Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-29
Sosnowiec: Druk katalogu Zbigniew Warpechowski
Numer ogłoszenia: 61860 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sosnowieckie Centrum Sztuki - Zamek Sielecki , ul. Zamkowa 2, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 266 38 42, faks 32 266 38 42.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk katalogu Zbigniew Warpechowski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Druk techniką offsetową katalogu Zbigniew Warpechowski
a)Format strony katalogu - 230 x 270 mm (podstawa x wysokość)
b)Objętość - 44 strony (w tym 2 wklejki 4 stronicowe) + okładka
c)Strony środkowe - papier matowy satynowy, powlekany przeznaczony do druku albumów o parametrach: gramatura (g/m2) 170, druk offsetowy 4/4, lakier offsetowy mat dwustronny
d)Okładka - kreda mat gramatura (g/m2) 300, druk offsetowy 4/4, folia mat + 1 panton
e)Klejony, bigowany
f)Proof (certyfikowany) A3 w ilości 3 sztuki x 2 (drugi komplet 3 szt. po ewentualnej korekcie)
g)Wymagana wierność druku względem proofów
h)Materiały do druku w formie plików PDF
i)Katalog będzie posiadał numer ISBN
j)Nakład 300 egzemplarzy
.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał co najmniej 1 usługę, której przedmiotem była usługa druku katalogu prezentującego reprodukcje dzieł sztuki na kwotę minimum 6000,00 zł brutto w ramach jednej umowy, a nie na podstawie kilku umów - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał maszynę drukarską, minimum czterokolorową.
Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał układ automatycznego sterowania strefami farbowymi według standardu CIP, który zapewnia optymalną reprodukcję barw, zgodną z wcześniej przygotowanym proofem kolorystycznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca do podpisania oferty i parafowania zmian ustanowi swojego reprezentanta wówczas jest zobowiązany załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub kserokopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym dokumencie (np. KRS).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany treści umowy w zakresie
a)zmiany podwykonawcy na etapie realizacji prac;
b)zmiany wynagrodzenia umownego:
- w przypadku, jeżeli w okresie realizacji przedmiotu umowy wystąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, wówczas Strony podpiszą aneks do umowy aktualizujący wynagrodzenie Wykonawcy. W tym przypadku niezmienne pozostanie wynagrodzenie kosztorysowe netto Wykonawcy, zaś wartość podatku VAT będzie dostosowywana do obowiązujących przepisów.
- obniżenia ceny brutto wskazanej w § 12 ust. 1 umowy w związku z § 10 ust. 1 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zameksielecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zameksielecki.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Sosnowieckie Centrum Sztuki - Zamek Sielecki 41-211 Sosnowiec ul. Zamkowa 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- ZP-2200-9/25 Usługa sprzątania i utrzymywania czystości w Oddziałach oraz innych jednostkach organizacyjnych SSM sp. z o.o. w restrukturyzacji
- Wymiana schodów ruchomych zlokalizowanych w Śródmiejskim Centrum Handlowo Usługowo Biurowym ul. Warszawska 3 w Sosnowcu
- Sukcesywna dostawa jednorazowego sprzętu i materiałów medycznych
- Modernizacja boiska ogólnodostępnego przy ZSO nr 14 przy ul. Kisielewskiego 4B w Sosnowcu
- Dwukrotne koszenie terenów zielonych zarządzanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
- "Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędną infrastrukturą w budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 9 przy ul. Wawel 15 w Sosnowcu".
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Druk metodą offsetową, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki."
- "Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego"
- Usługa druku reklamy wielkoformatowej wraz z elementem 3D oraz montaż na dwustronnym bilbordzie.
- Przygotowanie projektu układu graficznego publikacji 4 wydań wersji cyfrowej oraz usługę opracowania oraz wykonania druku 4 wydań biuletynu Lubelski Informator Unijny "Puls Regionu" w 2025 roku.
- Usługa przygotowania i organizacji VII edycji konkursu dla start-up'ów "Startuj z Mazowsza"
- OPRACOWANIE GRAFICZNE, SKŁAD, DRUK I DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMUJĄCYCH WALORY TURYSTYCZNE WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.