To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-07
Ogłoszenie nr 61803 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.
Otwock: Dostawa autobusów używanych w formie leasingu operacyjnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 20416-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Badań Jądrowych, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Andrzeja Sołtana
7,
05400
Otwock, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 273 16 04, faks
22 273 16 53, e-mail
ncbj@ncbj.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ncbj.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa autobusów używanych w formie leasingu operacyjnego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/1/ZTS/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusów używanych w formie leasingu operacyjnego do Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku. Zamówienie składa się z dwóch (2) części. Część I - dostawa używanego autobusu w formie leasingu, zgodnie ze specyfikacją techniczną , stanowiącą załącznik Nr 1A do SIWZ. Część II - dostawa używanego autobusu w formie leasingu., zgodnie ze specyfikacją techniczną , stanowiącą załącznik Nr 1B do SIWZ. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia dla części I i II 1. Dostawa autobusów używanych w formie leasingu operacyjnego z możliwością wykupu po zakończeniu 48 miesięcznej umowy. Autobusy muszą spełniać wszystkie wymagania określone przez polskie przepisy i normy, a ponadto spełniać wymagane bezwzględne parametry techniczno - użytkowe zawarte w załączniku Nr 1A i nr 1B do SIWZ. 2. Leasing winien zostać udzielony na następujących warunkach: - waluta: PLN, - opłata wstępna: 10 % wartości netto przedmiotu umowy + podatek VAT - raty równe - opłata końcowa: 5 % - okres finansowania: 48 miesięcy - opłata manipulacyjna 0% - spłata rat leasingowych w równych niezmiennych ratach miesięcznych o stałym oprocentowaniu - koszty opłat takich jak , koszty rejestracji, podatku od środków transportu w trakcie trwania Umowy ponosi Wykonawca przenosząc je na Zamawiającego - ubezpieczenia dokona Zamawiający zgodnie z zakresem wskazanym przez Leasingodawcę - koszty przeglądów i napraw ponosi Zamawiający 3. Szczegółowe zasady realizacji umowy zawarte są w Dziale XIX dotyczącym istotnych postanowień umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
34121000-1
Dodatkowe kody CPV:
66114000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: dostawa używanego autobusu w formie leasingu, zgodnie ze specyfikacją techniczną , stanowiącą załącznik Nr 1A do SIWZ |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT330000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 454353.56 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: dostawa używanego autobusu w formie leasingu., zgodnie ze specyfikacją techniczną , stanowiącą załącznik Nr 1B do SIWZ. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT440000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 605804.69 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa pieczywa do SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Modernizacja, przebudowa i adaptacja infrastruktury szpitalnej wraz z zakupem wyposażenia w celu poprawy efektywności, w MCLChPiG w Otwocku - uzupełnienie dokumentacji projektowo-kosztorysowej .
- Przyrządy do endoskopii i endochirurgii
- Dostawa mleka i przetworów oraz zamienników do SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z dygestoriami do NCBJ OR POLATOM - 2 części
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos" (część 1)
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.