosztorysowa wynikająca z faktury za wykonane roboty budowlane zostanie pomniejszona o wartość złomu zgodnie z § 9 Ogólnych Warunków Umowy. Wartość złomu zostanie ustalona następująco:- ilość kg złomu stalowego x 0,30 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim)- ilość kg złomu mosiężnego x 10,85 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: KONSERWACJA TYNKARSKA, MALARSKA I POSADZKARSKA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH NR 3 I 7 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY AL. 3-GO MAJA 4 W CHEŁMNIE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowa BUDMAR Marcin Matłosz, ul. Kozielec 19, 87-152 Biskupice, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76156,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59194,84

  • Oferta z najniższą ceną: 59194,84 / Oferta z najwyższą ceną: 153644,07

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.