eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Organizacja kolonii letnich socjoterapeutycznych dla dzieci z rodzin z problemem alkoholowym. Postępowanie znakOO-341/19/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Iława: Organizacja kolonii letnich socjoterapeutycznych dla dzieci z rodzin z problemem alkoholowym. Postępowanie znak: OO-341/19/08
Numer ogłoszenia: 61823 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, fax (089) 649 26 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilawa-um.bip-wm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kolonii letnich socjoterapeutycznych dla dzieci z rodzin z problemem alkoholowym. Postępowanie znak: OO-341/19/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu jest organizacja kolonii letnich socjoterapeutycznych dla dzieci z rodzin z problemem alkoholowym, kolonia: 1) Teren Polski - miejsce realizacji zamówienia oddalone nie więcej niż 300 km i nie mniej niż 100 km od siedziby zamawiającego kolonia nad morzem lub jeziorem ( w bezpośredniej bliskości) 2) Termin: lipiec - kolonie: dwa turnusy 12-sto dniowe w terminach od 07.07.2008 do 19.07.2008, oraz od 19.07.2008 do 31.07.2008. Pierwszy turnus rozpoczyna się w dniu 7 lipca kolacją i noclegiem a kończy obiadem 19 lipca, drugi turnus rozpoczyna się w dniu 19 lipca kolacją i noclegiem a kończy obiadem 31 lipca. 3) Ilość dzieci - dwa turnusy po 40 dzieci. 4) Wyżywienie: 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja, podwieczorek, kolacja w dniu przyjazdu, suchy prowiant na drogę powrotną)- dzienna stawka wyżywienia nie może być niższa niż 35 zł na jednego uczestnika kolonii. 5) warunki pobytu (nocleg, umywalnie, sanitariaty, sala dziennego pobytu (świetlica) stołówka itp.) - zgodnie z obowiązującymi przepisami - w ośrodku- z wykluczeniem bazy pod namiotami, wykluczone domki ( cała grupa w jednym budynku ), 6) Zamawiający wymaga ażeby cała grupa znajdowała się w jednym budynku, a teren ośrodka musi być ogrodzony. 7) W budynku wszystkie drzwi powinny otwierać się do jednego korytarza, pokoje opiekunów powinien być zlokalizowany na poziomie pokoi uczestników kolonii, 8) atrakcje ( zajęcia kulturalno oświatowe, sportowe, turystyczne w ramach oferty w tym 2 wycieczki , prosimy o podanie szczegółów). Prosimy podać w załączniku ewentualną możliwość organizowania dodatkowych wycieczek, atrakcji z wyszczególnieniem kosztów. 9) Czas trwania kolonii = pełnych 12 noclegów, plus dojazd i powrót 2. Poza tym wykonawca zapewnia i zobowiązany jest wliczyć w cenę oferty: 1) Opiekę lekarską i pielęgniarską przez całą dobę 2) Zajęcia kulturalno-turystyczne obejmujące 2 wycieczki np. autokarową i statkiem. 3) Przewodnika z uprawnieniami do prowadzenia grup turystycznych, 4) Ratownika na kąpielisku z uprawnieniami, 5) Ubezpieczenie uczestników (dzieci i opiekunów) na czas pobytu. 6) Koszt pobytu po 5 opiekunów na każdym turnusie - wliczony w koszt pobytu dzieci. 7) Kserokopię ubezpieczenia kolonii - dzieci i opiekunów zapewnia wykonawca, wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu na 7 dni przed wyjazdem dzieci oryginał dokumentu potwierdzającego zawarcia umowy ubezpieczenia NW dla uczestników obozu, 8) Kadrę wychowawczą i socjoterapeutyczną - zapewnia zamawiający, w ilości 5-7 osób na każdy turnus. 3. Osoby wchodzące w skład kadry wychowawczej realizują własny program profilaktyki antyalkoholowej w środowisku dzieci i młodzieży. 4. Zamawiający ma prawo dokonania oględzin obiektu na 7 dni przed przyjazdem dzieci w celu stwierdzenia stanu technicznego obiektu i warunków sanitarnych panujących w obiekcie. 5. W razie stwierdzenia jakichkolwiek wad obiektu powodujących zagrożenie dla bezpieczeństwa dzieci po dokonaniu oględzin, o których mowa w ust. 4 Zamawiający potrąci zabezpieczenie należytego wykonania umowy , a Wykonawca nie będzie dochodził jego zwrotu 6. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 92.33.00.00-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne. 7. Dojazd i powrót do Iławy - zapewnia zamawiający

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.33.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wymogi art. 22 ust.1 a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy na potwierdzenie ww. warunków wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt.6 ppkt.. 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7), 8), 9), 10), 11), 12) niniejszego ogłoszenia. 2. W zakresie warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. W zakresie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: 3.1 Wykonawca musi wykazać w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jednej usługi o charakterze i zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia tj,. zorganizowanie 12 dniowych koloni letnich. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 3 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.8) SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.2 Wykonawca musi wykazać, że posiada ważną kartę kwalifikacyjną obiektu potwierdzającej możliwość organizowania wypoczynku letniego oraz pozytywną opinię Sanepidu lub Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska o stanie czystości ekologicznej miejscowości, w których będą przebywały dzieci ważne na 2008.Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę kserokopii karty kwalifikacyjnej obiektu, o której mowa o którym mowa w § VII. pkt.6) SIWZ oraz kserokopię pozytywnej opinii Sanepidu lub Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska o stanie czystości ekologicznej miejscowości, w których będą przebywały dzieci ważne na 2008, o której mowa o którym mowa w § VII. pkt.7) SIWZ 4. W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zadania wykonawca przedstawi kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na prowadzenie działalności związanej z organizacją wypoczynku letniego, obejmującą czas trwania realizacji kolonii (obydwa turnusy) 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykonawca musi załączyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1), 2) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru 2), 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4) Kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 5) Kserokopię zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem , opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 6) Kserokopia ważnej karty kwalifikacyjnej obiektu potwierdzającej możliwość organizowania wypoczynku letniego potwierdzonej przez miejscowe Kuratorium Oświaty, Sanepid, służby Straży pożarnej oraz Urząd Gminy na lato 2008. 7) Pozytywna opinia Sanepidu lub Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska o stanie czystości ekologicznej miejscowości, w których będą przebywały dzieci ważne na 2008 r. 8) Wykaz reprezentatywnych zrealizowanych usług w ciągu 3 ostatnich lat o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia - na wzorze Nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (referencje). 9) Charakterystyka obiektu wg wzoru nr 4 10) Kserokopia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z organizacją wypoczynku letniego 11) Zaakceptowany wzór umowy (każda strona umowy powinna być parafowana). 12) Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Położenie obiektu - 10
  • 3. Lokalizacja obiektu - 10
  • 4. Warunki sanitarno-bytowe - 10
  • 5. Zaplecze - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ilawa-um.bip-wm.pl/public/ w zakładce zamówienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok. 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok. 217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.