Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-29
Limanowa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej
Numer ogłoszenia: 61844 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Limanowej , ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 18 33 37 800, faks 18 33 37 880.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz Krytej Pływalni w Limanowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6, 30.12.40.00-4, 22.60.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, w przedłożonym do oferty wykazie dostaw, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie) wykonał co najmniej 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek lub faksów. Spełnienie warunku Wykonawca wykaże przedkładając wykaz dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wyniki testów (raportów z testów) W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dla każdego zaoferowanego produktu równoważnego wyników testów (raportu z testów) potwierdzające spełnianie norm wydajnościowych: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych lub innych norm równoważnych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Kalkulacja cenowa - zadanie 1 Uzupełniona kalkulacja cenowa w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 1 Kalkulacja cenowa - zadanie 2 Uzupełniona kalkulacja cenowa w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 2
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy: a: Zmiana terminu dostawy poszczególnej partii jest możliwa w przypadku: a) zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęskami żywiołowymi, uniemożliwiającymi dostarczenie przedmiotu zamówienia, b) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością wykonywania czynności przewidzianych umową, 2) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, c) ustawowa zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT, d) zmiany zapisów umowy będących wynikiem realizacji przez Zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi lub gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, e) zmiana miejsca dostawy, f) polepszenie parametrów technicznych, jakościowych, użytkowych i estetycznych dostawy, g) poprawienie sprawności, wydajności lub innego zwiększenia wartości dostawy dla zamawiającego, i) zmiany oferowanego produktu, w przypadku wycofania z produkcji i zastąpienia go innym produktem spełniającym wymagania Zamawiającego. i) poprawienie warunków gwarancji, j) aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotycząc nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Zamawiający przewiduje katalog zmian, na które może wyrazić zgodę, powyższe nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój nr 233, II piętro, budynek B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Limanowej, I piętro, budynek B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa tuszy i tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej przy ul. Józefa Marka 9 w ilościach wyszczególnionych w kalkulacji cenowej będącej załącznikiem do specyfikacji. Wszystkie oferowane materiały muszą być w 100% fabrycznie nowe, oryginalne, wytworzone lub zalecane przez producenta urządzeń, bez śladów użytkowania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nie regenerowane, nie prefabrykowane, nie starsze niż 6 miesięcy, kompatybilne z urządzeniami, w których mają być eksploatowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe należy rozumieć materiały eksploatacyjne, które w swoim całym procesie produkcyjnym są wytwarzane z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych (w szczególności dotyczy to obudowy), wyprodukowane bez naruszenia praw ich właścicieli. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia dostawy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przedmiot zamówienia został wskazany poprzez podanie standardu (marki handlowej). Wskazanie marki lub nazwy producenta określa klasę produktu. Oferta musi dotyczyć wyłącznie produktów oryginalnych (tzn. pochodzących od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony) albo równoważnych produktów o parametrach technicznych (wydajność i jakość wydruku, natomiast w przypadku tuszu do urządzenia OCE Inktank ColorWave 300 równoważność będzie badana na podstawie pojemności) i właściwościach użytkowych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w kalkulacji cenowej. Za równoważne Zamawiający uzna produkty nieregenerowane w ogóle, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń urządzeń, do których są przeznaczone. Materiały równoważne muszą działać analogicznie jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. Za materiały równoważne Zamawiający uzna materiały, których wydajność, zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych lub innymi normami równoważnymi jest nie gorsza niż materiału eksploatacyjnego oryginalnego (tzn. pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony) lub zalecanego przez producenta urządzenia do którego jest przeznaczony. Materiały równoważne winny zostać wyprodukowane zgodnie z normami: IS0 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Materiały eksploatacyjne powinny być oryginalnie zapakowane. Opakowanie powinno posiadać znak firmowy producenta oraz etykietę zawierającą numer katalogowy oraz wykaz drukarek, do których materiał jest przeznaczony wraz z terminem ważności. Dostarczone materiały muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikacje (ilość, rodzaj, parametry techniczne), a także dostarczone w sposób umożliwiający kontrolę ilości i rodzaju dostarczonych materiałów. Materiały eksploatacyjne do drukarek i faksów będą dostarczane partiami do budynku Starostwa Powiatowego w Limanowej, ul. Józefa Marka 9 od poniedziałku do piątku, od godz. 7:30 do 15:30, w miesięcznych odstępach czasowych lub w razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego przez Wykonawcę, który jest zobowiązanych do pokrycia wszystkich koszów z tym związanych. Rodzaj i ilość asortymentu w ramach dostarczonej partii poszczególnych towarów wskazuje Zamawiający mailowo lub faksem na 7 dni przed dostawą, a w przypadku zamówień o charakterze nagłym na 2 dni przed terminem dostawy. Ilości wskazane w wykazie (kalkulacji cenowej) są ilościami szacunkowymi dla okresu trwania umowy i mogą być niższe lub wyższe w poszczególnych asortymentach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu (w granicach podpisanej umowy). Zaoferowane ceny za poszczególne produkty w okresie trwania umowy nie ulegną zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakupu do wysokości posiadanych środków. W przypadku zwiększenia zamówienia w okresie trwania umowy, ceny za poszczególne produkty pozostaną bez zmian. Dostarczony asortyment towaru, do którego Zamawiający będzie mieć zastrzeżenie zostanie zwrócony Wykonawcy, który jest zobowiązany do wymiany na nowy na swój koszt. Użycie zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych nie może spowodować utraty gwarancji producenta drukarek, oraz nie może spowodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (tzn. pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony) tj. np. powoduje zabrudzenia wydruków, wydruki są nieczytelne w części lub w całości arkusza, powoduje zanieczyszczenia urządzeń, występuje niewłaściwe odwzorowywanie kolorów, urządzenie nie rozpoznaje materiału lub jeżeli nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad, spełniający wymagania Zamawiającego w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia mailem lub faksem przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że: 1. w przypadku uszkodzeń lub awarii urządzenia biurowego Zamawiającego na skutek używania zaoferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia, stwierdzonych przez autoryzowany serwis producenta, pokryje koszty naprawy tego urządzenia, 2. w przypadku, gdy naprawa urządzenia biurowego nie przywróci pełnej jego użyteczności bezpłatnie wymieni urządzenie na nowe, 3. w przypadku gdyby urządzenie było na gwarancji i nastąpiłaby utrata gwarancji na skutek uszkodzeń lub awarii wynikłych z używania zaoferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia, stwierdzonych przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu gwarancyjnego, podejmie się na czas obowiązywania utraconej gwarancji serwisowania urządzenia, na warunkach nie gorszych niż dotychczas. Naprawa urządzenia zostanie wykonana w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia mailem lub faksem Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Urządzenia wyszczególnione w pkt I pozycje: 5, 10, 12-15, 18, 30-41, 53-58,61,63-78 oraz pkt II pozycja 4 objęte są serwisem gwarancyjnym. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i utylizacji pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego, potwierdzając odbiór pojemników przeznaczonych do utylizacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6, 30.12.40.00-4, 22.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Krytej Pływalni w Limanowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa tuszy i tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Krytej Pływalni w Limanowej w ilościach wyszczególnionych w kalkulacji cenowej będącej załącznikiem do specyfikacji (Kalkulacja cenowa dla zadania częściowego nr 2). Wszystkie oferowane materiały muszą być w 100% fabrycznie nowe, oryginalne, wytworzone lub zalecane przez producenta urządzeń, bez śladów użytkowania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nie regenerowane, nie prefabrykowane, nie starsze niż 6 miesięcy, kompatybilne z urządzeniami, w których mają być eksploatowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe należy rozumieć materiały eksploatacyjne, które w swoim całym procesie produkcyjnym są wytwarzane z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych (w szczególności dotyczy to obudowy), wyprodukowane bez naruszenia praw ich właścicieli. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia dostawy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przedmiot zamówienia został wskazany poprzez podanie standardu (marki handlowej). Wskazanie marki lub nazwy producenta określa klasę produktu. Oferta musi dotyczyć wyłącznie produktów oryginalnych (tzn. pochodzących od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony) albo równoważnych produktów o parametrach technicznych (wydajność i jakość wydruku) i właściwościach użytkowych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w kalkulacji cenowej. Za równoważne Zamawiający uzna produkty nieregenerowane w ogóle, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń urządzeń, do których są przeznaczone. Materiały równoważne muszą działać analogicznie jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. Za materiały równoważne Zamawiający uzna materiały, których wydajność, zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych lub innymi normami równoważnymi jest nie gorsza niż materiału eksploatacyjnego oryginalnego (tzn. pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony) lub zalecanego przez producenta urządzenia do którego jest przeznaczony. Materiały równoważne winny zostać wyprodukowane zgodnie z normami: IS0 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Materiały eksploatacyjne powinny być oryginalnie zapakowane. Opakowanie powinno posiadać znak firmowy producenta oraz etykietę zawierającą numer katalogowy oraz wykaz drukarek, do których materiał jest przeznaczony wraz z terminem ważności. Dostarczone materiały muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikacje (ilość, rodzaj, parametry techniczne), a także dostarczone w sposób umożliwiający kontrolę ilości i rodzaju dostarczonych materiałów. Materiały eksploatacyjne do drukarek będą dostarczane partiami do budynku Starostwa Powiatowego w Limanowej, ul. Józefa Marka 9 od poniedziałku do piątku, od godz. 7:30 do 15:30, w miesięcznych odstępach czasowych lub w razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego przez Wykonawcę, który jest zobowiązanych do pokrycia wszystkich koszów z tym związanych. Rodzaj i ilość asortymentu w ramach dostarczonej partii poszczególnych towarów wskazuje Zamawiający mailowo lub faksem na 7 dni przed dostawą, a w przypadku zamówień o charakterze nagłym na 2 dni przed terminem dostawy. Ilości wskazane w wykazie (kalkulacji cenowej) są ilościami szacunkowymi dla okresu trwania umowy i mogą być niższe lub wyższe w poszczególnych asortymentach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu (w granicach podpisanej umowy). Zaoferowane ceny za poszczególne produkty w okresie trwania umowy nie ulegną zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakupu do wysokości posiadanych środków. W przypadku zwiększenia zamówienia w okresie trwania umowy, ceny za poszczególne produkty pozostaną bez zmian. Dostarczony asortyment towaru, do którego Zamawiający będzie mieć zastrzeżenie zostanie zwrócony Wykonawcy, który jest zobowiązany do wymiany na nowy na swój koszt. Użycie zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych nie może spowodować utraty gwarancji producenta drukarek, oraz nie może spowodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (tzn. pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony) tj. np. powoduje zabrudzenia wydruków, wydruki są nieczytelne w części lub w całości arkusza, powoduje zanieczyszczenia urządzeń, występuje niewłaściwe odwzorowywanie kolorów, urządzenie nie rozpoznaje materiału lub jeżeli nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad, spełniający wymagania Zamawiającego w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia mailem lub faksem przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że: 1. w przypadku uszkodzeń lub awarii urządzenia biurowego Zamawiającego na skutek używania zaoferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia, stwierdzonych przez autoryzowany serwis producenta, pokryje koszty naprawy tego urządzenia, 2. w przypadku, gdy naprawa urządzenia biurowego nie przywróci pełnej jego użyteczności bezpłatnie wymieni urządzenie na nowe, 3. w przypadku gdyby urządzenie było na gwarancji i nastąpiłaby utrata gwarancji na skutek uszkodzeń lub awarii wynikłych z używania zaoferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia, stwierdzonych przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu gwarancyjnego, podejmie się na czas obowiązywania utraconej gwarancji serwisowania urządzenia, na warunkach nie gorszych niż dotychczas. Naprawa urządzenia zostanie wykonana w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia mailem lub faksem Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Wszystkie urządzenia wyszczególnione w tabeli objęte są serwisem gwarancyjnym. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i utylizacji pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego, potwierdzając odbiór pojemników przeznaczonych do utylizacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 22.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Dostawy artykułów spożywczych różnych
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej".
- "Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2024/2025 - w grupie dróg M"
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Miasta Limanowa
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Limanowej
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2025"
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA LODR W KOŃSKOWOLI
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.