To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-07
Ogłoszenie nr 61767 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.
Zawiercie: Zakup masy asfaltobetonowej do remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych
dróg gminnych w Zawierciu na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych
Spółka z o.o. w Zawierciu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 43172-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny
36464857800000, ul.
ul. Krzywa
3,
42400
Zawiercie, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 494 14 00, faks
, e-mail
sekretariat@pukzawiercie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pukzawiercie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: podmiot o którym mowa w art.3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup masy asfaltobetonowej do remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych dróg gminnych w Zawierciu na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Zawierciu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PUK 1-2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup przez Zamawiającego masy asfaltobetonowej z betonu asfaltowego AC 11S do ruchu KR1-2 rozkładanej ręcznie na gorąco, warstwa ścieralna zgodna z normami PN-EN 13108-1, PN-EN 13108-21 (lub równoważnymi - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wskazać w formularzu oferty, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego) i wytycznymi WT-2 2014 - część I Mieszanki mineralno-asfaltowe, do bieżącego utrzymania dróg gminnych i remontów cząstkowych nawierzchni asfaltobetonowych. 2. Transport zapewnia Zamawiający. 3. Ilość - do 1200 ton w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się odbierać minimum 5 ton masy jednorazowo. 4. Miejsce odbioru masy asfaltobetonowej musi się znajdować w odległości do 50 km od siedziby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Zawierciu przy ul. Krzywej 3. 5. Wykonawca jest zobowiązany udostępnić masę do odbioru w terminie maksymalnie 18 godzin od złożenia zapotrzebowania cząstkowego przez Zamawiającego. Zamówienia cząstkowe będą składane pomiędzy godziną 13:30 a godziną 14:30. 6. Wykonawca do każdej cząstkowej dostawy przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie dołączyć dokument potwierdzający jakość masy wg wzoru podanego w PN-EN 13108-1 w pełnej lub skróconej formie. 7. Dokument potwierdzający jakość towarzyszący każdej partii mieszanki mineralno-asfaltowej wyprodukowanej przez wytwórnie musi zawierać co najmniej następujące dane: a) producent mieszanki i identyfikacja wytwórni, b) opis wyrobu, c) informacje o zastosowanych dodatkach. 8. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy do akceptacji kompletną receptę oraz wejściowy lub wyjściowy skład mieszanki masy asfaltobetonowej. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania próbek przy odbiorze masy na wytwórni. O fakcie pobrania próbki Zamawiający poinformuje Wykonawcę w dniu jej pobrania. W przypadku gdy wyniki z badań nie będą spełniać wytycznych z receptury Wykonawca będzie pokrywał koszty badań i będzie zobowiązany do zapłaty kar umownych. 10. Wykonawca winien posiadać certyfikowany system Zakładowej Kontroli Produkcji (zwany dalej ZKP) do każdego miejsca produkcji mieszanki mineralno-asfaltowej. Certyfikat ZKP powinien być aktualny i dotyczyć Wytwórni Masy Asfaltowej, w której masa jest produkowana. Certyfikat i wszelkie dokumenty dotyczące ZKP muszą być udostępnione na żądanie Zamawiającemu. 11. W przypadku awarii lub przerw w pracy wytwórni Wykonawcy, Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić Zamawiającemu możliwość odbioru przedmiotu zamówienia, w innej wytwórni (zwanej dalej wytwórnia zastępczą) znajdującej się w promieniu do 50 km od Zawiercia. Wytwórnia zastępcza będzie zobowiązana do udostępnienia przedmiotu zamówienia do odbioru w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie dla wytwórni wskazanej w ofercie. Wskazanie zostanie dokonane niezwłocznie po stwierdzeniu awarii bądź przestoju w pracy wytwórni Wykonawcy wskazanej w ofercie, na adres e-mail sekretariat@pukzawiercie.pl i telefonicznie. 12. Jeżeli dojazd do wytwórni zastępczej wiąże się dla Zamawiającego z wyższymi kosztami niż dojazd do wytwórni Wykonawcy wskazanej w ofercie (np. większa ilość km do przejechania, konieczność poniesienia kosztów elektronicznego systemu poboru opłaty Viatoll) Zamawiający obciąży Wykonawcę różnicą w cenie transportu, a należność potrąci z faktury. Cena za km zostanie skalkulowana na podstawie cen z SEKOCENBUDU za ostatni kwartał przed konkretnym dniem odbioru przedmiotu zamówienia z wytwórni zastępczej, analogicznie jak przy obliczeniu ceny dostawy 10 ton masy dokonanym w celu wyboru oferty najkorzystniejszej. 13. Zamawiający informuje, że w chwili obecnej dysponuje samochodem ciężarowym o ładowności do 13 ton i normie emisji spalin EURO 3, dla którego: ? stawka za km przejazdu autostradą i drogą ekspresową wynosi 0,53 zł ? stawka za km przejazdu droga krajową wynosi 0,42 zł.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
44000000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT189480 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 233060,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZAWIERCIE
- Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro i innych produktów farmaceutycznych
- "Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r."
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla 2 Części.
- Termomodernizacja budynku przedszkola nr 4 w Zawierciu wraz z montażem OZE, modernizacją instalacji wewnętrznych z zagospodarowaniem terenu oraz przebudową i adaptacją pomieszczeń na potrzeby żłobka.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.