Og³oszenie z dnia 2017-11-21
Og³oszenie nr 617736-N-2017 z dnia 2017-11-21 r.
Gmina ¦wi±tki: "Dostawa energii elektrycznej dla Gminy ¦wi±tki w roku 2018 "
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina ¦wi±tki, krajowy numer identyfikacyjny
51074320300000, ul.
¦wi±tki
87
,
11008
¦wi±tki, woj.
warmiñsko-mazurskie, pañstwo
Polska, tel.
89 6169883, 6169890 w. 109, e-mail
urzad@swiatki.pl, faks
896 169 822.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=178
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=178
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=178
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Dostawa energii elektrycznej dla Gminy ¦wi±tki w roku 2018 "
Numer referencyjny:
ROS.271.10.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
1.2.1. 1 cze¶æ zamówienia obejmuje 3 pkty PPE dla których wymagana jest umowa GUD-k w zwi±zku z prowadzonymi pracami monta¿owymi instalacji fotowoltaicznej na tych obiektach. zgodnie z za³±cznikiem Nr 1 do SIWZ kolumna 14, arkusz 2.
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Za³±czniku nr 1 do SIWZ o szacunkowym zapotrzebowaniu energii elektrycznej w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. wynosi: 554,770 kWh. 1.2.1. 1 cze¶æ zamówienia obejmuje 3 pkty PPE dla których wymagana jest umowa GUD-k w zwi±zku z prowadzonymi pracami monta¿owymi instalacji fotowoltaicznej na tych obiektach. zgodnie z za³±cznikiem Nr 1 do SIWZ kolumna 14, arkusz 2. 1.2.2. 2 czê¶æ zamówienia obejmuje wszystkie pozosta³e 67 pkt odbioru energii elektrycznej w Gminie ¦wiatki i jednostkach Gminie podleg³ych. Arkusz 3. 1.3. Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ okre¶lony w Za³±czniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia okre¶lone zosta³y w projekcie umowy sprzeda¿y energii elektrycznej - Za³±cznik nr 2 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
09300000-2 |
09310000-5 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy zamówienia, polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug, w wysoko¶ci 30%
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2018-01-01 lub zakoñczenia: 2018-12-31
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2018-01-01 | 2018-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Opis sposobu dokonywania spe³nienia tego warunku:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca sk³adaj±c ofertê wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie obrotu energi± elektryczn±, na podstawie aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (tj. Dz. U.
z 2017 r. poz. 220 z pó¼n. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca sk³adaj±c ofertê wyka¿e, ¿e:
a. posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê równ± lub co najmniej 150 000,00 z³ (sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100) w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
- O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia - Za³±cznik nr 4 do SIWZ, - Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579). - Za³±cznik nr 5 - O¶wiadczenie dotycz±ce grupy kapita³owej
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
- O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia - Za³±cznik nr 4 do SIWZ,
- Koncesjê, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki w zakresie obrotu energi± elektryczn±;
- Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579).
-. Informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert na kwotê 150 000,00 z³ (sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z tre¶ci± art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian w tre¶ci umowy, w zakresie: 1) zmiany ceny jednostkowej energii elektrycznej netto za 1 kWh wy³±cznie w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym, o kwotê wynikaj±c± ze zmiany tej stawki, 2) zmiany ilo¶ci punktów poboru energii wskazanych w Za³±czniku nr 1 do umowy, przy czym zmiana ilo¶ci punktów poboru energii elektrycznej wynikaæ mo¿e np. z likwidacji punktu poboru, podwójnego fakturowania w szczególno¶ci w przypadku ¶wiadczenia us³ugi sprzeda¿y energii elektrycznej na danym PPE przez innego Sprzedawcê, budowy nowych punktów poboru, zmiany stanu prawnego punktu poboru, zmiany w zakresie odbiorcy/p³atnika w szczególno¶ci przeniesienia praw i obowi±zków zwi±zanych z obiektem, przy którym znajduje siê dane PPE, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemo¿liwiaj±cych przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy lub w³±czenia punktu poboru przez Zamawiaj±cego, 3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikaj±cej ze zmiany ceny jednostkowej za 1 kWh brutto wynikaj±cej z ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmiany opodatkowania energii podatkiem akcyzowym, 4) zmiany terminu rozpoczêcia dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru, je¿eli zmiana ta wynika z okoliczno¶ci niezale¿nych od Stron, w szczególno¶ci z przed³u¿aj±cej siê procedury zmiany sprzedawcy, przed³u¿aj±cego siê procesu rozwi±zania dotychczasowych umów kompleksowych/sprzeda¿y, 5) zmiany grup taryfowych, 6) regulacji prawnych wprowadzonych w ¿ycie po dacie zawarcia umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. 7) zmiany nr konta, na które Zamawiaj±cy winien przelewaæ wynagrodzenie Wykonawcy 8) oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy. 2. Zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian w umowie dotycz±cych wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i us³ug, 2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) zasad podleganiu ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, 4) W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 2 pkt 2) Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê umowy o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególno¶ci Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia umownego, a wp³ywem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci± minimalnej stawki godzinowej na kalkulacjê ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku z podwy¿szeniem wysoko¶ci p³acy minimalnej za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej. Nie bêd± akceptowane koszty wynikaj±ce z podwy¿szenia wynagrodzenia pracowników Wykonawcy, które nie s± konieczne w celu ich dostosowania do wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê. 5) W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 2 pkt 3) wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê umowy o zamówienie publiczne w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególno¶ci Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia umownego a wp³ywem zmiany zasad, o których mowa w ust. 2 pkt 3), na kalkulacjê ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku ze zmian± zasad, o których mowa w ust. 2 pkt 3). 6) Zamawiaj±cy po zaakceptowaniu wniosków, o których mowa w ust. 2, wyznacza datê podpisania aneksu do umowy. Obowi±zek wykazania wp³ywu zmian, o których mowa w ust. 2, na koszty wykonania zamówienia nale¿y do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy w terminie 10 dni od dnia z³o¿enia wniosków, o których mowa w ust. 2 oceni, czy Wykonawca wykaza³ rzeczywisty wp³yw zmian na wzrost kosztów realizacji umowy. 3. Inicjatorem dokonania istotnych zmian w umowie jest Zamawiaj±cy za wyj±tkiem zmian wskazanych w § 11 ust. 1 pkt 1) oraz § 11 ust. 2 pkt 1) - które to zmiany wchodz± automatycznie z dniem wej¶cia w ¿ycie zmienionych przepisów. 4. Zmiany postanowieñ umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mog± byæ wprowadzone do umowy w ka¿dym czasie. 5. Za wyj±tkiem sytuacji, o której mowa w §11 ust. 2 pkt 1), wprowadzenie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga uprzedniego z³o¿enia przez Wykonawcê o¶wiadczenia o wysoko¶ci dodatkowych koszów wynikaj±cych z wprowadzenia zmian, o których mowa w § 11 ust. 2 pkt 2) i 3). 6. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu jej stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany za wyj±tkiem zmian wskazanych w § 11 ust. 1 pkt 1) oraz § 11 ust. 2 pkt 1) - które to zmiany nastêpuj± automatycznie z dniem wej¶cia w ¿ycie zmienionych przepisów. 7. Aneks przygotowuje Zamawiaj±cy. 8. Wykonawca w terminie do 5 dni od daty otrzymania elektronicznej wersji aneksu do umowy winien przes³aæ ewentualne uwagi. 9. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy nie otrzyma uwag do przygotowanego aneksu do umowy, w terminie wskazanym w pkt 11 aneks zostanie podpisany przez Zamawiaj±cego i przes³any w formie papierowej i elektronicznej do Wykonawcy. 10. W przypadku otrzymania zasadnych uwag od Wykonawcy do aneksu do umowy sprzeda¿y, zmiany zostan± uwzglêdnione w aneksie, a sam aneks podpisany przez Zamawiaj±cego. 11. Zmiany wynikaj±ce z aneksu do umowy Wykonawca zg³osi w terminie do 10 dni od daty otrzymania podpisanego przez Zamawiaj±cego aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-11-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Pnkty odbioru energi które maj± przej¶æ na umowê kompleksow± |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09000000-3, 09300000-2, 09310000-5
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-01-01
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Cena za energiê elektryczn± nie ma wp³ywu na jako¶æ wykonywanej us³ugi tj. dostawy energii elektrycznej. Energia elektryczna nie mo¿e byæ dostosowana do specyficznych wymagañ Zamawiaj±cego - jest ona znormalizowana i oferowana w powszechnie przyjêtych standardach. Zasady funkcjonowania systemu elektroenergetycznego zosta³y okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegó³owych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93 poz. 623 z pó¼n. zm.), natomiast zasady kszta³towania i kalkulacji taryf oraz rozliczeñ w obrocie energi± elektryczn± okre¶la Rozporz±dzenie Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegó³owych zasad kszta³towania i kalkulacji taryf oraz rozliczeñ w obrocie energi± elektryczn± (Dz. U. z 2013r. poz.1200). Standardy jako¶ciowe energii elektrycznej opisane s± szczegó³owo w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z pó¼n. zm.).
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Czê¶æ 2 obejmuje pkt poboru energi w których ma byæ umowa roz³±czna obowiazuj±ca do tej pory |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09000000-3, 09300000-2, 09310000-5
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-01-01
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Cena za energiê elektryczn± nie ma wp³ywu na jako¶æ wykonywanej us³ugi tj. dostawy energii elektrycznej. Energia elektryczna nie mo¿e byæ dostosowana do specyficznych wymagañ Zamawiaj±cego - jest ona znormalizowana i oferowana w powszechnie przyjêtych standardach. Zasady funkcjonowania systemu elektroenergetycznego zosta³y okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegó³owych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93 poz. 623 z pó¼n. zm.), natomiast zasady kszta³towania i kalkulacji taryf oraz rozliczeñ w obrocie energi± elektryczn± okre¶la Rozporz±dzenie Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegó³owych zasad kszta³towania i kalkulacji taryf oraz rozliczeñ w obrocie energi± elektryczn± (Dz. U. z 2013r. poz.1200). Standardy jako¶ciowe energii elektrycznej opisane s± szczegó³owo w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z pó¼n. zm.).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zduñskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
- Dostawa instalacja, monta¿ i konfiguracja systemu instalacji fotowoltaicznej wraz z przy³±czem do sieci
- Realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Wymiana 4 wêz³ów ciep³owniczych z budow± przy³±cza ciep³owniczego do budynku O - projekt i realizacja [lokalizacja: Warszawa, ul. Powsiñska]
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej
- Zakup energii elektrycznej na okres 3 lat
- Przebudowa dachu Miêdzyszkolnego O¶rodka Sportowego w Pruszkowie wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej.
wiêcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne ¼ród³a energii »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.